Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
ETZ-re kéne nekem előre (18" és kb. 80 vagy 90 széles) vmi jobbfajta(tapadósabb) gumi. Használtra gondolok, ezért fordulok hozzátok! Olyan kéne, ami már ledobott(nem baj ha már nincs benn minta...), tapadós fajta(stoppinál ne csússzon el) és persze nagyon olcsó!
Ha esetleg van valakinek otthon elfekvőben és nincs már rá szüksége, az lécci írjon!
Előre is kösz!
majd észben tartom és suli végén rákérdezek!
hát jah nem sokat jártam vele, főleg mióta megvan a másik azóta szinte csak ide-oda szaladgáltam vele!
majd szólj ha már aktuális lesz!
remélem meglesz,mert nem olyan könnyű találni mostanság olyan mz-t ami nem 150es(hátha a körzetink ilyenen is fennakadna)nincs felfúrva,átalakítva streetfighter motornak,és amit nem terepezésre használtak vagy egyéb módon kínoztak
részben az is.még olyan az anyagi helyzetem mint a sinus-fgv.másrészt konzervatív szüleim vannak és hát nem könnyű eset.ilyen hülyeséget mondtak h év végi eredménytől meg ilyenektől függ .na jó megértem csak hát nehéz kibírni.ha meglenne lehet nem gondolnék ennyit rá.egyébként ez tetszik,régóta fájt a fogam egy karbantartott 125-ös mz-re,most már vhogy kibirom suli végéig.addig meg tanulgatok ránézésre nem volt rossz kezekben
hát ha nemviszik el meglesz! de most miért nemjó, pénz?
ha egy hónap múlva is meglesz szólj!
Helló eladom 125-ös etz-m streetfighterré átalakitva akit érdekel az irjon e-mailt!
helló!
eladó a mocim: ETZ 125, 1989-es évjáratú, kitűnő műszaki és esztétikai állapotban van, új: akksi,kipu könyök,telószimeringek,hátsó gumi. Erős, megbízható motorral,érvényes műszakival. Debrecenben eladó,érdemes kipróbálni! email: roekjozsi@freemail.hu tel:06-30-616-9133
Irányár: 90.000 Ft
etz 250hez nem érdekel vkit hátrébbtett lábtartókonzol fékkel, váltóval? ja és van hozzá villára szerelhető kormánycsutkám is.
akkor oks. köszi, csak oldalra mozog kicsit...
Heló, a hajtókar oldalirányban csúszkálhat, ha arra gondolsz, próbáldd meg alsó holtponton oldalról megtámasztva fel le mozgatni, ott ha érzel kotyogást, az nem jó.
az nagy baj ha a hajtókart oldalirányba el tudom mozdítani pár mm-t? most lecseréltem a hengert meg a dugót, talán jobb lesz,de ez a hajtókarlötyögés aggaszt....
hát nemtudom mi van a mociddal, enyém is 2.be rántással simán jön kerékre..
elöl 13as lánckerék van és ennyi
Hát a gyűrűzött motort is be kell járatni valamilyen szinten. Ha csak gyűrűt cserélsz akkor is érezhetően erősebb lesz, de értelem szerűen ha az egész blokkot felújítod úgy mégerősebb lesz. Én azt mondom hogyha még jó valami akkor felesleges cserélni. A csapágyhibát hallani lehet, a főtengely és a hajtókar hibáját is a hangból lehet kiszűrni. Sztem kapd le a hengert és nézd meg mennyit kotyog a hajtókar és hogy milyen állapotú a henger és a dugó.
Sziasztok!
azt szeretném tőletek kérdezni, hogyha az ETZ-ben csak gyűrűt cserélek(nem furatom meg), akkor előfordulhat, hogy kicsit erősebb lesz mint kopott motorral? Vagy inkább húzzam szét a blokkot, szimmering, csapágycsere és furatás? Gondolom az utóbbi a nyerő, csakhát azt be kéne járatni... én egykerekezésre használom és vélemyénem szerint elég gyenge. a Tibi írta, hogy ő kettesben gázra felveszi ugyan ilyen motorját, nekem egyesbe kuplunggal nem akar feljönni. Lehet ez azért mert erőtlen a moci? Ki mit szólna a témához?
Előre is kösz!
Minden jót!
Így muzsikál a gép gyári lábtartókkal (az RX-et megelőztem, igaz nem sokkal utána takartam, pedig rendesen otthagytam volna ):
de biztos!
Szeva!
És megy is vele rendesen a gép? Mert véleményem szerint egy kétüteműre egy 4T dobot ráraksz, akkor nem igen fog menni. De aztán nem biztos....
Pffff
Szerintettek mi lesz ha egy CBR125R-nek a dobja rá kerül egy ETZ-re?
Ime az eredmény!:
ok majd csinálok képet, még fater 250esén volt régen csak a motort eladtuk.
Engem érdekelne, de a pénztárcámat nem . Különben is, a gyári lábtartón esésnél olyan szépen csúszik a motor, gyönyörűen szikrázik , és meg is védi a motor többi részét, kivéve tükör + hátsó index (tegnap sikerült összehozni egy ilyen mutatványt ). Viccet félretéve, ha egy képet felraksz róla, megnézem, de most tényleg nem tudom megvenni .
na nem érdekel egy lábtartókonzol?:D hátrébbvitt váltórúdam is van hozzá asszem
Jó lenne kicsit le is ültetni a motort, hogy alacsonyabb legyen, ill. teljesen körbe kéne idomozni, mint egy gyorsasági motort. Ez valóban lényeges javulást hozhatna.