Köszi a segítséget, vannak oxidálódott saruk, azoknak már esek is neki. Hát próbálkozok gyári állapotot helyre állítani, fateré volt, ő vette újonnan 87be, 90óta állt a garázsba, aztán most elkezdtem rendbe szedni mert jövő7en viszem műszakira Amúgy a tied is nagyon szép. Valami hasonló állapotot akarok én is
Az ülést ha leveszed, ott van egy kábel elosztó/csatlakozó rész. szerintem ott nézz körül, valamint az első lámpában vannak még ilyen kötési pontok, itt egy kép a bekötéséről, remélem segít. Lecsúszott, kidörzsölődött kábeleket keress. Kezdésnek mondjuk még nézd meg a biztosítékokat is, gyújtáskapcsolót is megnézheted, ha oxidálódott sarut találsz azt tisztítsd meg. Jó szerelgetést, és sok sikert hozzá! Egyébként, szép az Mz
Köszi a választ. Zárlatra gyanakszom, mert mikor behúzom a féket akkor kialszik a sárga és erősebben világít a piros. Csak azt nem tudom, hogy hol kezdjek neki. Sose kellett szerelni szerencsére
Gyújtáskapcsoló mehetett tönkre, vagy esetleg valami zárlat, érintkezési gond... átkell nézni az oda menő vezetékeket, csatlakozásokat, hogy minden jó-e. Sajnos látatlanba csak ennyit tudok mondani:S
Hello.
Van egy 87es évjáratú 150es ETZ-m. A 12v-os fajta. AZ vele a gond, hogy mikor nincs gyújtáson akkor világít a piros töltés jelző lámpa és a sárga is. Mi lehet vele a gond? Előre is köszi a választ.
Azért annyit hozzáfűznék a történethez, hogy Levi nem szándékozott közel engedni magához senkit . Ilyen a verseny, hiába gyorsabb valaki, a célba kell hamarabb beérkezni, ez tegnap Levinek sikerült . Le a kalappal mindkettőjük előtt, nagyot mentek mindketten. Úgy kerek a kör még, hogy hozzátenném: a lekörözésünkkor én Presi mögött voltam, mellettem gond nélkül elmentek, de mivel a pálya azon szakaszán nem voltak pályabírók, kék zászló híján nem tudtuk, hogy gyorsabb versenyző van mögöttünk, mi a saját kis versenyünkkel voltunk elfoglalva. Viszont azt már premier plánból láttam, ahogyan Presinek Zsombi belülről, Levi meg kívülről ment el ugyanott, aztán csak a rutinjuknak meg a szerencsének köszönhették, hogy nem lett zakó a dologból, amikor mindketten ugyanott, ugyanakkor tértek vissza az ideális ívre...
volt menyasszonytánc tesó?a fiuk most jöttek kakucsról azt mondták jó volt a dolog ,volt sok idióta,de jót motroztak sajna a fényképező bedöglött mi nem tudunk feltölteni de szelőke is ott volt ugy hogy szerintem lesznek fotók na csá
mit akarsz ennél komolyabbat grabó elmondta a vastagát!az idők nem reálisak az esős pálya miatt,viszont a bán levente fél kört adott mindenkinek pedig nem igazán jól rajtolt de utána bocsi elmebeteg/idézőjel/módon,nagyon jól elment sőt a végére szórakozott egy kicsit,közel engedte a zsombort ezért lett szoros a befutó én ugy láttam mindenki talált magának ellenfelet jó tempós volt a dolog bár ez csak kivülről látszott
este tettünk fel egy fotogalériát ha eddig esetleg nem láttátok nem tudtam hamarabb szólni mert csak most kerültem gép elé az ifjuság meg kakucson "gályázik" az esőt kivéve jó race volt
Folytatás.
Innentől csak a kőkemény csata maradt meg Soltész Tomival (Presi), meg Pilhál Lacival (Lacika). Nagy nehezen leküzdöttem Őket (vagy öt kör kellett hozzá), el is mentem vagy ötven méterre, erre nem elkezdték húzatni magukat? Jöttel fel a galádok . Közben csapkodtam az ostorral, hogy az időközben meglógott Gangel Kálmánt utolérjem, Közeledtem is, de hátulról meg az a két átok közeledett. Két körrel a vége előtt be is jött elém Presi a hátsó egyenesre vezető gyors jobbosban, ott, ahol én jóval gyorsabb voltam Tőlük . Hogy a görbe furicskába csinálta ? Na mindegy tapadtam rá, szurkálgattam az elejét, de nem adta a bőrét . Az utolsó körre megjött a két UFÓ, de gyorsan el is tűntek a horizonton (Levi meg Zsombi). A célrará előtti jobb-balosban kifékeztem végre Presit, aztán már csak be kellett kuporodni a kormány mögé . Megvaaaan . Kemény négy tized volt a különbség, de sikerült . Iszonyat jó verseny kerekedett a tócsakerülgetésből, vízátfolyáson óvatoskodásból. Kellettek hozzá a kőkemény ellenfelek .
Szóval ilyen volt az év első versenye egy amatőr szemszögéből ...
Na, akkor. Péntek: vizes volt a pálya, úgyhogy mi hárman Kristóffal meg Kovács Gabival a pálya mellől, sörözgetve néztük, ahogyan a többiek esnek-kelnek edzés címen . No komment. Szombat: egy széthullott karbit, meg egy húsz behúzástól önmagától letörő kuplungkart megszerelve (plusz pár egyéb apróság) a szabadedzésen mehettem három! darab kört (fel- és levezetővel együtt), mert a majom euroringesek (amúgy ezen kívül nem volt velük semmi probléma) nem engedtek fel a pályára karszalag nélkül. Mire szereztünk, lejárt az edzésidő . Így az időmérőre be kellett csiszolnom a zsír új RSW-ket, hogy ne legyen esek-kelek, meg ne kelljen óvatoskodni és egyből húzhassam neki. Ekkor találkoztam először kis- és öregdióval . Időmérőre jutott a pályaismerkedés, három éve nem voltam ezen a pályán, legutoljára egy 1.36-ot sikerült kihozni, utcai gumikkal. Most egy kis csatázással, sokkal jobb gumikkal, de egy plusz utassal (ott ült mögöttem Para nevű haverom, akit elsősorban a másnaposság és a reszkető kezem-lábam hívott meg hozzám ) kijött egy 1.43 vége . Nem jó előjel . No mindegy, race. A rajtunk előtt 10 perccel leszakadt az ég, eltüntetve az addigi ragyogó időt meg a maradék önbizalmamat. Elhatároztuk Kristóffal meg Gabival, hogy minket ugyan ökrösfogattal se lehet majd felvontatni a pályára, nem ér annyit az egész, hogy kórház legyen a vége a napnak. Eső után várakozás, pálya szárad - aztán egy még nagyobb zuhé. Hinnye, ennek fele se tréfa, itt lehet, hogy az egész napot sztornózzák az illetékesek. Ment a bandázás, aztán jönnek a MAMI-sok a hírrel, hogy az eszement Simsonosok elindulnak a vizes pályán is. Az összes kiszolgáló autó fel a pályára, szárították az aszfaltot, de csak a kis körön, a nagy pálya kétharmada maradt, ahogy volt. Néztük a kicsiket, hogy ölik egymást a vízen, közben a htunk mögül MZ-hangok . Mi van? Csak megyünk mi is? Akkor menjünk fel a pályára, felvezetőn megnézzük, mennyire ganyé a helyzet, ha egy kicsit is nemtetszős, nem indulunk-így döntöttünk mi hárman, akik nem akartunk esni-kelni . Felvezető kör, Gabi alól, aki a legjobban gyűlöli a vizet, kiesett a motor, mentő be, Kristóf se indul (szerencséjére, majd később, miért). Melegítő kör, immár probléma nélkül, majd rajt. Jól sikerült, nem ragadtam be, eljöttem olyan 10-11. helyen. A célegyenes utáni jobb-balos törések után, az nagy féktávos balosnál Baló Tomi becsúszott Kobolák alá, hál'Istennek Nekik nem lett bajuk , de fel kellett adniuk a versenyt. Még két hely előre .
Majd holnap . Most úgy tele van a fejem mindennel, marhaságokat irkálnék össze, ammeg nem jó . Meg amúgy is, nem bírom abbahagyni a vigyorgást . Most csicsika van, tennap beittunk Leventével meg Kristóffal , a maradék erőt meg elvitte ma a race...
Nagy nehézségek árán elkészült a közbetét.
Tudsz segíteni MESTER ÚR ,hogyan találom meg azt a pontot mikor adja a szikrát.
üdv!
Van egy 87es évjáratú 150es ETZ-m. A 12v-os fajta. AZ vele a gond, hogy mikor nincs gyújtáson akkor világít a piros töltés jelző lámpa és a sárga is. Mi lehet vele a gond? Előre is köszi a választ.
Hosszú lett, mi?
Innentől csak a kőkemény csata maradt meg Soltész Tomival (Presi), meg Pilhál Lacival (Lacika). Nagy nehezen leküzdöttem Őket (vagy öt kör kellett hozzá), el is mentem vagy ötven méterre, erre nem elkezdték húzatni magukat? Jöttel fel a galádok . Közben csapkodtam az ostorral, hogy az időközben meglógott Gangel Kálmánt utolérjem, Közeledtem is, de hátulról meg az a két átok közeledett. Két körrel a vége előtt be is jött elém Presi a hátsó egyenesre vezető gyors jobbosban, ott, ahol én jóval gyorsabb voltam Tőlük . Hogy a görbe furicskába csinálta ? Na mindegy tapadtam rá, szurkálgattam az elejét, de nem adta a bőrét . Az utolsó körre megjött a két UFÓ, de gyorsan el is tűntek a horizonton (Levi meg Zsombi). A célrará előtti jobb-balosban kifékeztem végre Presit, aztán már csak be kellett kuporodni a kormány mögé . Megvaaaan . Kemény négy tized volt a különbség, de sikerült . Iszonyat jó verseny kerekedett a tócsakerülgetésből, vízátfolyáson óvatoskodásból. Kellettek hozzá a kőkemény ellenfelek .
Szóval ilyen volt az év első versenye egy amatőr szemszögéből ...
me megmarad a péz