Hali igen 21/48 elvileg gyári áttétel de mindegy elég a 90-es utazó végül is mert így is elég tartani magam néha be be durran az alkarom:D még szoknom kell a témát:D
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni, a közeljövőben szeretnék venni egy 125-ös MZ-t, inkább a TS-eket néztem. Tudnátok segíteni, hogy mikre figyeljek vásárlásnál?
Ja és már van egy kiszemelt példány, amire a tulaj azt írja, hogy a beugó szimeringet kell cserélni, ezt mekkora munka lenne megcsinálni?
Hali még mindig nem értek valamit az MZ men:/ 5. ben 4000-es fordulaton kb 75 tel megyek de gyári az áttételem mi a fene van ilyenkor A váltóban valami elbarmolva? mert 5000-es fordulat körül de inkább kicsivel felette érem el a 100-at... Azért z nekem még fura...
halihó! 125ös etzre milyen gumit ajánlatok? túrázni kellene hátsó. elől még ilyen legolcsóbb fortune vagy mi van. meg a 3.25 az milyennek felel.meg a másikfajta méretezésnek?
azt hiszem a hajtókarok hosszában nincs különbség,három fajtát ismerek a régi széles felső szemes ami felülről vezeti meg a kart ,aztán a kiscsapos/28mm/alsó vezetésü meg a nagycsapos ugyanilyen/32mm/bár ezek jellemzően a tz-ben voltak.a hengerek cserélhetők de ott is van aminek nagyobbak szélesebbek a felömlöi,ja és 130 a hossz
Akkor HAJRÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ !
Elfelejtettem a hétvégén kérdezni.
Ha még jársz erre esetleg válaszolhatnál
Mz TS (négysebességes) hajtókar hossza érdekelne, mert nincs szétnyomva a főtengely és igy elég bizonytalan a mérésem. Szerintem 120 mm .
Illetve a Ts 250 henger felrakható-é a /1-re .
szeva tomi!időnként irkálok ide-oda de a régiek teljesen eltüntek ugy látszik ezt hozza az élet.a zöld csoda megvan tavaly ment balassagyarmaton az év végén jól megy fejlesztés alatt áll ha odaérek valamikor
Te is szoktál erre járni Sensei!
Mikor láthatunk a zöld tipus nyergében, azt csiripelik a verebek valami rettenetes dolog történt vele. Talán bekented a kipufogójának a végét erős paprikával?
Sziasztok!
Érdeklődnék , hogy az Mz es 250 főtengely és a etz 250 főtengelye között mi a különbség bele lehet e rakni a trophy-ba a etz főtengelyt és ha igen milyen módosításokkal és ha nem miért nem csak ezért nem akarom szétbontani a motorom hogy megtudjam.. mert van egy ezt főtengelyem amiben 8 ezer km van és maga a tökély .
hali látod csak idáig jutottam lagzi megvolt nagyon berúgtam:D de jó volt. és hát ez lett vettem egy TZ-t erre futotta csak! de talán 3-4 év múlva de2 biztos még akkor talán veszek egy SV 650 et vagy egy TDM-et:) nagyon bejönnek a 2 hengeres túragépek
hali saccra állítottam a benzin csavarján és most már 4. ben viszi a 100 at... 5. ben meg fingom sincs mert 100 nál 00 áz a digitális órám a mutatós cágerem meg 20-al kevesebbet mutat kb a normál értéknél, de egész jól ment. Ma nyomattam vele egy kört bár hidegen kicsit köhögősen gyorsult de 1-2 perc múlva már nyoma sem volt ennek...
Akkor viszont jó kis móka áll előtted..a jeladós gyújtás nagyon frankó dolog..de ha a jeladóval..vagy bármivel valami gond van, akkor egy darabig még keresgélni fogod a hiba okát :/ sajnálom, hogy nem segítettem
Van 2 db 16"os Mz kerekem, az egyik fékkel a másik csak magában.
Átfűzéshez vagy amihez akarod. (4000 ill. 2500 Ft)
kptuning@freemail.hu
Le tudnátok írni nekem Mz ts 125-höz milyen csapágyak kellenek (méretek) főtengelyhez,váltó,lánckerék.
Köszönöm.
Én is nagyon sajnálom de most már muszáj vagyok...
Szeretnék segítséget kérni, a közeljövőben szeretnék venni egy 125-ös MZ-t, inkább a TS-eket néztem. Tudnátok segíteni, hogy mikre figyeljek vásárlásnál?
Ja és már van egy kiszemelt példány, amire a tulaj azt írja, hogy a beugó szimeringet kell cserélni, ezt mekkora munka lenne megcsinálni?
Előre is köszi a választ.
Eladó néhány etz 250 alkatrész nagyon olcsón!Érdeklődj nyugodtan.
06306934140 (rejtett szám nem csörög ki)
Elfelejtettem a hétvégén kérdezni.
Ha még jársz erre esetleg válaszolhatnál
Mz TS (négysebességes) hajtókar hossza érdekelne, mert nincs szétnyomva a főtengely és igy elég bizonytalan a mérésem. Szerintem 120 mm .
Illetve a Ts 250 henger felrakható-é a /1-re .
Asszem egyenlőre ennyi hülyeséget akartam kérdezni
Mikor láthatunk a zöld tipus nyergében, azt csiripelik a verebek valami rettenetes dolog történt vele. Talán bekented a kipufogójának a végét erős paprikával?
Érdeklődnék , hogy az Mz es 250 főtengely és a etz 250 főtengelye között mi a különbség bele lehet e rakni a trophy-ba a etz főtengelyt és ha igen milyen módosításokkal és ha nem miért nem csak ezért nem akarom szétbontani a motorom hogy megtudjam.. mert van egy ezt főtengelyem amiben 8 ezer km van és maga a tökély .
125ös vázba igényesen beleépitve egy 250es blokk sthil gyujtás stb..