Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jajj, de szeretek kötözködni . A forgalmiban menetkész tömeg van (nekem konkrétan 156kg "88-as ETZ-250 esetén). Madarasra nyáron szerintem fogunk menni, de csak nézőnek. Széria vázzal esélytelen. Túl nehéz, túl magas, erős rajtnál egyből kerékre jön, nagy a légellenállása. Drag vázat építeni egyelőre nincs pénzünk. Majd egyszer. A rezó véglegesen majd fekete lesz. A Simsonomon lakkozni szeretném, csak most nincs kedvem 1800+pk-ért lakkot rendelni. Meg amúgy sincs még kész a motor. Kóros teljesítményhiányban az se nagyon fog szenvedni .
az rs szárazon 140 kg (nekem 144 van a forgalmiba). ja és nem kételkedek az mzbe gondolom megy mint az állat, mikor lesz látható madarason? az a rezó meg kicsit szebb lenne lelakkozva
és 120 felett sokat segíteni rajta szerinted valami idom(ha lenne rá)
Kösz. Szerintem (meg a szimulátorprogi szerint is) most kb. 35LE. Végleges állapotában kb. 38-at várok tőle. Tervbe van véve, hogy ha kész lesz, valahol leméretjük padon. Ill. fogunk csinálni videót 125-ös ellen, ill. on-boardot is. Csak idő kéne hozzá . Nyáron tuti meglesz. Előtte nem ígérem. Ha lenne egy kis "fölösleges" pénzem, gondolkodás nélkül áttennénk a blokkot valami lecsupaszított drag-vázba és neveznénk Kunmadarason. Ott kiderülne kell-e még fejlődni, és mennyit (mondjuk van ennél jóval erősebb tervem is, csak az nagyobb munka meg sok pénz, szóval marad terv).
gratulálok! szerinted így hány lóerő lett?vagy az nem lett a gyárinál jóval több?
Menetkész (teletankolt, feltöltött, balbabla, hogy akarod ) tömege 139kg (gyári könyv szeint), legalábbis a 2006 előtti változatnak, nem tudom az mikortól volt. MZ menetkészen 153kg szintén gyári könyv szerint. Ez +14kg. Ill. a pilóta +30. Akárhogy is nézzük, egy 44 kilóval nehezebb, idomozatlan, magas, rossz áttételezésű (mondjuk széles tartományban húzó) motor 120-ig fogta a tökéletes állapotban lévő, könnyű pilótával rendelkező, jól rajtoló RS-t. Én is mentem volna vele egyet (65kg), csak elcsetsztem a rajtot (sokkal bentebb fog a kuplungja, mint az enym, úgy kidobta magát kerékre, hogy öröm volt nézni ), a srác meg nem akart többször menni. 120-ig biztosan nem tudott volna megverni. Onnantól fölényesen győzedelmeskedik az aerodinamika. De ez már más történet...
az rs 125 140 kg

nem érdekel vkit etz 250hez hátrébbtett komplett lábtartókonzol meg villára szerelhető kormánycsutka?
Na mint régebben ígértem, beszámolok az MZ tuningról. Elég kalandos története volt, de mindegy. A lényeg, hogy most úgy áll, hogy a hengerfej még gyári, ill. kap még elektronikus gyújtást és tökéletesen be lesz állítva (a biztonság kedvéért most még picit többet kap az ideálisnál). Tehát a henger és a dugattyú van átalakítca, ill. készült a géphez egy (általam ) tervezett rezonátor. Ma gyorsult haverom egy 125-ös, 33LE-es Aprilia RS ellen (asszem ez Rotax 122-es, ha nem, akkor talán "csak" 30LE, tökéletes állapotú, nagyon jó gép, ezelőtt ami ellen ment az MZ, annak mindek volt valami baja és kegyetlenül lemaradtak). Na szóval a lényeg, hogy 120-ig ment a gyorsulás (ez is a biztonság kedvéért, bár elvileg már nem bejáratós, de szép óvatosan van szoktatva a nagy terheléshez). Az RS fél motorhosszal tudta csak megverni. Haverom rajtja nem volt tökéletes, ill. ő 95kg, az RS pilótája 65, az MZ szárazon 135-140kg, az RS 115. Azt hiszem ez alapján nem sikerült rosszul a tuning, és még valamennyit javulni is fog.
A kép még a rezó készítés közben készült, itt nincs meg a hátsó tartó.
Eladóak ezek a cuccok. Ha érdekel ímélt írj: ftwstreetfighter@freemail.hu A cuccok Füzesgyarmaton vannak. Postázással nem foglalkozok.
fejér megyében vagy egy gyári polír állapotú 150-es ha érdekel vkit
csá!

Szabolcs megyében nincs valakinek eladó 125-ös vagy 150-es ETZ-je? Forgalomból kivont, műszaki nélküli is érdekel csak menjen.
srácok! hogy lehet keresni a videok között, ja van egy eladó assszem 150 es etkóra való rezóm, akit érdekel, dobjon mailt ! csá

rosz@freemail.hu
az a csavar ami a karbin van az csak az alapjárati keveréket állítja, egyébként kb 1,5-re kell kicsavarni. ugyanaz, mint ami simonál le is van vakolva. próbálj inkább a fuvókán, úszószinten, súberen meg ilyeneken állítani, vagy pucold ki a légszürőt, mert lehet h attól csinálja.
Helló márkatársak!
Nagy szükségem lenne 2 db Jó állapotú 250-es ETZ hátsó teleszkópra.
Tud valaki ebben segíteni?
Tényleg csak jó érdekelne.
Email címem: jecsy@freemail.hu
Előre is kösz!
Csa

Attól még nem biztos, hogy jól van beállítva a karbi, mert akkor ha csak úgy menne, hogy 2 vagy 2,5 fordulat akkor levakolták volna a levegőcsavart hogy ne lehessen hozzápiszkálni.

Be kell állítani a karbit

Segítek ha kell beállítani

Üdv
De rég mentem mz vel , pedig tök jó kis gépek
Hali!
Én tengnap előtt vettem bele 100-as főfuvót, de még sajnos nem volt időm kipróbálni, csak elindítani. Sokkal könyebben indul, mint a 110-esel(szerintem). Azzal mindig tologatni kellett, ezzel rugásra indul, pedig ugyanaz a kemény 3V tombol az akksiban. De ennek a karbiján nem sok mindent lehet állítani, ha jól tudom:alapjárat, meg levegő. A levegő nekem 2 fordulatnyira van nyitva(a gyári könyv ezt írta...). Majd ha lesz időm, akkor elmegyek kipróbálni.
Üdv
Sziasztok!

Kipuffogó készítésről találtok király leírást a szocimotoros.hu címen a cikkek között.

Amúgy 125ösbe szerintem a 105ös fúvóka a jó. Csak a karbit kell jól beállítani.

Üdv mindenkinek
Nem hiszem, nem számítanak ezek olyan sokat az egykerekezésnél, ott csak az ügyesség. Mennyire jó az egyensúly érzéked, meg a többi. Nekem utára normál közlekedésre kell a 150es tökéletes. Egykerekezni a 125ös is elég bőven. Csak próbálgasd.
A fuvóka lehet baj. Próbálj meg 100st beletenni.
És neked a 150-esben van 110-es főfuvóka?
Mert nekem a 125-be van 110-es, és lehet, hogy ez a baja. Amikor kis fordulaton odarántom neki, akkor csak hörög meg fulladozik, és ebből gondolom, hogy lehet, hogy túl sok anyagot kap.
Amúgy érdemes a 125-öst felfuratni 150-re? Sokkal könyebb az egykerekezés? Mert ha igen, akkor befektetek....
Széles utat!
nekem a motorban nincs semmi alakitva egy 14-es fogaskerék van elöl és egy bolti sportkipufogó de használtan vetttem és ugy megy egykeréken mint az állat, kimegyek vele a világbol is !
Menjetek ki egy MZ kupás versenyre. Ott sokimden okosságot el lehet lesni.
Nana, a hangolt kicsit komolyabb kipuff nyomatékosabb mindenhol, csak hát azt nem tudom lehet e venni, csinálni/tatni biztos lehet
a boltban kapható rezók közt is van különbség. Az enyém pl. sokkal jobban megy rezóval. 9000-ért vettem és a legvégén kívül mindene króm. Az én etz-m 150-es gyári légszűrős. A blokkja szinte vatta új. Minőségi csapágyak és cuccok vannak a blokkban. Mikor én felraktam a rezót akkor utánna kellett állítani a gyújtásomnak is. Amúgy a rezónak az a lényege hogy magas fordulaton használják. Alacsonyan nem húz csak ha forgatják. Kis ford. számon a diffúzor telítődik gázzal. Ha nagy gázt húzunk olyankor a vákum vagy nemtudom mi miatt jobban öblítődik a kipuff és ezért jobban megy.
Nézzük csak...
Ha nagy nyomaték kell, akkor mindenképp gyári kipuff, és gyári légszűrő. Nekem így volt a legnyomatékosab. mivel a légszűrő is egy bizonyos folytást ad neki.
Nekem a sportdob, meg a sportkipuffal az elindulás is nehezebb, még 150es hengrrel is. Viszont néha ráteszem az eredeti kipuffot, és akkor majd földhözvág, 2ben is csak emeli az elejét. viszont ehez eredeti légszűrő is kell. én is most vettem egy 125öst olyasmi célokra, mint te, de még nem volt rá sok időm :(
Viszont a sportdobbal, 110es főfuvókával, sportlégszűrővel múltkor 110-115öt tartotta.