Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló. Egy komplett MZ villa érdekel valakit?
hát ma sem bírtam ki múúszály volt mennem kicsit az ETZ vel És még a párom is rábeszéltem a hülyeségre hideg volt csak kb 10 kilcsit mentünk de jó volt... jöjjön már az a kúva tavasz
Bocsi de nekem nincs.
Asszem a szocimotor.hu-n van hasonló vagy googlizrá
Üdvözlet Szeretnék egy ETZ 150 karburátor beálitásához egy
értelmezhető műszaki rajzot Köszi.:Ferenc
Esetleg valaki pont ilyenre vágyna:http://www.kepesmotor.hu/mz-tu...
De nagy a csend:/
Hali Gábor nevű druszáimnak boldogot
így nem hinném hogy az volna
Köszönöm :)
Akkor nem lehet drága :D
hali csak a kar olyan 1000 ft ért láttam de felfogatóval nem tudom:(
Heló!
Valamelyikőtök tudna mondani
egy körülbelüli árat hogy
boltban egy mz kuplungkar
felfogatóval együtt mennyi?
hali ha valaki tud újonnan 140mm-.es főfúvókát jelezzen ide köszi hali;)
lehet de a digitális nem hazudik annyit mert a két km kó között elég pontos volt +- 15m..
tehát nem mond hülyeségeket
vagy óra problémád van,vagy meghajtó fogaskerék,de spirál is lehet gond....
Cső az nem csúszik. feltettem egy digitális bicaj km órát ha jól van beállítva akkor elvileg jó minden mert az nem70 et mutat 4000 -es fordulaton hanem olyan 84-85 öt azt mentem is h minden igaz hátszélben 120 al:D te jóég:D
végül is leszedtem de kínlódás volt,a blokkot le kellett nyomni lábbal,hogy megmozduljon lefele és így is necces volt...ennek így kell lennie?
Vagy csúszik a kuplung? !?
sziasztok..tudnátok segíteni, hogy a fenébe lehet levenni a hengert,az a hosszó csavar felette (motortartó bak vagy mi)útban van,az le van hegesztve,gondolom gyári és nem levehető.mondom gyorsan lekapom,hát kifogott rajtam...
48 as a hátsó szóval gyáári! na és ilyenkor mi van viszont észrevettem hogy az órámon a mutató kissé görbe... felfelé hajlik. az esetleg lehet? bár most komolyan elkeseredtem:/
hali reggelt nagy a baj.. Reggel felmelegítettem alapjáraton kis gáz adásokkal a motoromat. majd betettem neki 1 be .2 3.4.5 elkezdtem pörgetni! és óra szerinte csak70km/h-t mutatott 4000 rpm nél és csak 5500 nál érte el a 90-et elől néztem a fogaskereket a gyári 21-es van rajta. mi lehet a hiba hátul nem hinném hogy olyan sok fog eltérés lehetne... de ha kell megnézem azt is... tanács vagy esetleg az órám rossz?
Hűű igen összement a projekt sajna... ezt dobta ez a kib@szott magyar valóság...
Elôször is, ha már ily kedvesem szólítottál,még hozzád képest sem vagyok gyerek. Másrészt ha látnál is a beszolastol és nem csak neznel, akkor láthattad volna hogy nekem is volt Etz-m 8 évig ami legalább nézett ki úgy mint az általad belinkelt kék csoda.
Aztán váltottam Kawasakira,de eredetileg a nálatok most új Kölce kartárs is azt akart venni, csak osszement a mosasban a projekt és 251 lett a Kawabol.
Harmadreszt elsore leirtam hogy a birtokomban lévô gyári könyv alapján úgy tûnik a luxus változat az fordulat meros és tárcsa fekes ,fe ha nem így van akkor legyen úgy de e helyett ezen lovagolsz már 5 hsz. óta ...
Téma lezárva reszemrol ennyi ...
Legnagyobb tisztelettel.
a luxus kivitel ford. mérős volt, a standard meg a gyújtás kapcsolót kapta a műszer helyére.
azt nem értem,miért vagy itt,ha kawasakis vagy? tőlem elférsz,csak megjegyeztem