Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helo!Én most szeretnék venni majd egy 125-ös ETZ-t és megszeretném kérdezni hogy mennyit megy max egy 125-ös?És van bármi olyan dolog amire oda kell figyelni?Van valami típushiba bajuk ezeknek a motoroknak?
csá tudna nekem valaki adni egy robbantott 125 vagy 150es etz rajzot?
Csa

Nyíregyházán van motorbontó a kórházzal szemben.
Motorbolt van a Bethlen Gábor utcán (Nyíregyen) és a Vadász Csárdával szemben Nyírszőlősön.

Üdv
Csa

Nyíregyházán van motorbontó a kórházzal szemben.
Motorbolt van a Bethlen Gábor utcán (Nyíregyen) és a Vadász Csárdával szemben Nyírszőlősön.

Üdv
Helló Forrest!
Nekem van egy fölösleges 18-as hátsó kerekem, ha érdekel írj.
hello lenne 1 mz-m jó állapotúygári 150 es a fogalmiba is az van csak az a baj le kell műszakiztatni erdetvizsga stb és ezért adom el ,minden működik rajta adok hozzá 1 125ös hengerszettet is az ára 30000 akit érdekel irjon most vettem rá új gumit hátra nem ment a gumi 50 km-tert mert megfogott a rendőr
ETZ 18-as kereket keresek. Esetleg csere katonai etz-re veló 16-osra?
Üdv
Nyíregyháza környékén nem tud valamiki MZ alkatrészeket. Bontókban nem hiszem, hogy lenne ilyesmi.
(TS 125, 250)
ja ugy értem, nekem is van egy másik amit erdőben, sárban nyúzok azzal már gyakrabban aadnak gondok
jah. a 125-ösnél az akksira nagyon oda kell figyelni. én most pl szerintem azért nem tudom beindítani, mert haldoklik az akksi... hangsúlyozom én nem "köznapi" körülmények között használom, de saját, ill konstrukciós hülyeségek miatt sose unatkozom... mindig van mit mókolni...
Minden jót!
sztem nem annyira szervízigényes mint amennyire mondjátok, az enyémen miután akksit kicseréltem 3 évig hozzá se kellett nyúlni.
Hali. én 192cm vok és 101kg. Most vettem meg 125ccm-es ETZ-m. Nagyon pikk-pakk és vidáman megy alattam. Simán jó kezdő motor. bár valóban elég szervíz igényes jószágok ezt alá írom. De nekem egyenlőre nagyon megfelel. Annyi h egy 150es henger fog rákelüni.
Hali! Nincs véletlen valakinek egy eladó GYÁRI jó állapotú kipufogó ezt 251-re? Ha igen akkor érdekelne.
nehéznek nem nehéz, csak "kedv"(=pénz) kérdése. Nem tudom, hogy mostanában mennyi egy műszaki vizsga, de olyan 10.000 körül mocoroghat(ha nem nyúlnak hozzá a motorhoz és az a jobbik eset)....
Sok sikert!
Jah azt még érdemes tudni az MZ-ről úgy általában (nekem egy 125-ös TZ-m van Streetfighter céla), hogy elég sokat kell szerelni. Én többet szerelem, mint amennyit megyek vele(monnyuk nálam kicsit kap a pofájára...)DE inkább mz-t vegyél, mert legalább az alkatrészt potom pénzért megkapod hozzá. Egy "nyugati" motorhoz több mint 10szerese egy adott alkatrész.
Kezdésnek valóban ez a legjobb választás!
Köszi szépen.
kb én is 100 at szánok rá.
Friss A korl-os jogsimmal. Aztán ha kevés lesz akkor veszek egy Suzuki Banditot Vagy choppert.
De most se sok pénzem, se tapasztalatom nincs.
Ha lejár az moci műszakija akkor nehéz újra csináltatni?
én 190 vok és 90+ kiló és alattam még a 125ös is vígan suhant
Attól függ, mennyi pénzed van motorra , 100-110 körül mozognak a jó állapotúak, de a 90 kilód nem okoz problémát egy jó 250-esnek, viszont a 2 méterrel már vitorlázni fogsz a menetszélben, esetleg az foghatja vissza végsebesség környékén. Kezdőmotornak mindenképpen jó+megtanulhatsz rajta szerelni
sziasztok 2 méteres vok és 90 kiló. Szerintetek etz 250 jó lenne nekem kezdőmotornak?
Maradhat sz.tem, mert nem kisebb, mint a karbi átmérője
Sziasztok MZ-sek!
Olyan kérdésem volna, hogy ha a most már 150 ccm-es ETZ-men lecserélem a karbit 24-esre, akkor a gyári szívótorok maradhat-e(úgy mértem, hogy 25 mm-es a belső átmérője), vagy ezt föl lehet-e esztergáltatni? Ha igen, akkor mekkora a szükséges átmérő?
Előre is kösz!
na ez a váz ki van rendesen merevítve tuti hogy nem tekeredik el, bölcső váz is szép munka
A bölcsőváz sokat segített a helyzeten, amíg nem volt fenn, 100körul elkapott engem is a szitálás és ide-oda rángatta a motort (félelmetes dolog amugy) de a probléma ez után se volt 100 százalékig megoldott. Én cseréltem minden csapágyat és szilentet, normálisan le lett húzva minden, az igazi áttörés akkor jött meg, amikor felkerult a bölcső, és az eleje le lett rakva 70mm-ert. kanyarban is sokkal jobb lett a modosított villaszög miatt, és több súly kerult előre, ezáltal biztosabban lehetett fordulni vele. Igaz a gumik választásánál nem voltam észnél, hátra ment egy 130as, ez kanyarban hátrány, ha ujra megcsinálom, akkor elöl hátul 17-es lesz, (erre könyebben találok gumit) előre 100-as megy hátra meg max 120-as. Ha gyári 18as szűk felnit használsz, akkor a 110-esnél szélesebbet nem érdemes felrakni. Én azért akarok 120asat, mert valszeg szélesebb felni megy majd hátra.
Az instabilitás oka amúgy szerintem még a váz lehet, a 80as években a verseny ETZ-k váza olyan volt (már amit hazánkban tuningoltak) hogy a tank alatti zárt idom váznyúlványba a tank vonalával merőlegesen lyukakat fúrtak, majd csavarszárakat heggeltek bele. ezzel probálták elejét venni a váz csavarodásának. Ha ujraépul a moci, mindenképpen úgy kimerevítem ezt a részt, hogy olyan lesz mint valami páncélos :) Amúgy a balesetemnél egy auto kapott el hátulrol kb. 100-110-el, és érdekes, hogy az első gyűrődő részek után (gumi, kerék,) után pont ez a zártidom tekeredett meg S alakban. Míg a lengővilla alig hajult meg.
A bölcsőváz csak design volt, vagy számított is valamit? Én azért nem tudtam még eddig megszeretni az ETZ-t, mert 110 fölött iszonyat instabil. Pedig már félig felújítottam a futóművet... Még ki fogom cserélni az összes kerékcsapágyat + kormánycsapágyat + lengővillaszilenteket + kap villamerevítőt, ha utána se lesz jobb, akkor belenyugszom, hogy ez eleve ilyen fos :S. Főleg azután volt megdöbbentő, hogy a Simsonommal 90-100 körül semmi stabilitási gond nem volt (és tényleg ment annyit, ezen most lehetőleg ne vitázzunk, Swift 110-et mutatott rá, digit bicajóra ugyanakkor 103-mat). Felültem haver ETZ-jére, az első reakció az volt, hogy jóval nehezebb dönteni (ehhez mondjuk hozzá lehet szokni, rendesen kell alkalmazni a bekormányzást, stb., gokart pályán jót lehet vele szórakozni, ahogy az adatlapom is mutatja, ott még nincs szitálás + halálfélelem), másrészt 100 fölött elkezdett beszitálni... Aztán megvettem az enyémet és az is ilyen. Talán még az is lehet, hogy az első telók kopottak kicsit, abból viszont csak újat vennék, ami gondolom nem 2Ft :S. Szóval inkább a Simsont tuningolom, abból igen komoly versenygép lesz idővel. Az MZ-t meg hagyom kb. gyárinak, legalább nem megy bele a pénz, amiből most amúgy is igen kevés van :S 90-100 körüli utazgatásra tökéletes.
És az első futomű ultetése után, hol bölcsővázzal, hol anélkul, hol kipufogoval hol anélkul :)