Sziasztok 2 hete összeraktam az etz(150)-m de nincs benne üres gyönyörűen megvan az első 5 de üres az nincs! Valamit kihagytam! De mit? Holnap szétkapom nem melózok de ha segítenétek picit lehet gyorsabban menne Előrre is köszi!
Köszi Róka, meg van ez a rajz is, de valami még sem frankó.
Megszakítókalapács zárva, gyújtás kikapcsolva, töltésjelző világít, üres nem világít.
Megszakítókalapács zárva, gyújtás bekapcsolva, töltésjelző nem világít, üres világít.
Megszakítókalapács nyitva, és akár gyújtáson van, akár gyújtás nélkül, töltésjelző üresjelző is világít, de egy picit gyengébben.
Esetleg amit én nemlátok a rajzon hogy a trafó 15-ös számú kivezetése a pozitív az nincs fordítva? mit produkál a géped nincs szikra vagy mi a jelenség?
Igen igen! Ez az elsődleges hiba. Bizonytalan lesz a motor és nem érzem. Ezen könnyen lehet segíteni. A másik hogy nem mindig találom meg a helyes ívet. Ez már több gyakorlást igényel. De annyi baj legyen.
Hali az a problem hogy az enyémen már babetta gyujtás van és nemtudom lenézni róla, de ha nem sokat mész vele akkor hagyd ki a dolgokat csak a megszakítóra kösd rá az akksit meg a trafót és kalap úgy lessz a legjobb teljesítményű a motor csak ügyelni kell a töltötségre astére megnézem mégegysorral ezt a rajzot hátha látom mi lehet a hiba.
Üdv emberek!
Van egy 125ös etz-m darabokban. Ha valakinek kell valami az írjon és megmondom megvan e. Nagyon kellene a lóvé és nincs rá szükségem. Van blokk is, de abból már 1 alkatrész hiányzik.
Ha valakinek szüksége van valamire írjon az e-mail címemre: jamo4@freemail.hu a témához írd: ETZ
Képet még nem tudok felrakni.
Talán csak annyit még hozzátennék, hogy nagyon leszállsz a kanyarokban! Szerintem nem érzed úgy annyira a motort! Aztán meg korigálni is sokkal nehezebb úgy!
Énis megnéztem. Így visszanézve a videót meg a képeket sokmindent látok, hogy mit csinálok rosszul.( Zsombor sokat segített hogy lássam )
Sokat kell még gyakorolni hogy jól menjen.
Teljesen igazad van
Megcsináltam ma este a henger palástjáról a "képet" ,meg megméricskéltem amiket mondtál, majd holnap átküldöm mail-ben, mert a dugó felfutását nem néztem meg henger lehúzása előtt, aztán majd csak reggel kerül vissza rá a henger mert így is eléggé belecsúsztam az estébe
Megszakítókalapács zárva, gyújtás kikapcsolva, töltésjelző világít, üres nem világít.
Megszakítókalapács zárva, gyújtás bekapcsolva, töltésjelző nem világít, üres világít.
Megszakítókalapács nyitva, és akár gyújtáson van, akár gyújtás nélkül, töltésjelző üresjelző is világít, de egy picit gyengébben.
gyújtáskapcsoló jó!
Itt egy normális rajz, ezt tanulmányozd!
Nem tudnál egy rajzal segíteni hogy az ETZ-d hogy van be vezetékelve?
Az enyémet most így dugdostam össze, de lehet hogy valami nem jó.
Van egy 125ös etz-m darabokban. Ha valakinek kell valami az írjon és megmondom megvan e. Nagyon kellene a lóvé és nincs rá szükségem. Van blokk is, de abból már 1 alkatrész hiányzik.
Ha valakinek szüksége van valamire írjon az e-mail címemre: jamo4@freemail.hu a témához írd: ETZ
Képet még nem tudok felrakni.
Sokat kell még gyakorolni hogy jól menjen.
Megcsináltam ma este a henger palástjáról a "képet" ,meg megméricskéltem amiket mondtál, majd holnap átküldöm mail-ben, mert a dugó felfutását nem néztem meg henger lehúzása előtt, aztán majd csak reggel kerül vissza rá a henger mert így is eléggé belecsúsztam az estébe