Sziasztok van nekem egy gyönyörűségem amire tenni akakrok valami spéci karburátort hogy olyan finoman járjon mint egy óra.:D És mit ajánlottok megfizethető áron ? Most is ts karbi van rajtra és olyan mint a doxa ... alapjárat is szépemn van és egy láncfűrész is meg irigyelné a motort reagálását a gáz adásra de én maximalista vagyok ötletek?
Szal úgy, hogy te vagy 125 kg- legyen az utasod 50- 55,az már 180- plusz csomagok 30- a vége 210 kg- és ezt rárakod egy 158 kg- os motorra, aminek 125 a vége szakadékban 130...
És a motor súlya még másfélszer rajta van.. Biztos jól mér az órád?
Hát klacko én nem kételkedem a szavadban- de ha Te egy 125- 130 km/óra végsebességű gépet főleg mz-t- utassal csomaggal meg tudsz pörgetni- hosszú távon tartósan 110- el...
"50- es 90- nél hajszál pontosan 4 ezer! Azzal kimegy a világból. Én e felett nem hajtanám, főleg nem utassal csomaggal. Amúgy ahogy írták is egy kis szembeszél agy emelkedő- aztán csak hörög és zabája a benzint...
De simán tudja ezt sík úton is.
Ezért adtam el anno, bármennyire is szerettem- ez látszik is a képeken.
Fogyasztás normál tempo mellet így lesz kb 5- 5,2 szal nem egy takarékos gépek. Ez a két ütem.
Ugyanezzel a tempóval a Kawa 3,7 litert eszik kipróbáltan- két személlyel sem többet sokkal.
szia
az első lánckerék az tuti 21 fogu,a 251-nél,ha gyári!a 250-esé 19,mert ott 18" a hátsókerék!stabil 90-et simán,inkább többet is,mert én 100-110(óra szerint)mentem,asszonnyal,csomagokkal tartósan,minden zokszó nélkül!pedig nem vagyok egy könnyű eset(125kg )
mondjuk a széljárás nem lényegtelen!ha viszont ketten akartok menni zömmel,akkor szerintem ajánlatos eggyel kisebb lánckereket tenni előre!
fordulat pedig?hát nekem olyan 4000körül forog 90-nél,de nekem is -1 az áttételem a gyárihoz képest
Hali srácok pangás megint én meg szolgálatban ismét no kérdésem a következő volna a 251-es ETZ kb 90-100 nál mennyit forog? sajna nem volt időm még megnézni rendesen, remélem azért 2 személlyel egy stabil 90et tudunk majd menni
Hali Fisi igen... Sajna a lóvé megint... Meglett volna az er5 de nem tudtam volna most átíratni illetve más anyagi gebasz is közbejött. Na meg persze ruházkodni is kéne azért. Feleségemnek még bukó is kell meg ruha is, nekem csak kabát meg kesztyű azért kell egy ilyen motorra már öltözék nem Simo kategória és azért ott sincs baja az embernek ha védve van mást nem a hidegtől ...
Igazából volt egy ilyen lehetőség és erre meg úgymond futotta a keret egyből 50km re volt tőlünk a motor. tegnap elhoztuk ma már megvannak a papírjai
Látom- jól össze ment a KAwasaki az eredeti tervhez képest!
HA mondtad volna itt Kalocsa közelében tudtam volna Neked egy hasonló állapotú de zsír új hengeres- dugós (eredeti 251 henger török grafitos dugó) 250- est ismert forrásból.
Szintén ugyanezen az áron...
Stabil alapjáratot Mz- től ne nagyon várj, ezt a típust nem erre találták ki, meg is szipkázza magát benzinnel ha sokáig pötyögteted!
Sok sikert a géphez- jó motork ezek! Bár két személlyel, meg a 251 es játék motor vázával szerintem hamar ki nőhető.
Mondom úgy, hogy 8 évig Mz- ztem, imádtam, de két személyes túrára elég kevés lett 8 év után.
Ha nagyobb blokk- illetve erősebb lett volna benne, akkor soha nem cserélem le lehet.
Hogy ne csak a levegőbe beszéljek ím egy kép a drágáról eladás előtt!
bocsi srácok csak azokat tudom feltenni amik voltak a neten róla mert nincs itthon a fényképezőgépem adatkábele kint nem akartam telóval csinálni róla mert az eső délután eleredt, most igaz nem esik de már sötét van így hát ezek a képek kerülnek fel
Üdv van egy 125 Ts em egy bácsival cseréltem egy babettára+kb azt mondta neki nagy nekem meg nincs rá szükségem kölcsönkértem egy 6v os aksit és már mentem is vele állítlag blokkja még nem volt széthúzva km óra nincs fékek jók viszont hátsó kerék sérült(8 as van benne) amugy jó gép csak aksi kell bele és megy külsőleg nincs rajta a 2 lepke de megvannak valami chopper tank van rajta de jó mert nem rozsdás és nem is néz ki rajta rosszul első 2 index van rajta és működik is a világítással együtt ha valakit érekel az irjon mano_96_wow@windowslive.com
Én azért csak26 vagyok mondjuk,de nálam is mind sok másnál a pénz a döntő...ma lesz kép Hazahozom kolegámtól lehet át is iratom még ma jó lenne a szar idő előtt. Pár napig nem kell menni motorozni most
hidegen egyik se áll be egyből tökéletes alapjáratra!apróságokkal ne foglalkozz,nem egy nagy áruak hozzá az alkatrészek!motorjának legyen jó hangja,meg ne legyen gányolt! várjuk a képeket!
unokatesóm is most vett egy 251-est,igaz valami 90 körül,de nem is egy nagy csoda!
egyre többen a korosztályomból "megbolondulnak"és vesznek egy retro motort!
jól teszik!
gyári óra,gyári meghajtás!de azért irtam,óra szerint!valójában az csak 90-100 lehet csak!és azt azért tudnia kell,és tudja is!
Szal úgy, hogy te vagy 125 kg- legyen az utasod 50- 55,az már 180- plusz csomagok 30- a vége 210 kg- és ezt rárakod egy 158 kg- os motorra, aminek 125 a vége szakadékban 130...
És a motor súlya még másfélszer rajta van.. Biztos jól mér az órád?
De simán tudja ezt sík úton is.
Ezért adtam el anno, bármennyire is szerettem- ez látszik is a képeken.
Fogyasztás normál tempo mellet így lesz kb 5- 5,2 szal nem egy takarékos gépek. Ez a két ütem.
Ugyanezzel a tempóval a Kawa 3,7 litert eszik kipróbáltan- két személlyel sem többet sokkal.
az első lánckerék az tuti 21 fogu,a 251-nél,ha gyári!a 250-esé 19,mert ott 18" a hátsókerék!stabil 90-et simán,inkább többet is,mert én 100-110(óra szerint)mentem,asszonnyal,csomagokkal tartósan,minden zokszó nélkül!pedig nem vagyok egy könnyű eset(125kg )
mondjuk a széljárás nem lényegtelen!ha viszont ketten akartok menni zömmel,akkor szerintem ajánlatos eggyel kisebb lánckereket tenni előre!
fordulat pedig?hát nekem olyan 4000körül forog 90-nél,de nekem is -1 az áttételem a gyárihoz képest
Igazából volt egy ilyen lehetőség és erre meg úgymond futotta a keret egyből 50km re volt tőlünk a motor. tegnap elhoztuk ma már megvannak a papírjai
Látom- jól össze ment a KAwasaki az eredeti tervhez képest!
HA mondtad volna itt Kalocsa közelében tudtam volna Neked egy hasonló állapotú de zsír új hengeres- dugós (eredeti 251 henger török grafitos dugó) 250- est ismert forrásból.
Szintén ugyanezen az áron...
Stabil alapjáratot Mz- től ne nagyon várj, ezt a típust nem erre találták ki, meg is szipkázza magát benzinnel ha sokáig pötyögteted!
Sok sikert a géphez- jó motork ezek! Bár két személlyel, meg a 251 es játék motor vázával szerintem hamar ki nőhető.
Mondom úgy, hogy 8 évig Mz- ztem, imádtam, de két személyes túrára elég kevés lett 8 év után.
Ha nagyobb blokk- illetve erősebb lett volna benne, akkor soha nem cserélem le lehet.
Hogy ne csak a levegőbe beszéljek ím egy kép a drágáról eladás előtt!
Ekkor volt a gép 18 éveske!
unokatesóm is most vett egy 251-est,igaz valami 90 körül,de nem is egy nagy csoda!
egyre többen a korosztályomból "megbolondulnak"és vesznek egy retro motort!
jól teszik!