Hali!
Mizu csajszi, dolog vagy csak logosz nincs melosz , csak így spanyolosan
ebbe a kurva szar időbe, ja néz át a kawa topikba hátha érdekel kutya nem írom le megint.
FIGU
Szia Pohi!
Most hallottam csak a versenyről, gratulálok , a képek hol vannak
nem irigylem a 3 semmi felállást , a "sima" menet is fárasztó és még szerelni is
le a kalappal, tenger mély tiszteletem
Üdv FIGU
Hát a motor bírta 23 óra 30 percet aztán a kartergázzal együtt kivágta az olajt is. Így lettünk 6.-ak. 5. helyen voltunk a vége felé de mivel az utolsó fél órát nem mentünk nehogy nagyobb baja legyen a gépnek így felhoták a lemaradást és egy kört ránkverve elvették tőlünk a 6. helyet. Nagyon jól rajtoltunk egy darabig 1. helyen mentünk, aztán a nálunk erősebb motorral rendelkező ugyanazon típusú CB250 leszorított a 2. helyre. Elég jól meg volt tuningolva a gép, a miénk csak kóklány eredeti volt pár lóerő mínuszunk. A 2. helyet sokáig tartottuk, aztán lassan tönkrementek a motoron a nem Honda dolgok. Leszakadt a kipufogó (utángyártott) meg kellett keresni visszahegeszteni 30-40 perc mínusz. Kiment a biztosíték este (kóklány házi vezetékelés) lámpa lekapcs 1.-es versenyző ki a szántóföldre motor visszatol mert nemindult és szerelés 30 perc mínusz ismét. Aztán mivel nagyobb erejű izzó (házibarkács) volt betéve az amegette az aksit ami nem adott elég energiát a gyujtásnak egész este nem akart normálisan menni a motor, reggelre jöttünk rá mi a baja mikor lekapcsoltuk a lámpát, ez újjabb súlyos percekbe került. És a végén volt az olajos dolog.....és így lettünk 23-ból 6., azért nem rossu szerintem, főlleg hogy először ültem a motoron, de reggelre már elég jó köröket mentem. A verseny nagyon jó volt fárasztó is. 3-an voltunk és senki más segítség. Ha a hibákat megúsztuk volna akkor tuti a 2. hely minimum, dehát teknikai sport így ez van tanultunk a hibáinkból. Hogy mégegyszer nekivágnák e, természetesen, de talán a 4 fő versenyző és 1-2 szerelő felállás sokkal jobb...
Holnap este mit csinálsz? Te is jösz ringezni?