Nem tudom, érdemes-e ilyenekkel egyáltalán foglalkozn, bár nehéz nem válaszolni az ilyen nagyszájú, kisstílű egyéneknek.
Érdekes, hogy akikre felnézek, még sose hallottam dicsekedni. Talán nincs rá szükségük.
Egyébként nélunk gyönyörű idő van, ha ez marad, tényleg megkérem Tamást, rakja össze a vasam, mert előttünk egyrer több motoros jön-megy, és erősen irritálnak.
a tesztekben, hamegfigyelted, mindig mindenről azt írják, h kevés vmi máshoz képest. a suberbike-ban az 1000-es tesztek között is volt nyomatékszegény meg gyengécske. na ne vicceljünk..
egy 1000-es v2 nem meglepetéseket tartogat, hanem büntet, ha rutintalanul tekergeted. olyan nyomatéka van, h kitekeri alólad a motort bármikor egy nem kellő pillanatban adott gázra. a 650-es kiváló motor, nincs vele semmi gond, és mivel v2 szintén, ne a teljesítményt nézd, hanem a nyomatékot. azzal tanulj meg motorozni! sokáig elleszel vele, nem lesz sovány, hidd el, hacsak nem az autópályán akarsz hasalós rekordot dönteni..
most megyek leszerelni a tankot a gépről. ha jövő héten gurultok, akkor felvágom az ereimet. vagy kölcsönkérem a yw-ből azt az akasztós műanyag tartályt, és lassú túratempóban megyek utánatok
Tgyene:ha nekem vasárnap hajnali 3-kor eszembe jutott volna egy ilyen kolosszális ötlet, biztos felhívtam volna telefonon, nem vártam volna a reggeli fórum nyitásig
Tomato!!!
Milyen kimenet-bemenet kell, hogy csatlakoztatni tudjam a kamerához a "mini optikát"???
Neked milyen kamerád van?
Eszméletlen fontos megtudnom.
Hajnal 3-kor felébredtem, beugrott az a gondolat, hogy én tulajdonképpen egy Szpilberg és egy Koltai Lajos vagyok egyben... Tehát filmeket kell készítenem!
Gurulunk még együtt majd a városba a robikkal
Elég sokat termeltetek tegnap...
Látom Sztédzs megint az emberedre akadtál.
a safety car miért a versenyző mögött ment?
- a lábát sem meri felrakni
- kanyarban mankó kell
- kicsit odanyomtam az elötte állóhoz
- magáért beszél
- golyófej
bocs pari
Majd akkor lehet szervizelni a vasakat.
tiszta tavasz van
Nagyon bájosak vagytok.
Nem tudom, érdemes-e ilyenekkel egyáltalán foglalkozn, bár nehéz nem válaszolni az ilyen nagyszájú, kisstílű egyéneknek.
Érdekes, hogy akikre felnézek, még sose hallottam dicsekedni. Talán nincs rá szükségük.
Egyébként nélunk gyönyörű idő van, ha ez marad, tényleg megkérem Tamást, rakja össze a vasam, mert előttünk egyrer több motoros jön-megy, és erősen irritálnak.
Várj, megadom legkedvesebb ellenségeim számát: 06- ........
a tesztekben, hamegfigyelted, mindig mindenről azt írják, h kevés vmi máshoz képest. a suberbike-ban az 1000-es tesztek között is volt nyomatékszegény meg gyengécske. na ne vicceljünk..
egy 1000-es v2 nem meglepetéseket tartogat, hanem büntet, ha rutintalanul tekergeted. olyan nyomatéka van, h kitekeri alólad a motort bármikor egy nem kellő pillanatban adott gázra. a 650-es kiváló motor, nincs vele semmi gond, és mivel v2 szintén, ne a teljesítményt nézd, hanem a nyomatékot. azzal tanulj meg motorozni! sokáig elleszel vele, nem lesz sovány, hidd el, hacsak nem az autópályán akarsz hasalós rekordot dönteni..
üdv a filmművészet gyönygszemeinek
most megyek leszerelni a tankot a gépről. ha jövő héten gurultok, akkor felvágom az ereimet. vagy kölcsönkérem a yw-ből azt az akasztós műanyag tartályt, és lassú túratempóban megyek utánatok
végre valami alakul !!
Előre látom, hogy ma este is eszembe fog jutni valami!
Szóval hajnal 2 körül hívlak, hogy lennél-e a hangmérnököm...
Üdvözlöm a magyar motoros filmművészet ifjú titánjait és persze minden májert!
csekkolom.
Egyébként mi újság???
Nekem meg CANON MV960 -as van. Kicsi is jó is ....stb.
Tomato!!!
Milyen kimenet-bemenet kell, hogy csatlakoztatni tudjam a kamerához a "mini optikát"???
Neked milyen kamerád van?
Eszméletlen fontos megtudnom.
Hajnal 3-kor felébredtem, beugrott az a gondolat, hogy én tulajdonképpen egy Szpilberg és egy Koltai Lajos vagyok egyben... Tehát filmeket kell készítenem!