Egy ismerős név!Azt hittem letettél a motorozásról.Véletlenül láttam meg a hozzászólásod.Nekem is volt etz-m ,nagyon szerettem .Gratula az esküvőhöz !egy RF club-os.
A gyújtáson állíts, ha felpörög és visszaesik meg nem pörög 6 fölé, valszeg detonál...ergó a gyújtásra less rá. A 125ös is meg a 250 es is üveghangig pörgethető 5.ben ha jól van eltalálva.
Tegnap előtt műszakiztattattam a TZ 251-est hamar meg voltunk, meglesték a világító berendezéseket, gumikat,pár fotót lőttek... majd fékpad... A végén aszondja az ipse na most megyek egy kört vele itt bent mert nem mentem ETZ-vel vagy15 éve... "Addig nem állíthatom ki a papírokat amíg nem gurulok egy kört a parkolóban mondtam neki menjen csak de ha elesik ő fizeti a vizsgadíjat" amúgy 11500 ft volt...
Hali én is pont így jártam igaz olajcsere után! nálam kiderült egyrészt kicsit sűrűbb olaj került bele hidegen csinálta is a motor... Másrészt egyszer egy menet után -kb 15-25 km megálltam otthon és egy fél óra múlva kitekertem az olaj szint ellenőrző vagy szabályozó csavart. Na akkor jöttem rá hogy kb 1 decivel több olaj került a motorba leengedtem és az óta minden oké! esetleg tudom javasolni nézd meg te is!
Helló látom van kérdés ezerrel:) aszem nekem is állíttatnom kell a karbimon mert hát miért is ne elvan tekerve... Az én kérdésem az volna hogy az normális ,hogy 6000 ig pörög csak ki a motor 5.ben a motor?
illetve 4. ben sem nagyon akar tovább pörögni nem mintha annyira szeretném hajszolni a gépet! nem szoktam csak kíváncsiságból kipróbáltam mi van olyankor és ugye nem forgott ki végig. Másrészt meg ilyen furán viselkedik, hogy ha eléri a 6000 er környékét felpörög majd mintha szabályozna, motorfék kissé visszaesik a fordulat lassul a motor kicsit, majd megint kipörög de 6000 felé nem óhajt menni... Ez mitől lehet? azzal tisztában vagyok hogy 5500 körül van a tudása vége de akkor nem is pörög 6000 fölé?
Etz 300-as 6 felömlős tuning henger frissen fúrva, ablakolt 76mm-es új jó minőségű dugó szettel,és hozzá alakított tuning hengerfejjel, hibátlan állapotban eladó.
Bővített nyílásokkal, 6 felömlő, 8000-re hangolva, 31-33 lóerős.
srácok...volt itt a fotogalériában egy képsorozat német barátainkról,egy gépet építettek,fordított telóval,meg központi rugóval.....
hól találom meg szerintetek?
Ui:lenne még egy kérdésem,nagyobb sebességnél kb 100tól,elkezd a motor eleje pattogni,mintha tojás lenne a kerékbe.Ránézésre nem látok semmi ilyet,lehetséges ez mondjuk attól ha a két villaszár nem teljesen egyforma?pl az egyikben erősebb a rúgó,több az olaj benne stb.ezt még nem volt időm szétszedni.Egy kb 6mm-es anyagból készült villamerevítő érezhetően javít az úttartáson?
Ha a gyertya körben elég kormos,de az elektróda szép barnára van égve az mire utal?Ha vissza engedem a gázt motorféken inkább sok kissebb puff hangja mint a szokásos fél percenként egy,jól gondolom,hogy ez kicsit dús keverékre utal?Egyébként nagyon jól megy 150-es létére,4.ben is végig húz még,a gyári előgyújtás helyett kicsit nagyobbra állítottam,így alsó tartományban lett erősebb,a fogyasztásra leszek kiváncsi ha kifogy a tank,bár ez eléggé vegyes használat mellett lesz.
Segítségeteket szeretném kérni!Mz Ts 125 ös blokkra szeretnék babetta gyujtást tenni és az ehhez szükséges közdarabról szeretnék képeket esetleg pontos méreteket kérni!
Egy jól beállított 150es fogyasztása kb mennyi körül van? Az enyém fogyasztását sokallom,igaz sokat állítgattam és húztam neki rendesen kb 8-9ezerig de kicsit akkoris soknak tűnik,a tű középen van a gyertya szine jó esetleg még egy picivel több benzint elviselne de hát így is sokat eszik.....
Mz ts 250-be, Es 250-be,és 250/1-esbe való 75,5mm-es 300-as dugattyú szett újonnan eladó.
gyűrű,csapszeg,zégerrel.
Jó minőségű, nem kínai,és taiwani,akár tuning gépekhez is ajánlott.
8000Ft.
Ismét tulaja lettem egy etz-nek 150-es tirisztoros gyújtású.Az lenne a gondom vele hogy gyújtáson a motor mintha szabályozna nem pörög ki,lámpán minden rendben vele,ha lehúzok egy csatlakozót a fesszab.ról akkor úgy működik ahogy kell de nincs töltés.Ötleg esetleg,hogy mit nézzek meg rajta? Előre is köszönöm.
aszem..
http://www.kepesmotor.hu/mz-ut...
Átalakított tuning hengerfejjel együtt.fúrás óta nem használt.
57,5mm-es dugattyú szettel.
bővített nyílásokkal 7500-ra hangolva 18 lóerős.
22.000Ft.
06705305174
illetve 4. ben sem nagyon akar tovább pörögni nem mintha annyira szeretném hajszolni a gépet! nem szoktam csak kíváncsiságból kipróbáltam mi van olyankor és ugye nem forgott ki végig. Másrészt meg ilyen furán viselkedik, hogy ha eléri a 6000 er környékét felpörög majd mintha szabályozna, motorfék kissé visszaesik a fordulat lassul a motor kicsit, majd megint kipörög de 6000 felé nem óhajt menni... Ez mitől lehet? azzal tisztában vagyok hogy 5500 körül van a tudása vége de akkor nem is pörög 6000 fölé?
Bővített nyílásokkal, 6 felömlő, 8000-re hangolva, 31-33 lóerős.
28000Ft.
06705305174
bővített nyílások, 7500-ra hangolt vezérléssel 18 lóerő.
57.5mm dugattyú szettel együtt.
20.000Ft.
06705305174
hól találom meg szerintetek?
Ha a gyertya körben elég kormos,de az elektróda szép barnára van égve az mire utal?Ha vissza engedem a gázt motorféken inkább sok kissebb puff hangja mint a szokásos fél percenként egy,jól gondolom,hogy ez kicsit dús keverékre utal?Egyébként nagyon jól megy 150-es létére,4.ben is végig húz még,a gyári előgyújtás helyett kicsit nagyobbra állítottam,így alsó tartományban lett erősebb,a fogyasztásra leszek kiváncsi ha kifogy a tank,bár ez eléggé vegyes használat mellett lesz.
Ára: 9000 JMF
Segítségeteket szeretném kérni!Mz Ts 125 ös blokkra szeretnék babetta gyujtást tenni és az ehhez szükséges közdarabról szeretnék képeket esetleg pontos méreteket kérni!
Válaszotokat elöre is köszönöm!
Egy jól beállított 150es fogyasztása kb mennyi körül van? Az enyém fogyasztását sokallom,igaz sokat állítgattam és húztam neki rendesen kb 8-9ezerig de kicsit akkoris soknak tűnik,a tű középen van a gyertya szine jó esetleg még egy picivel több benzint elviselne de hát így is sokat eszik.....
gyűrű,csapszeg,zégerrel.
Jó minőségű, nem kínai,és taiwani,akár tuning gépekhez is ajánlott.
8000Ft.
Érdeklődni:
06705305174
Ismét tulaja lettem egy etz-nek 150-es tirisztoros gyújtású.Az lenne a gondom vele hogy gyújtáson a motor mintha szabályozna nem pörög ki,lámpán minden rendben vele,ha lehúzok egy csatlakozót a fesszab.ról akkor úgy működik ahogy kell de nincs töltés.Ötleg esetleg,hogy mit nézzek meg rajta? Előre is köszönöm.
18 lóerős 7500-ra hangolt vezérléssel.
Ár: 20000Ft.
06705305174
300-asra frissen felfúrt 6 felömlős tuning henger módosított nyílásokkal, hozzá alakított tuning hengerfejjel.
33 lóerős 8500 fordulatra hangolva.
Minőségi dugattyú (76mm), csapszeg,gyűrű jár hozzá.
menetek jók.
30000Ft.
Érdeklődni 06705305174