Sziasztok!
ETZ-re kéne nekem előre (18" és kb. 80 vagy 90 széles) vmi jobbfajta(tapadósabb) gumi. Használtra gondolok, ezért fordulok hozzátok! Olyan kéne, ami már ledobott(nem baj ha már nincs benn minta...), tapadós fajta(stoppinál ne csússzon el) és persze nagyon olcsó!
Ha esetleg van valakinek otthon elfekvőben és nincs már rá szüksége, az lécci írjon!
Előre is kösz!
remélem meglesz,mert nem olyan könnyű találni mostanság olyan mz-t ami nem 150es(hátha a körzetink ilyenen is fennakadna)nincs felfúrva,átalakítva streetfighter motornak,és amit nem terepezésre használtak vagy egyéb módon kínoztak
részben az is.még olyan az anyagi helyzetem mint a sinus-fgv.másrészt konzervatív szüleim vannak és hát nem könnyű eset.ilyen hülyeséget mondtak h év végi eredménytől meg ilyenektől függ .na jó megértem csak hát nehéz kibírni.ha meglenne lehet nem gondolnék ennyit rá.egyébként ez tetszik,régóta fájt a fogam egy karbantartott 125-ös mz-re,most már vhogy kibirom suli végéig.addig meg tanulgatok ránézésre nem volt rossz kezekben
helló!
eladó a mocim: ETZ 125, 1989-es évjáratú, kitűnő műszaki és esztétikai állapotban van, új: akksi,kipu könyök,telószimeringek,hátsó gumi. Erős, megbízható motorral,érvényes műszakival. Debrecenben eladó,érdemes kipróbálni! email: roekjozsi@freemail.hu tel:06-30-616-9133
Irányár: 90.000 Ft
Heló, a hajtókar oldalirányban csúszkálhat, ha arra gondolsz, próbáldd meg alsó holtponton oldalról megtámasztva fel le mozgatni, ott ha érzel kotyogást, az nem jó.
az nagy baj ha a hajtókart oldalirányba el tudom mozdítani pár mm-t? most lecseréltem a hengert meg a dugót, talán jobb lesz,de ez a hajtókarlötyögés aggaszt....
Hát a gyűrűzött motort is be kell járatni valamilyen szinten. Ha csak gyűrűt cserélsz akkor is érezhetően erősebb lesz, de értelem szerűen ha az egész blokkot felújítod úgy mégerősebb lesz. Én azt mondom hogyha még jó valami akkor felesleges cserélni. A csapágyhibát hallani lehet, a főtengely és a hajtókar hibáját is a hangból lehet kiszűrni. Sztem kapd le a hengert és nézd meg mennyit kotyog a hajtókar és hogy milyen állapotú a henger és a dugó.
Sziasztok!
azt szeretném tőletek kérdezni, hogyha az ETZ-ben csak gyűrűt cserélek(nem furatom meg), akkor előfordulhat, hogy kicsit erősebb lesz mint kopott motorral? Vagy inkább húzzam szét a blokkot, szimmering, csapágycsere és furatás? Gondolom az utóbbi a nyerő, csakhát azt be kéne járatni... én egykerekezésre használom és vélemyénem szerint elég gyenge. a Tibi írta, hogy ő kettesben gázra felveszi ugyan ilyen motorját, nekem egyesbe kuplunggal nem akar feljönni. Lehet ez azért mert erőtlen a moci? Ki mit szólna a témához?
Előre is kösz!
Minden jót!
Engem érdekelne, de a pénztárcámat nem . Különben is, a gyári lábtartón esésnél olyan szépen csúszik a motor, gyönyörűen szikrázik , és meg is védi a motor többi részét, kivéve tükör + hátsó index (tegnap sikerült összehozni egy ilyen mutatványt ). Viccet félretéve, ha egy képet felraksz róla, megnézem, de most tényleg nem tudom megvenni .
Jó lenne kicsit le is ültetni a motort, hogy alacsonyabb legyen, ill. teljesen körbe kéne idomozni, mint egy gyorsasági motort. Ez valóban lényeges javulást hozhatna.
ETZ-re kéne nekem előre (18" és kb. 80 vagy 90 széles) vmi jobbfajta(tapadósabb) gumi. Használtra gondolok, ezért fordulok hozzátok! Olyan kéne, ami már ledobott(nem baj ha már nincs benn minta...), tapadós fajta(stoppinál ne csússzon el) és persze nagyon olcsó!
Ha esetleg van valakinek otthon elfekvőben és nincs már rá szüksége, az lécci írjon!
Előre is kösz!