Kozmaxnak V4-ese van (nem semmi motor), bár az új VFR-ek terhelésváltási reakciója elég brutális, én láttam már aki erre ráfázott, thát kezdésnek nem ajánlanám.
A saját sornégyes Fazeremet nem hiszen, hogy szétpörgetném (szerintem mások se), nagyon kezes motor, nem gondolkodtál ebbe az irányba?
Hát mostmár totál káosz.
Most csak úgy nézegettem, és észrevettem a bizonyos Banditot, ami egy 650-es blokkal van szerelve.
Csak az a helyzet, hogy egyiknek sem tudom a teljesítmény/nyomaték adatait.
Meg az is tény, hogy még se V-motoroson, se soros négyhengeresen nem ültem, tehát nemtudom, hogy mikor melyik a jó.
Lehet tévhitben élek, de én úgy tudom a soros négyesekről, hogy hamarabb elhasználódnak , mert szétpörögnek, meg a fenntartásuk sem olcsó. és ennek mindnek ellentétje a V-motor.
Világosítsatok fel!!!
Buenos Días!!
Nem tudná nekem valaki megmondani, hogy a 125-ös ETZ MZ-nek mekkora a gyári főfúvókája?
Ha nem pontos adat, akkor tippet is elfogadok.
Köszi
Gátló kérdésben kb annyi vigaszom van, mint a tgyene vicc féle betegnek
Utoljára abba maradtunk, hogy január vége az utolsó határidő
Nem is izgatott volna a dolog, ha nem köszönt ránk váratlanul a tavasz.
A használt sem rossz buli.
Monnnyuk én újat vettem, mert garancia, kötelezők...
Nem is értek hozzá és így volt kényelmesebb.
Meg félős is vagyok ilyen tekintetben. -talán ez a biztos.
Viszont, ha belegondolok, hogy egy 6000-et futott motornak mi baja lehet, belevághatsz nyugodtan.
Szóval, ha rám hallgatsz, azt csinálsz, amit akarsz...
És te hogyhogy ezt választottad?