de úgy müködik, de a te általad használt olajba is ugyanúgy beleragadnak a porszemcsék, csak az olajat még le is dobálja lánc, tehát még anyi ideig sem ken mint az erre a célra kifejlesztett láncspré.
Bocs mindenkinek ha úgy érzitek ez nem ebbe a topic-ba való de még egyet kérdezek. Ez a lánckence nem olyan elven működik, hogy egy ragacsos kenőanyag? Mert ha igen akkor a sár,homok... nem tapad meg rajta v. benne ezáltal csiszolva-polírozva a láncszemeket? Én mindíg sűrű (hajtómű) olajjal kenem a láncot, ahogy azt a lánc gyártói ( DID és RK...) dobozon található ápolási utmutatóban leírják.
nem!
a gőzborotvát eltaláltad, meg a brigéciolt, viszont rendszeresen fujuom a láncot, én egy magyar fajta láncspért használok, nevesincs gagyi mégis kibaszott jól birja a sarat, és nagykeréron 450 ért szoktam venni.
álltalában 2 hétvége egy doboz spré, és a motor is úgy teszem el a motorozás végén hogy lánc+légszürő tisztára mos é solajoz, hogy ha esetleg másnep menni kell mert süt a nap vagy esik az esső, vagy csak kedvem van, akor ne kelljen még ezzel is szorakozni.
az előző csizmámon ott volt a nyoma a gondozásmentes láncnak, vagy fél centi mélyen belemart az elszakadt lánc.
Nem idevág, de lenne egy kérdésem látva a te motorodat és atheografadatlapján a saras motort a cross és endurómotorok láncait kenitek valamivel, érdemes? Vagy csak gőzborotva és gondolom a szűkebb csereintervallum marad?
én voltam a cr el is avárosban, sőt az 620 as kTm el is meg a 600 as husabergel, meg a 520 as kTm el is, nem nagyon érdekelt a dolog a balesetig, most már kicsit másképp gondolkozok, biztosítás, és rendszám legyen a többi nem érdekel.
majoros.
te csak gondolod, a mi autónkba 370 ezer volt a kár, ugyanis a lökháritó alatt a hátfal behorpadt amit, egy huzatópadon orvosoltak
a motoro, 2 csavarral lecsavartam a hátsónyulványt, föl a másikat, meg az új hátsósárvédőt, és voálá, már kész is volt a moci.
idézem a helyszinre kiérkező mentőst(fiatal olyan 26 körüli srác): öcsém kurva nagy mákod van, ez a nap a második szülinapod.
a jánoskorházba az ellátó orvos szavai: gyerek, nem törött semmid, ma van a második szülinapod, de azért egy pár napig itt maradsz, és most visznek a műtőben
igazságszerint akkor lett volna mázlim, ha nem mentem volna föl az aszfaltra hanem maradtam volna a duna parton, az való nekem.
Nemrég keltem fel. Érdemes volt. Ilyen gyönyörű hóesést decemberben sem láttam.
Összeálmodtam minden marhaságot. Köztük azt is, hogy voltam tomatoéknál, és volt neki egy SV650-ese, egy 250-es és egy 400-as quadja, egy choppere, és egy undorító rózsaszín-kék motorja, talán FZ1.... Az újgazdag............. de a chopperrel mentem, és tetszett! Mehetek vele legközelebb is, tomato?
nem sikerült megálnom a pirosnál, beleszáltam a sor végén álló ignisbe, és arról átpattan a motor velem együtt a szembe jövő kamion elé, de balkézzel háritottam letörtem a levegőtartályt, behorpasztottam az ajtót, oszt landoltam a földön, végeredmény: bal kézben hajszálerek elszakadtak, bal kulcsontrepedés, és bal+job térd zúzodás, mivel a 28 as krosszkormányt azzal hajliototam el
szerencséd volt
engem 5 napig bentartottak magyarország leglenyügözőbb korházában, annak is a legjobb osztályán: János korház traumatológia, ha simán kibasztak volna az utszélére, még akkor is előbb meggyógyultam volna mint ott
az napi 2 inekcióból, ami az 5 nap alatt összesen 10 lett vollna, 4 kaptam meg.
Ne ájultam el, végig magamnál voltam... Csak este a kórázban jött ki rajtam a remegés meg minden Nem is tudtam aludni
Viszont másnap már az egyik haverom hzott haza.... egy napot sem voltam a kórházban, pedig egy hétig bent akartak tartani...
dadis
azon a bicós képen egyben értél a földre?
mert elég furcsán áll az egész bicó
eccer a husky val jártam hasonló modon, akkor kb 50 métert mentem úgy hogy a hátsó sárvédőn ültem a lábam meg a földön lógott
A havazás átváltott havasesőre