azzal semmi gond, sőt, pártolom, h a teherautókat ki a lakott területről. menjenek a sztrádára, fizessenek, úgyis beépítik az árba, nem sajnálom őket. azonban egy ilyen intézkedéssel - legalábbis a cikkben írt útszakaszokon - pont visszafelé nyal a fagyi, uis a faszán megépített elkerülőkRŐL terelik a forgalmat vissza a településekre.
a cikkben az autóutakról van szó, a 100-ast nem igazán érinti.
karmi
nem értettem a gondolatmenetedet a kocsik a faluban ciműt.. miért menne bárki is a faluban az elkerülő helyett ha ua-t kell érte fizetni ?? nyilván a gyorsabb biztonságosabb verziót választom, nem ??
A0-ás épitésével egyet értek, ha nem lenne az a sok rohadék aki direkt megakadályozza h felépüljön...amikor a kisebbség uralkodik a többség felett..
jó napot. én a cikkben foglaltakat a magam részéről támogatom um ;
- még nem tudjuk - ahogy a cikk is irja- hogy mely utak esetén kell fizetni , szóval egyenlőre ezen kár létrázni, hogy 8as ut stb...nyilván ott nem igazán magyarázható..bár..
- de a saját pátriárkámon belül, a f..szom tele van azzal, hogy a faluból nem lehet kijutni (biatorbágy) és nem tudok hazamenni mert mindenki azon a k..szott 100ason cammog ami párhuzamos az M1-el..Igen is a lakott területről ha van mód takarodjon el mindenki. szivom a szmogot, a zajt a büdöset mert ő spóról én meg majd 10 év múlva kifizetem magamnak gyógyszerben.
- mint motoros detto a t..köm tele hogy a kamionok által széttaposott utakon kell közlekedni ahol potenciális életveszélyben utazom csak azért mert ő vállalkozik, mint szállítmányozó de egyszerűen az alap dolgokat nem fizeti ki hozzá.Ezt pedig majd megint én adó formájában befizetem a kasszába hogy utakat újitsanak stb.. Csak 1 pl nálunk van a RAynart holland) cég bázisa kb 1000 kamionnal. ez a vidám tömeg naponta jön megy nem lehet tőlük létezni pedig ott a sztráda...
- amúgy meg állampolgárként a p..pom van tele hogy más megtakaritásait én fizetem. ki ő nekem a barátom ?
Én viszont nem vagyok sőt inkább érzem magam!
Nem is kell tornáznom így is tudok fogyni
(tegnap egész nap nem ettem semmit )
Mondjuk nekem is van miből leadni
Elkerülőkre visszatérve megint nagy lázongás lesz ha ezt szgk.-ra is bevezetik.
Még a teherszállítást megértem, mert szétgyilkolják az utakat és javításra kell
a lóvé. Biztos máshogy gondolkoznák ha lenne egy teherautóm
Szivem szerint (és itt bocsánatot kérek az országhatár közelében élőktől) nem az autópályákat építeném először tovább, hanem a M0-ás kellene (kellett volna) mielőbb befejezni, a mostani "halálszakaszt" megszélesíteni (mint az eredeti tervekben), hogy Budapest tranzit forgalmát csökkentsük, de minden egyéb heklyen a lakott területről elvezetni, kikerülni az átmenő forgalmat.
Mint az 5-ös út mellett lakó, nagyon sokat küzdöttünk azért, hogy elkerülje kis falunkat (és a többi települést is) a teherautóforgalom.
Örültem, hogy megépült a 2/A, mert az általad említett településeken végre megszabadultak a tranzittól.
Jelen közlekedésünk legfontosabb problémájának tartom, hogy a lakott területeket, lehetőség szerint elkerülje az átmenő forgalom.
Erre ezek pont ezt a törekvést rúgjág tökön.
A már megépült elkerülőkről is visszajön a forgalom a lakott településekre.
Nemnormálisak.
Karmi: gyere velem aerobikozni Heti 2 alkalom, és visszanyered eredeti formáidat
Ja, és a legnagyobb előnye: csak lányok vannak, és ugrálnak körülötted...
most gondolj bele, mi lenne fóton, dunakeszin, stb. a 8-asról meg annyit, h annak nincs is alternatívájam tehát mindenkit a fizetős szakaszra kényszerítenének?? a szekszárdi hídról vissza bajára meg földvárra a dülöngélő szétrohadt "hidakra"??
valójában nem látom a realitását ezeknek a dolgoknak, áprilistól meg tuti nem, de már az is szomorú, hogy ilyenekkel foglalkoznak.. szarházi banda
a cikkben az autóutakról van szó, a 100-ast nem igazán érinti.