hi!
lenne egy kérdésem. vettem egy ts-t elrohangálni és az a baj vele hogy néha kidobja a 2.-at egy bizonyos fordulatnál és nagyon nehezen veszi az 1-est főleg ha nem jár a motor hiába tologatom közbe és úgy nyomom le semmi... asszem ahogy néztem van egy csavar ami ha minden igaz a léptetővillát állítja annak a csavarnak hogy kell állnia? mennyit kell rajta kicsavarni koppról? ez lenne az egyik a másik pedig hogy hidegen nem akar indulni hiába rugdosom nem indul szikra van benzin minden akksit is töltöttem de nem akar beindulni csak ha 1esbe tolom be és akkor is már csak egész nagy fordulaton... de megyek vele (megy rendesen elég jól is húz meg minden semmi szaggatás durrogás semmi) egy kört indul még 1-2 percig pöcc-röff utánna megint tolhatom ez miért lehet? légyszi valaki segítsen.. előre is köszi
Nekem az oktatóm azt mondta h a 150-es jobb mint a 250-es mert jobban össze van rakva, és a teljesítménye is majdnem ugyan az.
Ráadásul azok nagyrésze elektromos gyujtású ami jobb. Szerintetek akkor most mit vegyek? 150 vagy 250?
a 251-en is gondolkodom de az ritkább.
Üdv,
a legjobb az lenne , ha egy komplett hátsó részt tudnék szerezni az ETZ-re. Lánckerék, láncvédőbakelit, kerék.
Egyenlőre a környékbeli bontókban szétnézek, ha nem találok akkor még írok. köszi
Először köszönöm mindenkinek a segítséget.
A Bethlen Gábor utcán lévő motoros bolt szerintem egy kicsit drága, és ugyan azokat a dolgokat meg lehet rendelni a www.mofaker.hu-ról is.
Sisu:
Hol laksz? Csere esetleg egy katonai etz-ről való 16-osra? Mennyit gondoltál érte?
lenne egy kérdésem. vettem egy ts-t elrohangálni és az a baj vele hogy néha kidobja a 2.-at egy bizonyos fordulatnál és nagyon nehezen veszi az 1-est főleg ha nem jár a motor hiába tologatom közbe és úgy nyomom le semmi... asszem ahogy néztem van egy csavar ami ha minden igaz a léptetővillát állítja annak a csavarnak hogy kell állnia? mennyit kell rajta kicsavarni koppról? ez lenne az egyik a másik pedig hogy hidegen nem akar indulni hiába rugdosom nem indul szikra van benzin minden akksit is töltöttem de nem akar beindulni csak ha 1esbe tolom be és akkor is már csak egész nagy fordulaton... de megyek vele (megy rendesen elég jól is húz meg minden semmi szaggatás durrogás semmi) egy kört indul még 1-2 percig pöcc-röff utánna megint tolhatom ez miért lehet? légyszi valaki segítsen.. előre is köszi
Egy kezdő
Minőség, megbízhatóság, IFA szeretem
Van 1 eladó 125-ös ETZ-m 89-es 4000-km-el.(nem felújítás óta,újkora óta)Hibátlan ha valakit érdkel írjon.
Ráadásul azok nagyrésze elektromos gyujtású ami jobb. Szerintetek akkor most mit vegyek? 150 vagy 250?
a 251-en is gondolkodom de az ritkább.
a legjobb az lenne , ha egy komplett hátsó részt tudnék szerezni az ETZ-re. Lánckerék, láncvédőbakelit, kerék.
Egyenlőre a környékbeli bontókban szétnézek, ha nem találok akkor még írok. köszi
De ha nem kell összefűzetni akkor olcsóbb.
Széles utat!
A Bethlen Gábor utcán lévő motoros bolt szerintem egy kicsit drága, és ugyan azokat a dolgokat meg lehet rendelni a www.mofaker.hu-ról is.
Sisu:
Hol laksz? Csere esetleg egy katonai etz-ről való 16-osra? Mennyit gondoltál érte?