Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ügyesen megtaláltad a piaci rést
Na látod!
legyek motoralkatrész-kereskedő, danny? ahhoz nem kellenek ilyenek, csak pár lúzer fórumozgató, akikre rá lehet sózni minden kacatot
amugy valaki mondja meg, h mi az a tírc! Finom? Es a fulzsiros izesitesu? Az vmi extra?
Tegnap este talaltam ezt a tecsoban, nem birtam otthagyni!
Szerintetek megeri?
Meg is fogadom. már tervbe van véve egy pannonia ring a jövöhétre barátokal zsiroznikell
Emlékeimben még élnek ezek a pillanatok...
Itt még ilyenre nem volt példa, de még előfordulhat.
Nem irígylem az "öreget"...

Gondolom sokat segítenek neki.
btw a 2.es kephez felmasztal a csillarra?
kommentek:

1. kep USB--PS/2 atalakito
2. kep "elore a papirmentes irodaert!"
Hurrrrá újra itt.....megcsináltam a benti gépet ....1 -es kép a hiba kódja. Ez a kis sz@r volt a rossz de most bedugtam közvetlenül egy szabad USB lyukba (micsoda szakszavak)
Tgyene!!
Jó hogy nem vagy bent.......2-es kép. szegény Lacibácsi
Még jó, hogy a VFR-t külön kiemeltem...
Köszi a linket!
Erre referalva jelentem hogy valszeg ma beletekerem a 70000.-ik kmet a Vifferbe
Egyrészt ez még nem biztos, másrészt mindent oda koncentrálnak, ehhez képest karcsú az előnyük. Ha Rossi nem dobott volna el 3 versenyt (erről nem a Honda tehet, hanem a Yamaha és a Michelin), akkor más lenne a leányzó fekvése.
MX-ben sehol nincsenek, 125-ben szintén, 250-ben is vesztésre állnak, WSBK-ban sem szárnyalnak...
Folytassam?
Azzal a háttérrel, ami a Hondának van, szarrá kéne verni mindenhol mindenkit.
Hát, idén a GP-ben Rossi nem éri be Haydent.
Két 600-ast is ismerek, amelyiknek elfüstölt a feszszabályzója, egy 1000-es Blade-et, amelyik felesben eszi a benzinnel az olajat, egy másikról is hallottam, amelyiknek egynapos korában nem ment a műszerfala, egy másiknak szintén új korában a teljes központi elektronikáját kellett kicserélni...stb.
Sok Hondás ír mostanába szervíz-topikba!

Régebben tényleg legendás volt a megbízhatóságuk, de most...a súlycsökkentés mindenáron és a teljesítményhajsza nem tett jót a H-nak. Ráadásul még így is a leggyengébbek a kategóriájukban.

Na, ez már ciki a világ legnagyobb motorgyártójának, akinek a legtöbb pénz és fejlesztési kapacitás áll a rendelkezésére.
Ráadásul a versenysportban is kap a pofájára rendesen...
Motochrist majd néhány jegyzettel meg puskával kiengesztelem!
Nézz be a Fazer topikba (és bujj el Motochris elől ).
az Er-6 nagyon nem jön be, akkor már ZZR600 mert az őszinte szerelem azért megmaradt! Vagy még esetleg ER-5. De most a Fazer kezd nagyon tetszeni és még árban is jók a 2002-2004-esek. Tud róluk valaki valamit? Negatív tapasztalat is érdekel!
WELLNES! De megyek is! PÁPÁ
Kawa ER-6?
Én is a FZ6ra vagy a Hornetre gondoltam vagy még esetleg a Banditra. A CBR nem az én kategóriám! Szivem szerint Transalpot vagy valami hasonlót vennék de sajna azt nem birom el! Lelekesen keresem a következő áldozatot és csak megtalálom tavaszig!
Sziasztok!

Ha szabad, akkor:

LURDY HÁZ Parkolója 18 óra 00 perckor. ....beszélgetés....pisi-k@ki....stb és indulás hogy pont 19-re érjünk oda

1.: Tomato
2.: Kozmax
3.: Setopp + Tgyene
4.: Kawabééb
5.: Fóka
6.: Karmi (+ lehet, hogy haver is jön)
7.: TéJé
8.:
Ebben lehet igazad van, de a számok engem igazolnak. Maraquja (biztos rosszul írtam a neved) nem hiszem hogy CBR-t venne. Inkább CBF-t. gondolom. YAMAHA-ba meg az FZ6-t.