jaja jó lenne összehozni egy pályázást amin legalább 20 mz van bár már az idén is ha mindegyikőnk ott tudott volna lenni egyszerre az 12 de reméljük ez a szám csak nőni fog
Fúrásról jut eszembe, tudsz ajánlani olyan kereskedelemben kapható dugattyút 250-es ETZ-hez, ami tutira jó? :) Mert pl. MZ kupa kiírásban is szerepelt anno példaként a Berta, ami - nem tudok rá szebbet mondani - hígfos. A másik példa ellenben, a kék-sárga dobozos állítólag igen jó. Erről viszont szinte senki, akit kérdeztem nem tudott semmit, csak, hogy állítólag taiwani, vagy török, ismerős még anno tuningolós korszakban ment ilyennel tán '98-ban. Ill. amiről még tudok, az a lengyel, ez pl. 50g-al könnyebb a Bertánál, és tudtommal jobb is (pl. anyagában, kúposságot sajna nem hasonlítottam össze).
A következő felvetésem talán rázósabb, mint az előbbi hengeres, mert nyilván nem várható el a szervezőktől, hogy egy esetleges ellenőrzésnél bonyolult méréseket kelljen végezni. De csak így elméleti szinten, mi lenne, ha megengedett lenne egyedi gyártású dugattyú a gyári mintájára (pontosan egyező mértekkel, esetleg pl. kúposságban eltérés, de szoknyahossz + dugótető magasság, ill. rádiusz mindenképp azonos)? Esetleg 2 vékony krómozott gyűrűvel, ami lényegesen kevésbé koptatja a hengert, mint a 3 vastag bilivas?
Asszem most megyek aludni, több hülye kérdésem nincs
A régi szabályzat igen szigorú volt a hengerre nézve, ami alapvetően nem is baj. Egy kérdésem lenne. Van 2 (alapméretes, de fúrást igénylő) hengerem, az egyik totál gyári (ez a tartalék, még nem volt a motoromon), a másikkal pedig annyit csinált az előző tulaj, hogy a szívónyílás felső élénél, ill. a felömlőknél az alu és a persely találkozásánál a belógó "aluragyákat" nagyjából kiköszörülte (vezérlés, nyílásszélességek nem változtak). Ez szerintem sajnos már belefér az "áramlástani módosítás" kategóriába. Szerintetek is? :) Tehát csak a full széria, "ragyás" hengeremre számíthatnék, ha esetleg indulnék valamikor a kupában? (Ha nem lenne kupa biztosan tuningolnék, de mivel lesz, így talán inkább meghagynám magamnak az indulás lehetőségét.)
Kicsit még tovább menve, ha adott egy henger, aminek valamiért gyárilag nem jó a vezérlése, annál van lehetőség a gyári tervezett (szerelési könyvben szereplő) értékek visszaállítására?
Tudom, ezek apróságok (mert nem pl. +2° szívószög fogja megváltani a világot), meg fingfűrészelésnek tűnhet, de érdekel
Na az mondjuk igaz, hogy idén futóműbe volt belenyúlás, mivel nem volt (megfelelően szabályozott) MZ kupa. Hogy kupában volt-e ilyen, az más kérdés, ehhez a témához "vidéki" vagyok
Én ugyan nem MZ kupáztam, de idén mentem 1 MZ-s supermoto betétfutamon Kakucson. Egyenesben a széria "fosom" pont ugyanúgy ment, mint Árvaié. Zsombiról nem tudok nyilatkozni, mert vele csak kanyarban találkoztam . Talán nem kell elárulnom ki volt a gyorsabb
Mondjátok mikor jönnétek.Levente csak örülne ha szétszednénk,mert igy ha van valami hiba benne,vagy nagyon kopott valami,akkor azt le tudnánk cserélni neki,és így meló nélkül fel lenne készítve a motorja:-)
Sajna versenyt nem tudok mostanság bevállalni, de azért majd a nyáron motorozunk majd egy jót! Edzésjellegű nem vérremenő motorozásra bármikor kapható vagyok! Ja és ne ajnározzá már, mert nem szeretem!
Itten vok!
Benike!
Hozzád kell leereszkednem? Mindenki azt mondja, veled kéne megmérkőznöm, mert rettenetes tempót diktálsz.
Lehet inkább fel kéne nőnöm a nagyokhoz
Én voltam szervező! De a múlt emlékei iránti, illetve a tanítóink emléke és tisztelete iránt kifejezett cselekedet volt a miénk! Nem első és nem utólsósorban: Lévai, Sztrés!
Há jó helyen járok
Miféle nagy beszélgetés volt itten , no&ki(k)vel
A következő felvetésem talán rázósabb, mint az előbbi hengeres, mert nyilván nem várható el a szervezőktől, hogy egy esetleges ellenőrzésnél bonyolult méréseket kelljen végezni. De csak így elméleti szinten, mi lenne, ha megengedett lenne egyedi gyártású dugattyú a gyári mintájára (pontosan egyező mértekkel, esetleg pl. kúposságban eltérés, de szoknyahossz + dugótető magasság, ill. rádiusz mindenképp azonos)? Esetleg 2 vékony krómozott gyűrűvel, ami lényegesen kevésbé koptatja a hengert, mint a 3 vastag bilivas?
Asszem most megyek aludni, több hülye kérdésem nincs
Kicsit még tovább menve, ha adott egy henger, aminek valamiért gyárilag nem jó a vezérlése, annál van lehetőség a gyári tervezett (szerelési könyvben szereplő) értékek visszaállítására?
Tudom, ezek apróságok (mert nem pl. +2° szívószög fogja megváltani a világot), meg fingfűrészelésnek tűnhet, de érdekel
Aki ismer, tudja hogy így van.
Jó kis képek
Nem vagyo egy megrögzött fórumod, de azért igyekszem!
Azé a gatya tele volt.
Benike!
Hozzád kell leereszkednem? Mindenki azt mondja, veled kéne megmérkőznöm, mert rettenetes tempót diktálsz.
Lehet inkább fel kéne nőnöm a nagyokhoz