Nem biztos, h holnap felérek Pestre is, mert ma este kórházba kellett vinnem a Fordot a csapágyával, azt ígérték, h holnap 9-re kész lesz - vagy igaz, vagy nem.
Most minden gépjárművem darabokban hever
Sajnos volt egy olyan banális sérülése, ami miatt ki kellett venni a blokkot. Meg még egy-két optikai tuning, plusz egy másik kipu. Na meg a 6000-es szervíz...
Szevasz mindenkinek!
Mizu veletek?Rég voltam itt fenn!! Nem is csodálom! IGAZ IMÁDOM A MOTOROKAT, DE HIÁBA EZ NEM AZ ÉN OLDALAM! Látom zajlik itt a pezsgés!
Láttam (itt a fényképeken) a motorod a múltkori sajnálatos kátyús eset után.
Remélem a kezed rendbe jön minél hamarabb!
Azokon az eset utáni képeken nem látszott olyan, ami miatt ennyire szét kellett volna szedni a mocidat.
Valami más is időszerűvé vált rajta?
Nincs mit. Tudom, hogy a címe 350, te meg 250-eset keresel, de a fizetősők, amiket találtam ezt a kettőt (es a CL250-et) egy könyvben hozzák: gondolom nincs nagy eltérés strukturálisan.
A versenyzők azért nem használják, mert ez utcai gumi és ők sokkkkkkkkal puhább gumikkal mennek.
Azokkal gyorsabbak, de azokat csak pályán tudod használni,mert utcán 100 km után kuka.
oks thanx! átgondolom azokat amik eddig vannak és pénteken eldöntöm mit veszek.
egyébként engem a superbikeban teljesen meggyözött a conti teszt, meg amit te mondtál még itt fórumon róla. tetszik a mintázata is meg minden. ára is rendben van nagyon. filózom rajta, bár versenyzők azt mondják h senki nem megy iyennel a stock kategóriában stb... de sztem ez még től uj ahhoz h elterjedhessen. na megyek haza:)
tomato köszönöm a ismét a super képet