Hali!
Hát olyan 50 körül gondoltam... minden teljesen új benne(mindi motorikusan, mind elekrtonikailag, mind karburátor, mind fék mind futómű, mind gumi...) szal ez egy teljesen új gép... még be sincs járatva..én egyáltalán nem kerekeztem vele...(rendőrség miatt nem tudtam...de ez egy másik történet )
Üdv mindenkinek!
van egy etz 125-ös MZ-m. a kisfogaskeréknél ömlik belőle az olaj, és a szimeringezés sem segit.már mindent megpróbáltam, most a 4.szimering van bene mióta megvettem és 1ik se bírta.mit tudok ezzel csinálni? mi leheta hiba?
misii
Hali!
Az mz ára az megegyezés szerint alakul!
2 db yamaha FZRünk is van az egyik(forgalmis,műszakis...89-es)410.000, a másik(forgalomba helyezhető állapotú) 300 körül...
Eladó MZ ETZ 150, streefighteresítve(kitámasztó,váz és lengővilla merevítések...)Egy rakás új és az eredeti alkatrészeivel!Friss motorgenerál(még be sincs járatva)!
Ha olyan Streetfighter motort akarsz venni, amire nem kell költeni, akkor szólj
Ha valakinek van egy fölösleges mz váza blokkal, kerekkel kezelőszervekkel akkor szóljon megszabadítanám tőle egy 5ösért, a képhez hasonló állapotú kéne, csak a blokk legyen benne, de más ami a földön van az nem kell, se tank se sárvédő, se semmi más vacak, pl műszerek :P
ok, még megvan, nem adtam el mert egyik haver mondta hogy kell neki, de most mégse kell neki, meg elég pofátlan ajánlatokat tett rá, amennyiért még barátnak sem adom oda
ha az 1. tárcsa(mintha máshol is az lenne...:D) kicsit szorítja a kereket az ellen mit lehet tenni?lehet h deformálodott már vagy mittomén,mindenesetre ha megpörgetem standar-en,nem nagyon forog tovább
nagyon nehezen el tudtam vele érni a 102km/h-t ami mint kiderül 107 ,mert bemérettem.ez talán egy minimális hátszél,abszolut sik terep,és tankra borulo motoros eredménye 5.ben.én még nagyon nem értek hozzá,mivel az első nagyobb vasam,és igazábol nem is nagyon akarom télig szétszerelni(ha elmegy addig).namármost annyi kiderült,h valoszinű a nafta valahogy vissza van állítva,és én arra gondolhattam h esetleg ez is befolyásolhatja ezt.viszont azt semmiképp sem akarom ilyen benzinárak mellett,h nagyobb legyen a fogyasztása.eddig 2szer mértem,és 3,83 ill 4,02 jött ki,nem éppen kímélve.(ez 2*1 tank volt)Talán normális adat.költeni nem nagyon szeretnék rá(mármint fölöslegesen),szétbarmolni mindenféle sufnituninggal szintén nem akarom.ezek után mondjon valaki jo megoldást.az eddigieket meg kösz.lenne még1 problem,de azt még le se tudom irni,ugyh látatlanba gondolom nem könnyű megoldani.az én fülemhez ilyen ciripelő hangként jön át.azt hittem h a tárcsa befog kicsit,apám meg szerint meg valami csapágy(viszont ő nem nagyon ment vele).bármilyen tanácsot elfogadnék.és bocs ezért a kisregényért.
hát még nemtúl régóta van meg, komoly igazi hard terepen nemvoltam még vele.
az erőről annyit hogy nekem mz-m volt előtte nekem elég az erő, telók nekem jók crosspályám lájtosan elmegyek kis ugrásokat jól bírja, enduro pályán meg fasza ott szeretek vele menni könnyű, jól megyek vele szűk helyeken is. mentem már együtt drz-vel meg exc450-el sztem aki hobbi szinte nyomja annak tökéletes ők is csak egyenes részeken mentek gyorsabban. És fogyasztás és megbízhatóság szempontjából is 5öst érdemel!
a gyújtásra kell odafigyelni hogy jól belegyen állítva, és még ami nagyon fontos hogy a kipuffogó ne legyen eltömődve! nekem volt egy 125söm 105-t mentem vele max. aztán egy új könyökkel sokkal jobban ment sokkal! de télleg érezhetően, az órája szerint 125-öt tudtam belőle kihozni!
Hát olyan 50 körül gondoltam... minden teljesen új benne(mindi motorikusan, mind elekrtonikailag, mind karburátor, mind fék mind futómű, mind gumi...) szal ez egy teljesen új gép... még be sincs járatva..én egyáltalán nem kerekeztem vele...(rendőrség miatt nem tudtam...de ez egy másik történet )