sziasztok! megmaradt bówdenek és fékarok illetve kiplung karok és ami a képen van mindenféle bówden! az összes új a képen minden sosem volt motoron megszakitók.kondik. nagyon olcsó minden. garanciát válalok rá hogy zsir újak. nekem feleslegés vált. ezért olcsón adnám. egyben jobb lenne minden.
köszi a választ,gyujtást beállitottam,jobb lett,de ugy-az igaz amit irtál!mentségemre..tudatlanságomra mentség.....1000-es RSV ről ültem vissza,meg azé vettem gyorsan még 1-ETV 1000 es Capot is :) hogy legyen:) De a 2-ütem marad!Honeckernek nincs párja:) ;)
22 -es torok átmérőjű és ha normálisan hajtod akkor 3,5 -4 ből ki kell jönnie nekem 5 liter elég 140 km -re és még marad is benne egy kevés . én használom városban is de nem oda való tul nagyok az áttétek a 4-edik 50 felett érdemes használni az alatt csak szenved.. de nem eszik sokat .. városban is 3-4 l
Szeva azért én a helyedben nem tépkedném a szarvát ha szeretnél vele sokáig motorozni :) 110 a max és örülj hogy ennyit megyen én is 186 vagyok de 73 és 100 a vége , bár nekem egy másik karbival megoldódna mert a mostani nem valami jó végzi a dolgát. és egy 125 ts -ről van szó de igy is megy 100-at az ha 150 hengert teszel rá nem sokat dob a latba csak picit nyomatékosabb lesz de gyorsabb nem 70 az utazója azt szereti legjobban annyival a világból kimegy és vissza is hoz
sziasztok,ujra megint cc 30-év távlatából vettem egy 125 ös Etz-t...vagyok 186cm,és 100kg kb,néha 100-nagyon néha 110a vége alattam,ne várjak csodát?ennyit tud a 125-ös?150 -es henger?segit gondolom?kb 4 körül eszik..általában nyélgázon....szeri tetek?a kérdésem az azért aktuális mert 1000 Tuonoról ültem vissza:)és picit yzé más....de imádom a Honeckert :)
Sziasztok!
250-es etz-re szeretnék felrakni egy keihin cvk 33-as karbit, ezzel kapcsolatban, pl a fúvókázást illetően van valakinek valami tapasztalata?
Sziasztok egy pár kérdésem lenne a szakértőkhöz illetve aki tud segíteni . mi túd csörögni már egy gyári 6000km -es blokkban főleg hidegen és váltásnál ha jobban kihúzatom mi adja azt a jellegzetes mz 125-ös csörgését a blokban garantáltan 6000km van darabokra szedttem és ujra összeraktam mindent szimeringet kicseréltem amit megett az idő a csapágyak maradtak a gyári ddr.dkf c4-esek a tügörgő meg sem mozdul a dugó szép a hengerben kopás egyátalán semmilyen formában nincs.. mégis minek csörög ? a primer lánc feszes
a 251es váza (majdnem?)egyezik a 125ösével. forgalomba helyezés meg olyan 60-70 körül ha jól emlékszem. legalábbis mikor én nézegettem őket. sajnos többet nem tudok segíteni
Sziasztok! Szeretnék vásárolni egy MZ ETZ 250-et magamnak.
A2-es jogosítványt letenném hozzá. De engem az érdekelne igazán hogy ezeknek a motoroknak mi a típushibája, mire érdemes nagyon odafigyelni egy ilyen vásárlásánál. Van valami különbség a ETZ 250 és ETZ 251 között? Gondolom valami felszereltségbeli lehet. Egy forgalomból kivont ETZ-nek mennyibe kerülne az újra forgalomba helyezése, stb. stb. költsége?
Gondolkozom még azon is hogy egy cbr f2esét rárakom. Úgy sokkal költséghatékonyabb tudnék maradni. (Az igazat megvallva én is nagyon sokallom). Már annyit költöttem a fékre, és még mindig használhatatlan...
Ennyit ne adj ki érte! Én a vatera-ról vettem öt ezresért, Gilera Runner-ről való Grimeca van fent a gépen. Teljesen fasza !
De Te tudod, nem akarok a zsebedben turkálni ...
Sziasztok!
Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy pálya etz 250-esemen a gyatra főfékhengeremet lecseréljem egy normálisra, amivel esetleg lassulni is tudok rendesen :)
Már kaptam információfoszlányokat arról hogy sokan ki szokták cserélni Grimeca gyártmányú főfékhengerre a gyárit, de azt pontosan nem tudtam meg, hogy melyik az ami leginkább jó hozzá.
Most találtam egyet, de nem tudom, hogyha ezt felszerelném, akkor elégedett lennék-e.
Íme a kiszemelt darab: Márka
ETZ
Típus
UNIVERZÁLIS
Megnevezés
FŐFÉKHENGER KOMPLETT GRIMECA
Azonosító
OM-102437
Webshop ár*
24,490 Ft
Leírás
Olasz gyártmány
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék!
Etz 251-esnek a kplungját nem birom lehúzni még lehúzóval sem.Mi a teendő?A blokk régóta állt olaj nélkül....Ütni nem merem nehogy sérüljön a főtengely.
Valaki tud valami okosságot?
Köszi szépen előre is!
Sok apró különbség van. A 251-ben ötvözték a 125-150-es ,,kis'' ETZ és a 250-es jó tulajdonságait. Ezért a 251-es jobban kanyarodik, stabilabb az eleje, mert több súly jut az első futóműre. A kisebb tengelytáv is a jobb manőverezhetőséget szolgálja. Az ülése talán kényelmesebb nekem a 250-esnek, de a testtartás viszont az 51-esen a jobb. Motorikusan 1 dologban különböznek. A 251-esnek más a henger vezérlése, alacsonyabban vannak a csatornák, ettől kis fordulaton nyomatékosabb mint a 250-es. Viszont mindkettő 21 lovas. Persze mint tudjuk ETZ 250-ből létezik 17,5 LE-s is. A csatos karburátort 1988-tól megkapta a 250-es típus is, tehát ez nem csak az 51-esre jellemző. A 251 kizárólag jeladós gyújtással készült. Fogyasztásban sincs igazán különbség, kb 4-5,5 literig számolhatsz.
Sziasztok..etz 251 esem van és most raktam össze a blokkot új szimering csapágyak ...eszi az olajat szerintetek baj hogy nem raktam középre tömítést?( Pedig semmi válla nem volt a blokknak....és a kuplungot pedig nem tudom beállítani összerakom és használhatatlan mikor bepróbálnám húzni recseg stb és nem emel ki...Mintha nem is lenne rugó 90Nm el húztam fel.....segítsetek légyszi pleaseeeeeeee!
Sziasztok!
Kis segítséget kérnék. MZ ES 150-es gyújtással küzdök.Valaki meg tudná mondani nekem a kapcsoló állásait?Melyiknél mit csinál?Mikor melyik lámpának kell égni az órában?Nincs szikrám és még nem ismerem ezt a típust.Köszi ha van infó!
Hátha valakit érdekel.
Köszönöm!
http://auto-motor.vatera.hu/mo...
egy 125-ös Mz-n mekkora karbi van gyárilag? És mennyit fogysztanak kb? Városi és hosszú távolságokon, benzintakarékos módon vezetve?
Köszi!
250-es etz-re szeretnék felrakni egy keihin cvk 33-as karbit, ezzel kapcsolatban, pl a fúvókázást illetően van valakinek valami tapasztalata?
A2-es jogosítványt letenném hozzá. De engem az érdekelne igazán hogy ezeknek a motoroknak mi a típushibája, mire érdemes nagyon odafigyelni egy ilyen vásárlásánál. Van valami különbség a ETZ 250 és ETZ 251 között? Gondolom valami felszereltségbeli lehet. Egy forgalomból kivont ETZ-nek mennyibe kerülne az újra forgalomba helyezése, stb. stb. költsége?
Egy kérdésem lenne!Hogyan kell beállítani a tirisztoros gyújtást 251-es etz-n?
Válaszotokat előre is köszönöm!
De Te tudod, nem akarok a zsebedben turkálni ...
Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy pálya etz 250-esemen a gyatra főfékhengeremet lecseréljem egy normálisra, amivel esetleg lassulni is tudok rendesen :)
Már kaptam információfoszlányokat arról hogy sokan ki szokták cserélni Grimeca gyártmányú főfékhengerre a gyárit, de azt pontosan nem tudtam meg, hogy melyik az ami leginkább jó hozzá.
Most találtam egyet, de nem tudom, hogyha ezt felszerelném, akkor elégedett lennék-e.
Íme a kiszemelt darab: Márka
ETZ
Típus
UNIVERZÁLIS
Megnevezés
FŐFÉKHENGER KOMPLETT GRIMECA
Azonosító
OM-102437
Webshop ár*
24,490 Ft
Leírás
Olasz gyártmány
http://robogoalkatresz.odormot...
Kérlek titeket, tapasztalt MZ-seket, hogy osszátok meg velem tapasztalataitokat
Ha esetleg valaki főfékhenger cserén gondolkodik:
http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
http://www.simson-keletimotor-...
http://www.simson-keletimo
tor-...
Egy kis segítséget kérnék!
Etz 251-esnek a kplungját nem birom lehúzni még lehúzóval sem.Mi a teendő?A blokk régóta állt olaj nélkül....Ütni nem merem nehogy sérüljön a főtengely.
Valaki tud valami okosságot?
Köszi szépen előre is!
Kis segítséget kérnék. MZ ES 150-es gyújtással küzdök.Valaki meg tudná mondani nekem a kapcsoló állásait?Melyiknél mit csinál?Mikor melyik lámpának kell égni az órában?Nincs szikrám és még nem ismerem ezt a típust.Köszi ha van infó!