Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hy!Ha gyárilag nincs egy 250-es etz-n(1989-es)fordulatszámmérő akkor lehet rá valahogy tenni?Mert annak a helyén gyárilag gyújtáskapcsoló van...
Hali van egy simsonom és elcserélném 125 vagy 150 etzre.
MSN:atesz155@hotmail.com
E-Mail:atesz155@vipmail.hu

Skype:karitmez
Tel:06705123466
Ja, akkor úgy nem tudok segíteni. Habár nézz fel a szocimotoros.hu oldalra, az MZ-sek biztos tudnak valamit
Csá mzgaba nekem csak 1 csupasz váz kéne,papír nem kell!
Hello! Nekem van egy papíros vázam, pontosabban motorom egybe, papírokkal kéne? mert akkor lehet szétbontom a gépet, de ha papír nélkül, akkor nem.
Sziasztok 125-ös Etz-hez keresek Vázat !
Sziasztok, nem érdekel valakit ETZ150-esre karburátor? Jó állapotú, működő motorról lett leszedve.
Friss műszakis ETZ250-es is eladó, szép állapotú, vigyétek, mert kell a hely...
Hah, utánanéztem, tényleg 3 mm! A szocimotoroSOKKban is ennyit hoznak.
Akkor viszont a kollégának mégsem sikerült beállítani rendesen. Lehet, hogy elmozdult.
a 3mm-nek jónak kell lennie, gyárilag is ennyi van előírva. mivel allítottad be?
ok kössz a segitséget! majd probálkozok délután.
Félreértettél! Az utógyujtást nem kell állítani, hanem az a baj, hogy kevés az előgyujtás, ezért a benzin nem a hengerben robban, hanem a kipuban!Tehát utógyujtása van a motornak. Már elfelejtettem a pontos adatokat, de valahol biztos utána lehet nézni. 2féle módon is megadhatják. 1: szögfokban - a főtengely egy fordulata ugye 360 fok. De ezt bajos mérni, ezért inkább 2: milliméterben. A dugattyú felső holtpontjától FORGÁSIRÁNYNAK ELLENTÉTESEN! Na, itt kellene apontos adat, de a 3 mm BIZTOS, hogy nagyon kevés! Ha jól emlékszem, annak tizen- , de lehet, hogy huszon X mm-nek kell lenni.
Tehát az adat birtokában - valahonnan meg kell tudni - ennél az értéknél kell a szikrát adnia a mocinak, vagyis ekkor kell megszakítani.
az előgyujtást azt beálitottam felső holtpontól 3mm-re, de az utógyujtást azt nem tom h kell beálitani.
Az utógyujtás iskolapéldája!
Be kell lőni rendesen, esetleg a mexakítót is cserélni.
amolyan Café racerre gondolok...
Sziasztok! van elfekvőben egy ETZ 250-esünk, papírok nélkül, aztán csak porosodik. Egyszer már felvetettem az ötletet apámnak hogy építsük át streetfighternek, de "kevés vagyok én még ahhoz" Aztán nem is erőltettem, de most eszembe jutott, hogy mi lenne, ha egy retro versenygépet építenénk belőle.. Semmi komolyabb dolog, csak lecsupaszítani, esetleg felfúrni, rezós kipuff, membránszelep, kis ültetés, púpos ülés... Ha valakinek van valami tanácsa, vagy jó képek, az írhatna..
Sziasztok
valaki nem tud 150-es jawahoz teleszkópot?
aki tud msn-re vegyen fel vagy mail!
MSN & mail:csababoy0@t-online.hu
Akkor nézd meg a gyújtást, meg a gyertyát cseréld ki
Csapágyas nem lehet mert az összes csapágy kilett cserélve. szikrát ad rendesen akk lehet a karburátorba szar valami de már azt is szétszedtem egy csomoszor. probáltam 110es és 115 ös fuvokával is.
Nézd meg a gyújtást, vagy lehet, hogy a karbi beállítás szaraxik, de ha eddig jó volt, és mindenfélét csinál, akkor lehet, hogy csapágyas lett, és kotyog a főtengely, ami előidézi a gyújtás elállítódását. Vedd le a deknit, aztán nézd meg gyújtásnál, hogy nem kotyog-e a főtengely vége, (az a rész, amelyik forog a gyújtásnál, és mozgatja a megszakítót) Ez gyakran előfordul 125-ös, meg 150-es ETz-ken, mert a gyújtás nehéz, és ott szimpla csapágy van, nem dupla. De lehet, hogy csak keveset kap, szedd szét a karbit, pucold ki, esetleg nézd meg a gyertyát...
Valaki tudna segiteni h 150es etz nem indul csak tolásra és akkor se megy rendesen mert durrog össze vissza néha lángot is lő a kipufogóból. alapjáraton megy rendesen de ha huzok egy kis gázt akk össze vissza jár nem pörög fel rendesen. mi baja lehet?
Hali! Ha valakit esetleg érdekelne:
Eladó egy ETZ 125, jelenleg 250-es blokkal+gyári, 125-ös hibátlan blokk(rendezett papírokkal, műszakival, forgalmival)) bármikor 30 perc alatt visszalakítható, 250-es hátsó lengővillával, lekönnyítve, (150-es végsebességgel) teljesen felújított blokkal(főtengely, hajtókar, csapágyak,kuplung, dugattyú)+ rengeteg alkatrész (150-es henger, dugattyúk, tükrök) hibája: az egyik teleszkópszár minimálisan ferde, a lámpa külseje és a krómkeret sérült, illetve a km óra törött, de adok hozzá digitális órát, jelenleg az eleje szét van szedve, de a motor üzemképes, ill. a tank picit horpadt, normális "döntőgumik" vannak rajta.
Nekem már nincs türelmem, pénzem, erőm megint összerakni, meg ha már nekiállnék, akkor mégjobban szétszedném és lekönnyíteném, és mégtöbb pénzt ölnék bele. Ami nincs rajt, az mind megvan a sárvédőtől kezdve a tükrökön át az indexekig. Képek az adatlapomon.
Az árát olyan 70-80 ezer körül gondoltam. Számom: 06-20 5589426