Tomato: szombat este fellepek Szobon, ezert vegre penzt is kapok :DDD Meg ohm...nemhiszem hogy a MMKK csapat a cbrke tempojaval haladna, es kawalany miatt sem repdestetek anno az oromtol hogy lasan kell menni :)
attol fugg mikor, en reggeltol nemtommeddig vizsgazom pesten... :D Ha szerzek egy kis penzmagot benzinre megbeszelheto....de nem vagyok egy szaguldhato egyen, kevesen hajlandoak a cbrke tempojaval haladni...
csak hogy enyhítsem fájadlmadat: panepl konferencián ülök épp szünet van panellakók próblémái és megoldások 4 órában, már viszek be 3 deci kávét is motorolni holnap nagy gázzal kunmadárig, ott 2 nap meló majd vasárnap éjjel vissza fossáégve.......
amúgy sok sok sok szép jó gumim van ám banditra, busára, kicsire nagyra mindenre sok sok titok a pincémben lapulva
Nekedis szep napot Ezer meg parszaz eve nem lattalak mar :DD
Komolyan mondom most utalom hogy ilyen szep az ido....uuugy mennek mar enis kicsit gurulni de legkorabban holnap delutan mehetek :'(
Nem semmi a traktoros....
Mentem már Z4-l, Contival, Dunlop-l, Michelen-l....stb. De nem volt még problémám. És ezekből mind főleg túra gumikkal. Kakucs-Ring tavaszi bemelegítés mondjuk ehez a pályához tényleg nagy a BANDITOM H-Ring ezt is élveztem .. .. ..
Nem tudom, milyen gumid van, vagy mi okozza, de az enyémnek a legszéle ha "munkába kerül", akkor a motor finoman leoldalazva az ívről egyfajta kígyózó mozgást végez. Ezt csak akkor csinálja, ha olyan mélyre döntök, ahova eddig nem. És amíg meg nem kopik az újabb fél centi, addig. Utána nem. Én hiszek Brian tippjének, hogy a formaleválasztó okozza.
Szép napot mindenkinek (főleg nektek lányok )
Most értem haza Veszprémből egy 3 napos munkából. Sajnos nem volt net, ezért csak most tudok írni.
Keme!
Én már elkoptattam néhány garnítúra gumit és mentem már sokszor (de nem elégszer ) az Euro-Ringen a Kakucs-Ringen a Hungaro-Ringen, de még nem volt problémám a gumi szélével. Már mint hogy megcsúszott volna. Persze akkor igen, mikor erősebben próbáltam kigyorsítani.
Én is mindenkinek ajánlom a pályázást. Nem a sebesség miatt és nem a legjobb köridő miatt( azt úgyis csak pálya gépekkel lehet igazán megközelíteni) hanem ahogy írták előzőleg is a kanyarodás megtanulása miatt. Tényleg "sokszor" kerülünk a közúton olyan helyzetbe, mikor jó tudni, hogy van még tartalék.
Erről most egy "haver" jut eszembe, tavaly nyári jogsival, még ősszel vett egy GSX-R 1000-est.
Álltunk ott bandában, mindenki dumált a motorokról, és egyikünk, aki a legkevésbé volt tapintatos, megkérdezte a kölköt:
-Jani, te még nem is tudsz motorozni, mi a fenének vettél ekkora sportgépet?
Mire a mellette álló barátnője rávágta Jani helyett:
-Mert nagyon kicsit a kukaca.
Páromnak most NS-1 van, de gurult már a CR125-ömmel is...viszont a CBR125 volt, amire a szalonban egyértelműen ingerreakciókat adott (picit nyitott ajkak, tág szemek, megfeszült jobb kar kinyújtva, mutatóujj rászegezve, és mimikai átrendeződéssel az arcon egy "szééééép"-kinyögése)
120-140 neki bőven elég lesz az elején, a 300 km meg nagyon szép, és akkor már mindenképp meg kell amúgy is állni tankolni
Én se tudok többet menni az enyémmel, meg jó is néha megállni egyet bámészkodni, nyújtózkodni, fényképezkedni vagy épp elnyalni valamit.
bőrben én sem fiatal meg pl leohoz képest nem is vagyok
amúgy lánynak kezdésnek szerintem inkább a sor kettő kicsi túra mint cbf250 vagy a yamaha 250es izéje, könnyebben kezelhető....de ez csak tipp én szimóval kezdtem meg p20-szal mezőn
en nagyon szeretem, de csodakat nem szabad varni tole :) 120-140koruli maxot megy de gondolom ez fugg az utasok mennyisegetol meg sulyatol...hasalos csak ritkan, nekem spec pont kenyelmes....de hosszu tavon hatfajos :] Olyan 300km utan mar erzem...
Imádlak Mara
Tomato: szombat este fellepek Szobon, ezert vegre penzt is kapok :DDD Meg ohm...nemhiszem hogy a MMKK csapat a cbrke tempojaval haladna, es kawalany miatt sem repdestetek anno az oromtol hogy lasan kell menni :)
Nekem utcán van kb. 0,5-1,0 cm majrécsíkom...
amúgy sok sok sok szép jó gumim van ám banditra, busára, kicsire nagyra mindenre sok sok titok a pincémben lapulva
Meghívlak fagyizni, amíg szervizelik a motorom.
2. E-Ring Continental road attack hátsó gumi
3. E-Ring Continental sport attack első gumi
Komolyan mondom most utalom hogy ilyen szep az ido....uuugy mennek mar enis kicsit gurulni de legkorabban holnap delutan mehetek :'(
Előnye, hogy 18ezer alatt sem kopott el.
Nem semmi a traktoros....
Mentem már Z4-l, Contival, Dunlop-l, Michelen-l....stb. De nem volt még problémám. És ezekből mind főleg túra gumikkal.
Kakucs-Ring tavaszi bemelegítés mondjuk ehez a pályához tényleg nagy a BANDITOM
H-Ring ezt is élveztem .. .. ..
Érdekesség: http://auto.indavideo.hu/video...
Most értem haza Veszprémből egy 3 napos munkából. Sajnos nem volt net, ezért csak most tudok írni.
Keme!
Én már elkoptattam néhány garnítúra gumit és mentem már sokszor (de nem elégszer ) az Euro-Ringen a Kakucs-Ringen a Hungaro-Ringen, de még nem volt problémám a gumi szélével. Már mint hogy megcsúszott volna. Persze akkor igen, mikor erősebben próbáltam kigyorsítani.
Én is mindenkinek ajánlom a pályázást. Nem a sebesség miatt és nem a legjobb köridő miatt( azt úgyis csak pálya gépekkel lehet igazán megközelíteni) hanem ahogy írták előzőleg is a kanyarodás megtanulása miatt. Tényleg "sokszor" kerülünk a közúton olyan helyzetbe, mikor jó tudni, hogy van még tartalék.
bocs, elgépeltem
Álltunk ott bandában, mindenki dumált a motorokról, és egyikünk, aki a legkevésbé volt tapintatos, megkérdezte a kölköt:
-Jani, te még nem is tudsz motorozni, mi a fenének vettél ekkora sportgépet?
Mire a mellette álló barátnője rávágta Jani helyett:
-Mert nagyon kicsit a kukaca.
A CBF250 egyhengeres, nekem olyan volt az előző.
Én se tudok többet menni az enyémmel, meg jó is néha megállni egyet bámészkodni, nyújtózkodni, fényképezkedni vagy épp elnyalni valamit.
amúgy lánynak kezdésnek szerintem inkább a sor kettő kicsi túra mint cbf250 vagy a yamaha 250es izéje, könnyebben kezelhető....de ez csak tipp én szimóval kezdtem meg p20-szal mezőn