Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

No mostmá meséljen valaki!
Az elesettekkel mi vót?
Képek hun vannak?
No azé valami hosszabb beszámolót irkájjá!
grat esőmenő
A verseny? Rövid pályafutásom legállatabb racsnija volt, vizes pályán még nem toltam neki , de jól jöttem ki belőle ...
Mi a stájsz részerek? Milyen volt a verseny?
No hun vagy Dió?
Nincs mit, ha lesz még kérdésed, akkor írd le hátha tudunk segíteni
kössz szépen!
2,3-2,5 dl, annál nem kell bele több
2,5 elég?
még egy kérdés! mennyi olaj kell bele?
Köszönöm, vigyázok rá
Szép álmok..ingyen benzin...:D Mondjuk, én etanollal használom a motort
T. körtiszdévisz !
Dani91 jól mondja !

Dani91 !
Szép az MZ-éd,vigyázz rá.
Ingyen benzint,szép időt,sok jó km.
Üdv .... Feri
Ha kopott a becsúszó szár, akkor is szokott engedni, ami most valószínű lehet, mivel nem tudni mióta nem volt benne olaj:S, De lehet az olaj is sok benne, 2,3dl olaj kell bele száranként, én 2,5 dl-t szoktam beletenni, és még sosem nyomta ki a szimering mellett, és magát a szimeringet sem nyomta még ki. Szellőzővel én még nem találkoztam, de lehet csak elkerülte a figyelmemet. Ha ezekkel a mennyiségekkel töltöd fel, jó a szimering, meg a becsúszó szár is, akkor nem engedheti az olajat
Szia !
Tehát most ismerkedsz a német csodával ?
A telo szár ha elis van hajolva 1-2 mm nem veszed észre szabad szemmel, csak szakember tudja kimérni /indikátor órával/,
a szimering belsö átméröje kapja a terhelést és ott szokott átlagba fojni ezt ellehet szúrni összeszerelésnél,hogy nem zsírozod meg,hogy könnyebbel öszecsuszon ill. legyen kenése és ne gyürödjön fel a szimering,de szárazon ? Ha a megfelelö mennyiségü olajat teszel bele nem kell nyilás a felesleges olaj távozásához. A telo mint egy munkahenger " hermetikusan lezárt munka darab, nem biztos ,hogy érthetö amit mondok,de remélem tudtam segiteni...kevés munkát és sok jó motorozást hozzá Üdv. Feri
Kössz szépen az infót! Nemrég hoztam az mz-t,tehát még csak most tapasztalom kifele ..... új szimering van benne,jól be van ütve a helyére! A telószár biztos nincs elhajolva,mert ha el lenne kicsit,akkor idővel a szimeringet enné meg,de annyi idő nem telt még el,ha nagyon el lenne hajolva,akkor pedig az látszana. Olajra gyanakszom,mert az elején egy deka sem volt benne,és elég jól televágtuk az öreggel.... Abúúga azt mondta valahol van rajta egy szellőző nyílás(gondolta),ahol a levegő ki tud jutni-vákum-nyomás,a rugózás miatt. A simsonnál ez felül van. Akkor nincs lyuk,ahol a felesleges olaj el tud folyni,inkább a szimeringnél nyomja ki?
T körtiszdévisz !
Két oka lehet ennek,1. rosszul van a szimering a helyén és /vagy / sok az olaj a szárban, 2. nem a megfelelö méretü a szimering. Szimering cserét ajánlok,vagy ha nem a telószár mellett szükik az olaj akkor csak beljebb kéne ütni "LÁTNI KELL,IGY NEHÉZ". Szerelö nyilás ? Felül a kiflinél van az nagy csavar ami dugaszolja a telot ott cseréled az olajat és ott szeded ki a rugot, van egy másik "csavar"-anya a telo alján a kerék tengely magasságába amivel szét tudod szedni a telot also /csizma/ és felsö /szár/ részét, igy tudod szerelni, pl. szimering csere. Remélem tudtam segiteni Üdv. Feri
Heló!
Minden gond nélkül felmegy a henger, nem kell marni a blokkból, de hengerfejjel együtt cseréld, meg karbit is kell cserélni, mert a 150eshez valónak 24-es a torokátmérője, a 125öshöz való meg 22es:) Karbi csere nélkül is összerakhatod, de nem lesz olyan jó:)
Remélem tudtam segíteni!
Hello!
Lenne 1-2 kérdésem remélem tudok segíteni .
Ha a gyári 125-ös ETZ-re rárakjuk a 150-es hengert akkor karburátort is kell cserélni vagy elég ha fúvokát?Egy az egybe fellehet tenni a 125-ősre a 150-es hengert? Vagy ott is kell marni a blokkból mint amikor a simson kap 70-es hengert?
Bocsássátok meg a tudatlanságomat de még nem volt dolgom sajnos etz-vel.

Előre is köszi