Ha túl kemény, akkorkevésbé tapad.
Ha túl puha, akkor a kátyúk beüthetnek a felniig, táncolhat a gumi a felnin, roncsolódik az oldalfal, szélsőséges esetben még le is ugorhat a felniről a gumi.
Mondjuk ezek csak az extrém magas/alacsony nyomásnál fordulhatnak elő, az tuti.
Szerintem a 2,5-2,5 tökéletes lesz utcára.
Másrészt kár vitatkozni a Yamahával szerintem.
A KRESZ-ben is vannak apróbetűs részek és ezek elmagyarázzák a biztonsági öves dolgokat is és miegymást, de ennyire még én sem merültem bele a jogszabályokba....
oooooh, te szegény... nem akarlak elkeseríteni, de egy ideig még nem lesz motorod... sőt talán soha hiszen yamahád lesz vagy mifene... az meg csak vmi zeneszerszám...
Mindamellett a KRESZ 26.§. leírja, hogy mi a maximális sebesség bizonyos járművekkel, bizonyos útszakaszokon. És ez az érték már km/h-ban van megadva......
LX
és bekenni pipamocsokkal :o)))
LX
LX
na elég ebből a hülyeségből menjetek és sokasod... izé motorozzatok! (sokasodás közben!)
LX
Kitartás Tomato!!!
Ha túl puha, akkor a kátyúk beüthetnek a felniig, táncolhat a gumi a felnin, roncsolódik az oldalfal, szélsőséges esetben még le is ugorhat a felniről a gumi.
Mondjuk ezek csak az extrém magas/alacsony nyomásnál fordulhatnak elő, az tuti.
Szerintem a 2,5-2,5 tökéletes lesz utcára.
Másrészt kár vitatkozni a Yamahával szerintem.
Jelenleg pontosan 90 kg vagyok +- 50 dkg !!!! Mi van ha túl lapos és mi van ha túl kemény???? Melyik esetben mi történik? Első és hátsó esetében???
LX
Na, én ismét léptem melózni....csak holnap este leszek...
Ez nagyon jó. Majd elmesélem a trafisoknak...
Mindamellett a KRESZ 26.§. leírja, hogy mi a maximális sebesség bizonyos járművekkel, bizonyos útszakaszokon. És ez az érték már km/h-ban van megadva......