Szevasztok ! Megvettem A GÉPET ! Rendszám jelenleg leadva és igy valoszinüleg ott is marad . Tervem szerint pályagép lesz. Ha, el nem kopik a lendület.
Sziasztok megint!
Engem érdekelne egy rossz hajtókaros főtengely, vagy bal oldali sonka (kuplung oldali). Ha valakinek van olyan tudna írni nekem egy e-mailt?!
makraipeter96@gmail.com
Szia tzrSzabi ! Nem volt lehetöségem a képeket megnézni és igy félek, hogy tul sokat ajánlanék érte. Már tájékozodtam a haveroknál a tuning cuccok miatt. Vannak dolgaik, csak nehezen adják ki őket. Igazábol tanácstalan vagyok, hogy tavasszal miként verem el a haver CBR 250 tipusát Kakucson. ..... Az árat neked kellene mondanod. Kedvező ár esetén feliratozlak, mint főtámogatót !
Segítségeteket szeretném kérni!
Találtam egy 251- es ETZ- t, amit szívesen megvennék!
Csakhogy nem vagyok benne biztos, hogy eredeti 251- es, vagy áttákolt 250- es! Nekem régen volt egy 251- es, nagyjából tudom a megkülönböztető jegyeket, de ti biztos többet tudtok nálam. Szóval, a tank banán rajta, trapéz index, fekete blokk deknik... A fordulatszámmmérő 251- es műanyag mutatós, a km- é már 250- es. Hátul 18- as kerék van, azt még lecserélhették. Megszakítós gyújtása van, elvileg még azt is eladhatták róla, hiszen elég keresett dolog ETZ- s berkekben! Ha jól emlékszem, az utas kapaszkodó különbözik még a 2 motoron! A 250- esé becsúszik a hátsó váznyúlványba, az 51- esét meg rá kell csavarozni alulról, mint a kis Etz- nél! Van még valami ismertető jel, amiről el tudnám dönteni? Blokkszám, vázszám... Nem akarok potyára lemenni, 150 km- re lenne a gép!
szevasztok
most csinálom azt etz 125-ösöm kuplungját lamellákat cseréltem benn az a bajom hogy egyszerre csúszik és nem emel ki azt valószínű hogy ici picit laza a bóvdenem de ahoz képest amennyire meghuztam a csavarokat eléggé csúszik. lehet hogy sok a csavarok alatt az a 3db há
romszögletű alátét (2 vastag és egy kicsi)? segítségeket előre is köszönöm
Egy 125os etz szerintetek befer kerekek nelkul egy fiat stiloba?
Kombi termeszetesen.
Engem érdekelne egy rossz hajtókaros főtengely, vagy bal oldali sonka (kuplung oldali). Ha valakinek van olyan tudna írni nekem egy e-mailt?!
makraipeter96@gmail.com
Segítségeteket szeretném kérni!
Találtam egy 251- es ETZ- t, amit szívesen megvennék!
Csakhogy nem vagyok benne biztos, hogy eredeti 251- es, vagy áttákolt 250- es! Nekem régen volt egy 251- es, nagyjából tudom a megkülönböztető jegyeket, de ti biztos többet tudtok nálam. Szóval, a tank banán rajta, trapéz index, fekete blokk deknik... A fordulatszámmmérő 251- es műanyag mutatós, a km- é már 250- es. Hátul 18- as kerék van, azt még lecserélhették. Megszakítós gyújtása van, elvileg még azt is eladhatták róla, hiszen elég keresett dolog ETZ- s berkekben! Ha jól emlékszem, az utas kapaszkodó különbözik még a 2 motoron! A 250- esé becsúszik a hátsó váznyúlványba, az 51- esét meg rá kell csavarozni alulról, mint a kis Etz- nél! Van még valami ismertető jel, amiről el tudnám dönteni? Blokkszám, vázszám... Nem akarok potyára lemenni, 150 km- re lenne a gép!
Előre is köszi!
olyan 3 hete elvitték
Ha meg van még a rat mz 06307423741
várnám a telefont
250-es ETZ-nél felheggesztett kuplunggal mit lehet kezdeni?
most csinálom azt etz 125-ösöm kuplungját lamellákat cseréltem benn az a bajom hogy egyszerre csúszik és nem emel ki azt valószínű hogy ici picit laza a bóvdenem de ahoz képest amennyire meghuztam a csavarokat eléggé csúszik. lehet hogy sok a csavarok alatt az a 3db há
romszögletű alátét (2 vastag és egy kicsi)? segítségeket előre is köszönöm
250 ETZ-hez vettem egy henger. 72.75ös méret. Ez már a háromszázasnak a mérete, vagy nem?