Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na lépek .....mert holnap fizu és megálmodom hogy melyik csekkeket fizessem be

JÓCCCCCAKÁT!!!
na fiúk én is búcsúzom, még pakolnom kell oszt holnap reggel indula.legyetek jók vasárnap este jövünk vissza bőrmajomországból.éjt
Roli! Holnap nem jársz felénk?
Számítástechnikailag kihullott az összes hajam az előbb....
( Nem az a gép, amit hoztál)
Mert az enyém "98-99-es volt, az elektronikája eléggé tré volt. Ráadásul mint kiderült, kicsit össze is hajtogatta az előző tulaj.
Elég sok gondom volt vele, mire eladó sorba került, addigra sikerült gatyába ráznom.
Kupplung-hidraulika, elektronika, feszszabályzó...stb.

De imádom a desmo-blokkot és a szárazkupplung csörgését.
Ha sok pénzem lesz, veszek egy V2-őt újra.
legalább olyan lenne, mint a Brüno-i vastag láncos
gondoltad most már motoroznál is , minek ennyit ülni szervizben ?!
Koszonom Neked is Lecso
Juteszembe szombat delelott raertek egy olajcserere a Katanan plusz egy fekbetere a Vifferen?
jó lenne.200km ként gumit cserélni.
ha szabad érdeklödni akkor, miért cseréltél?
Ezek szerint a Süli vonal bedugult. Bocsi...
jo ötlet, a télen simán kivitelezhetö
nem is tudtuk hogy itt vagy ? lopakodó üzemmódban voltál?
Nekem az volt a gixxer előtt.
Az új 1200-as superbike-ra naggyon kíváncsi vagyok!
Gratula neked ....Szombat 18 óra Lurdy ház
egy igazi FAN
Szép baleset lenne egy 500 kilós, 3,4 literes V4...
Én lépek aludni!
További jó pötyögést!
majd beszámolunk a lummal..ha megyünk dukibulira portugáliába..
Estet :)

VAN MUSZAKIM
Ezer hala es hozsanna TOMATOnak
vegyek még 1 Mt-t ?
Ducati Desmosedici RR
mikor a Suzukinál dolgoztunk akkor is ugyan ezek a motorjaink voltak, igy hát azt jelenti hogy a V4 a király
Nekem meg herótom.
ott ázott be a csatlakozóm és költöztek bele a halak ...