Sziasztok!
Valaki tudna segiteni mz ts 125
Gyujtas bekoteseben?
Vettem egy blokkot meg egy vazat es faternak szeretnek valami egyedi vasat alkotni :)
Többi megy de a gyujtassal sehogyse boldogulok
Van egy akksim, komplett blokk, 6v-os gyujtotrafo.
Kerlek titeket hogyha lehet akkor kepen bejelolve hogy mit hova
A trafo ugy nez ki hogy van egy pipa kivezetes, es 2 menetes szár az egyik mellett 1 -es a masik mellett 15-van
Nagyon surgos es fontos lenne
Elore is koszi!
Nekem először 100/90 volt hátul , de nagyon nem szerettem!
most 110/80 van, először kicsit nehezebb volt vele fordulni, DE sokkal többet bír!
ez talán a 400-as nak felel meg ( vagy 410 nem tudom )
a müanyag persely kikopik,s a tengely mellett szépen fehordja forgás közben.a spirált nem tudod tömiteni,megszokod vagy perselyt cserélsz.esetleg még ami lehetséges,bár akkor az olajbeöntő sapkánál is ködölne az olaj,ha a főtengely szimeringed kopott,ilyenkor az elősűrítés miatt,minimális nyomás keletkezik a váltótérben
Helló!
Van 1 olyan gondom a 125 Etz-vel , hogy a fordulatszám mérő kihajtásánál motorozás után szivárog az olaj. Nem tudom már , hogy mivel tömítsem el , mert már próbálkoztam a radiátor csöveknél használatos fehér színű szigszalag szerű szalaggal , ami nem vált be! Most olyan van , hogy alul 1 gumigyűrű, felül a műanyag csavarba meg 1 műbőr darab ami kör alakú és oda lett vágva! De így is felül kifolyik ahol jön ki a "bowden?!" Ha valaki tudna rá valami gyógymódot és megosztaná velem , azt nagyon megköszönném!
Üdv:Imi!
ÜDV. Van egy mz ts 150 es 6 V os motorom, eddig szépen járt, de egyik napról a másikra elkezdte azt csinálni, hogy beindítom, alapjáraton szépen jár a motor, aztán elkezdem kicsit húzni a gázt akkor egy adott fordulatnál ellövi az egyik biztosítékot ( mindig csak a negatívot), nézegettem és nem találok olyat, hogy valahol letestelne, kicseréltem már a megszakítót meg a kondenzátort is, de hiába ugyan azt csinálja. Egyébként 8 A-es biztosítékok vannak benne. Gyertyát is kicseréltem több ujjal is kipróbáltam mindegyikkel ugyan azt csinálja. Ha valakinek van bármi tippje kérem irjon, köszönöm.
aban a csőtengelyben amiben a kuplung pálca van,elvileg valami szimering volt talán,állandóan fosta nekem is anno,skf-be kaptam pont passzentosat,utána abba hagyta,szimering házat meg a perselyt tömitő lakkal kentem be,új szimering és szebb jövőt
halló!
300-18 csakis előre
nincs most lahajtott gumi, még a tavaly előttieket koptatjuk....
sajnos az idén sem hiszem, hogy cserélni kell. nagyon keveset motorozunk
Hali sajna nekem nincs mert ami jó volt azt elajándékoztam de ah tudok valakinek megírom. Magyarországon vagy?
ha minden jól megy júniusban megyünk tekerni egyet :)
Sziasztok!
Motorémitésbe fogtam, és a donor egy mz ts 125 blokk lett.
Kellene hozzá váz (első villa, hátsó villa a 2 lengéscsillapitóval,)
elektronika,lánc, műszerfal....
Akinek vannak olcsó alkatrészei az irjon vagyhivjon!4
ferrarif430c@freemail.hu
06707762919
köszi mindenkinek
Üdv Mindenkinek!
Misu, Luxi, Benike! Megint lejár a műszaki a gyönyörűségemről, mivel már 2 éve is szóltak az első gumiért most már lecserélném! Valakinek valami maradék pályázásról? Amit még utcán tudnék használni? Örülnék... Ja, és hátra milyen méretet nézzek? 300-18 az jó nekem?
Előre is köszi a választ, remélem nemsokára találkozunk, addig is Üdv!
Valaki tudna segiteni mz ts 125
Gyujtas bekoteseben?
Vettem egy blokkot meg egy vazat es faternak szeretnek valami egyedi vasat alkotni :)
Többi megy de a gyujtassal sehogyse boldogulok
Van egy akksim, komplett blokk, 6v-os gyujtotrafo.
Kerlek titeket hogyha lehet akkor kepen bejelolve hogy mit hova
A trafo ugy nez ki hogy van egy pipa kivezetes, es 2 menetes szár az egyik mellett 1 -es a masik mellett 15-van
Nagyon surgos es fontos lenne
Elore is koszi!
most 110/80 van, először kicsit nehezebb volt vele fordulni, DE sokkal többet bír!
ez talán a 400-as nak felel meg ( vagy 410 nem tudom )
Vagy peres? És abba milyet?
Van 1 olyan gondom a 125 Etz-vel , hogy a fordulatszám mérő kihajtásánál motorozás után szivárog az olaj. Nem tudom már , hogy mivel tömítsem el , mert már próbálkoztam a radiátor csöveknél használatos fehér színű szigszalag szerű szalaggal , ami nem vált be! Most olyan van , hogy alul 1 gumigyűrű, felül a műanyag csavarba meg 1 műbőr darab ami kör alakú és oda lett vágva! De így is felül kifolyik ahol jön ki a "bowden?!" Ha valaki tudna rá valami gyógymódot és megosztaná velem , azt nagyon megköszönném!
Üdv:Imi!
300-18 csakis előre
nincs most lahajtott gumi, még a tavaly előttieket koptatjuk....
sajnos az idén sem hiszem, hogy cserélni kell. nagyon keveset motorozunk
ha minden jól megy júniusban megyünk tekerni egyet :)
Motorémitésbe fogtam, és a donor egy mz ts 125 blokk lett.
Kellene hozzá váz (első villa, hátsó villa a 2 lengéscsillapitóval,)
elektronika,lánc, műszerfal....
Akinek vannak olcsó alkatrészei az irjon vagyhivjon!4
ferrarif430c@freemail.hu
06707762919
köszi mindenkinek
Misu, Luxi, Benike! Megint lejár a műszaki a gyönyörűségemről, mivel már 2 éve is szóltak az első gumiért most már lecserélném! Valakinek valami maradék pályázásról? Amit még utcán tudnék használni? Örülnék... Ja, és hátra milyen méretet nézzek? 300-18 az jó nekem?
Előre is köszi a választ, remélem nemsokára találkozunk, addig is Üdv!
nincs valakinek eladó mz váza? kompletten?
köszi! Alex
Kakucsra jössz?