Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

alul a golyó benne van legalábis 250-ben szokott lenni.
Sziasztok 2 hete összeraktam az etz(150)-m de nincs benne üres gyönyörűen megvan az első 5 de üres az nincs! Valamit kihagytam! De mit? Holnap szétkapom nem melózok de ha segítenétek picit lehet gyorsabban menne Előrre is köszi!
Egyik cimborának a testvezeték esett le a biztosítékról és rossz helyre dugta vissza az produkált hasonlót annyi külömbséggel hogy az tirisztoros.
Töltésem nincs, ha leveszem az aksit leáll, a gyújtótrafó jól van bekötve 15 ön van a pozitív, 1-esen a kondi.
Köszi Róka, meg van ez a rajz is, de valami még sem frankó.


Megszakítókalapács zárva, gyújtás kikapcsolva, töltésjelző világít, üres nem világít.
Megszakítókalapács zárva, gyújtás bekapcsolva, töltésjelző nem világít, üres világít.
Megszakítókalapács nyitva, és akár gyújtáson van, akár gyújtás nélkül, töltésjelző üresjelző is világít, de egy picit gyengébben.

gyújtáskapcsoló jó!
ja meg mindenki megtalálná a párját azsem egy utolsó
Esetleg amit én nemlátok a rajzon hogy a trafó 15-ös számú kivezetése a pozitív az nincs fordítva? mit produkál a géped nincs szikra vagy mi a jelenség?
Én jónak találtam a rajzot, de lehet, hogy elnéztem valamit.
Itt egy normális rajz, ezt tanulmányozd!
Igen igen! Ez az elsődleges hiba. Bizonytalan lesz a motor és nem érzem. Ezen könnyen lehet segíteni. A másik hogy nem mindig találom meg a helyes ívet. Ez már több gyakorlást igényel. De annyi baj legyen.
Hali az a problem hogy az enyémen már babetta gyujtás van és nemtudom lenézni róla, de ha nem sokat mész vele akkor hagyd ki a dolgokat csak a megszakítóra kösd rá az akksit meg a trafót és kalap úgy lessz a legjobb teljesítményű a motor csak ügyelni kell a töltötségre astére megnézem mégegysorral ezt a rajzot hátha látom mi lehet a hiba.
Üdv Luxvor!

Nem tudnál egy rajzal segíteni hogy az ETZ-d hogy van be vezetékelve?
Az enyémet most így dugdostam össze, de lehet hogy valami nem jó.
Üdv emberek!
Van egy 125ös etz-m darabokban. Ha valakinek kell valami az írjon és megmondom megvan e. Nagyon kellene a lóvé és nincs rá szükségem. Van blokk is, de abból már 1 alkatrész hiányzik.
Ha valakinek szüksége van valamire írjon az e-mail címemre: jamo4@freemail.hu a témához írd: ETZ
Képet még nem tudok felrakni.
Talán csak annyit még hozzátennék, hogy nagyon leszállsz a kanyarokban! Szerintem nem érzed úgy annyira a motort! Aztán meg korigálni is sokkal nehezebb úgy!
Menni fog az!
Énis megnéztem. Így visszanézve a videót meg a képeket sokmindent látok, hogy mit csinálok rosszul.( Zsombor sokat segített hogy lássam )
Sokat kell még gyakorolni hogy jól menjen.
Jaja! 20 volnék én. 86: Baló Tamás, ha jól tévedek ő is most kezdte mzvel.
Láttalak videón!
86
20 vagy te?
1 Ürúr!
Nem vagy valami bőbeszédü!
Hívlak ezen a számon, de nem veszed fel! Hja nem jó a telefon! Akkó azé!
Én konkrétan arra gondoltam, hogy külön csoportba tudnánk menni, nem kéne a superekkel meg az utcaival eggyütt menni!
Teljesen igazad van
Megcsináltam ma este a henger palástjáról a "képet" ,meg megméricskéltem amiket mondtál, majd holnap átküldöm mail-ben, mert a dugó felfutását nem néztem meg henger lehúzása előtt, aztán majd csak reggel kerül vissza rá a henger mert így is eléggé belecsúsztam az estébe
Jó lenne de nem tudom őket érdekli e a dolog ha annyian vagyunk tutira meg lehet eggyezni egy kisebb versenyben amikor csak mi vagyunk a pályán.