Végülis az ötlet nemrossz mert bennevan a forgalmiban hogy mennyi...max mondom azért ekkora a henger hogy jólegyen a hűtése viszont a motorszámmal mit csináltál?
,az a baj velük hogy rezóval kb 3000től indulna meg nagyon,max elforog 6000ig,és utána elfogy az erő sajnos hiába pörgeted.ha gayon elvan találva max 17-18le-ig fel tudod húzni,komolyabb motorikus átalakítás nélkül,de semmi garancia hogy tartós is lesz.
én sokáig jártam ezzel a full illegál géppel,egyszer szárt szemet a jardnak és akkor is lesimsonozták a kis terroristámat,utána megdicsérték milyen szép hangja van,aztán elporoltam:) nekem többet számított hogy van benne még plussz erő,ha rendes úriemberként közlekedsz,nem jaszkarizol,nem baszogat a rendőr se,még az autósok is előzékenyek pár barmot leszámítva
valószinűleg akkor az én motorommal volt akkor a gond vagy mások az elvárásaink:) tudtam már korábban is hogy az etz nem egy gyorsasági gép,viszont az erő tartalék nekem szükségessé vált,valamiért a bűvös 100as tempó felet meg nekem mindig is.jelenleg egy 750es gsx van alattam,az akár 200at is tudja,de nem,bőven jó a100,még nézelődni is lehet
Szervusztok mindenki!Segítség kéne nekem 150-es és 250-es kapcsolási rajz kéne nekem halljeladós.Ha valaki tud valami használhatót esetleg van neki legyen szíves elküldeni nekem vagy a linket ide írni előre is köszönöm.Keresgéltem de sajnos semmi érdemlegeset nem találtam van 1-1 köny 1-2 oldalon de úgy van lefotózva hogy semmit sem látni.Előre is köszönöm mindenkinek.Széles utat.
Ha egy 250es blokkot raknék bele szerintem nagyon szemet szúrna a rendőrnek is nem? meg ugy a motorszám.... hivatalosan akarom rendszámosan valahogy.... értem hogy nagy a lökethossz meg a többi de nemlehetne valahogy üzembiztosra csinálni? mondjuk hiába 4f 100ccm-el akkoris elmaradna a 250estől... ismerős amugy ez az üzemórás dolog simórol dugótörés stb.Láttam 4f "gyári" hengert mindenestül ha vennék egy ilyet és egy rezó átfúvókáznám a karbit kb mit tudna?
Nekem már vagy 2 éve így van.
Semmi gond nincs vele.
Igaz már a 40-hez közel vagyok,tehát én már kinőttem a "nyélgázt".
De viszont jól jön egy kis lóerő,5. ben is gyorsul nem kell visszakapcsolni.
70-80-as tempóval járok.
értelek,viszont a löket hossz,azaz a hajtórúd hosszával nem nagyon tudsz mit kezdeni,ami a hengerhez van igazítva,dugóval mindennel együtt,ezek résvezérelt motorok,és ha egy valamit bolygatsz megy vele a többi is. nem akarlak hülyeségbe belerángatni,sokáig 250es blokkal jártam,125ösként,a kutyát nem érdekelte a haverokon kivűl,hogy fért be:) többlet fogyasztás elenyésző,ereje volt,még tartaléka is,ha neadj isten vészhelyzetből kellene előzni vagy bármi.szó se róla lehet agyon tuningolni ezeket a kis blokkokat is,de akkor üzemórás lesz mint egy időzitett bomba ami akkor hullik szét amikor épp nem számítassz rá.sajnos tapasztalat,idióta kölyökként én is beleugrottam hogy rommá húzom a kis etkóm,meg is lett az eredménye,dugótörések sorba meg egyéb nyalánkságok.a legutolsó egy váltó törés miatt adta fel a harcot.a 250es viszont bolond biztos erős kis blokk,ami bőven kiszolgál egy kis utcai motort,szerintem.ahogy gondolod,csak ötletek,nem akarok senkivel vitát szítani,széles utat
Sajna csak 125 (150) jöhet szóba jogsi miatt másképp 251et vennék, könnyíteni kéne a főtengelyen akkor szerintem nincs akadálya a nagyobb fordulatnak sem...
túl hosszű löketű motor,nem bírná az óriási fordulatszámot,márpedig szerintem a membrános kivitelhez hogy tényleg hatékony legyen szükséges..membránnal már sokan kisérleteztek,fogyasztás csökkenés történt minimálisan,de az óriás lóerők meg a nyomaték lemaradt.250es tz blokk belefér(tapasztalat) az alapból 21Le 300asra felfuratva,égéstér módosítással 28-30Le is kihozható belőle,mz-hez mérten elég jelentős nyomatékkal.egy ilyen blokkal 5ösben röhögve végig motoroztam a Pilis hegység aljában.
Pontosan ugyan ígyvagyok énis,le mert olcsóbb mintha a korlátozottat raknám le nagymotorhoz pedig nemvagyok elég idős jövőre pedig még feljebb megy.... etz meg olcsó is csak gyenge volt már nekem kicsit ezért akarom megpiszkálni és nem akarom pörgősre ezért a kipu is úgylenne hogy kb 3-4ezertől húzzon.
szerintem bírja.kicsit pörgősebb lesz,de nem szabad annyira húzni neki.amúgy leteszed a B125őt?én is gondolkoztam rajta,hogy lekéne tenni és tavasszal venni egy ETZ-t a simó helyett.
Tudom nem is a "széttuningolás" lenne a célom, csak B125 van így nemsok választás van és akkor már inkább etz csak picit megkéne piszkálni hogy jobban menjen,ismerem azért mik a hiányosságai miket kell megerősíteni stb csak a blokkra vagyok kiváncsi,a főtengely természetesen új hajtókart kapna és az egész koyo csapágyakat.
csak,hogy tudd az etz nem erre lett kitalálva... de jó anyagból van.szerintem egy jó minőségű csapágyszett,és egy keveset futott vagy új főtengely elbírná.
Sziasztok
Egy 150es etz mennyire bírná a tuningot?Leginkább a blokk érdekelne mennyire viselné el a 4 vagy 5felömlős membrános hengert... gyári főtengely maradhat? a kuplung bírná a megnövekedett teljesítményt? bízom benne hogy 25paci körül kijönne így belőle,persze nagyobb karbi és egy hozzá tervezett rezó.Előre is köszönöm.
akkor tévedtem:) egyébként ezek a 250 300as blokkok hihetetlen mit ki lehet belőlük hozni,én sokszor járok a pilisben,és komolyan mondom,kellő bejáratás után annyira nyomatékos lett hogy óbudán felváltottam 5.ikbe és végig vitte,nem kell erölködnie.nem egy supermoto de a 110es túratempómat vidáman bírta
én sokáig jártam ezzel a full illegál géppel,egyszer szárt szemet a jardnak és akkor is lesimsonozták a kis terroristámat,utána megdicsérték milyen szép hangja van,aztán elporoltam:) nekem többet számított hogy van benne még plussz erő,ha rendes úriemberként közlekedsz,nem jaszkarizol,nem baszogat a rendőr se,még az autósok is előzékenyek pár barmot leszámítva
Semmi gond nincs vele.
Igaz már a 40-hez közel vagyok,tehát én már kinőttem a "nyélgázt".
De viszont jól jön egy kis lóerő,5. ben is gyorsul nem kell visszakapcsolni.
70-80-as tempóval járok.
Egy 150es etz mennyire bírná a tuningot?Leginkább a blokk érdekelne mennyire viselné el a 4 vagy 5felömlős membrános hengert... gyári főtengely maradhat? a kuplung bírná a megnövekedett teljesítményt? bízom benne hogy 25paci körül kijönne így belőle,persze nagyobb karbi és egy hozzá tervezett rezó.Előre is köszönöm.
köszi
http://www.mzclubhungary.com/i...ű
http://www.mzclubhungary.
com/i...
szerintem jobban jársz ha magad csinálod meg.de szerintem az mz klubbon tudnak segíteni
nem tudom ,hogy biztosra átépítem de nem lenne rossz
üdv