Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ez komoly lesz!
2009.Ladies Dunlop Trophy Kupa női bajnokság leírása:


1. Általános
1.1. A BR Organisation Kft 2009 évre VI. Dunlop Trophy for Ladies néven Meghívásos
versenysorozatot ír ki az alábbi kategóriákban abszolút értélkeléssel:
- 125 Sport
- Superstock 600
- Superstock 750
- Superstock 1000
1.2 A Versenysorozat rendezvényei a MAMS Sportkódexe és annak mellékletei, valamint jelen alap
versenykiírás és a versenysorozat speciális szabályai és előírásai szerint bonyolódnak.
1.3 A versenysorozat rendezvényei a Hungaroring versenypályán kerülnek lebonyolításra.
1.4 A versenysorozat a mellékelt naptár szerint kerül lebonyolításra
2. Versenyzők
2.1 A versenysorozat versenyein indulhatnak azok a versenyzők, a MAMS által kiadott, érvényes
MAMS „N” vagy „C” gyorsasági motoros versenyzői licenccel rendelkeznek. A szervező által javasolt
licenc fajta a MAMS „N” licenc. Amennyiben a kategória létszáma megengedi, a rendező fogadhat
külföldi versenyzőket, akik a versenysorozat teljes jogú résztvevői. A versenyek lebonyolíthatóak más
meghívásos verseny keretében, ahol a Trophy versenyzők külön kerülnek értékelésre, és csak ők
kaphatnak Trophy pontokat.
2.2 A résztvevők alsó korhatára:
2.2.1. A versenysorozaton az alábbi alsó korhatárok érvényesek:
-125 Sport és négyütemű kategóriákban az alsó korhatár betöltött 12 év.
- Superstock 600, kategóriákban betöltött 14 év.
- Superstock 750, és a Superstock 1000 kategóriában betöltött 16 év.
3. Műszaki Követelmények
3.1. A versenysorozaton résztvevő verseny motorkerékpárokkal kapcsolatos műszaki
követelményeket a BR Organisation Kft. által kiadott műszaki szabályok tartalmazzák.
4. A versenyek hivatalos személyei
A versenyek hivatalos személyeit a BR Organisation Kft. kéri fel, illetve nevezi ki.
5. Részvétel/Nevezés
A versenysorozatban való részt vétel feltétele a BR Organisation Kft.-nál történő regisztrálás.
6. Műszaki gépátvétel
Minden versenyző köteles az eseményeken saját felelősségére műszakilag a szabályoknak megfelelő
motorkerékpárral, és védőfelszereléssel (bőrruha, bukósisak, csizma, kesztyű, stb.) megjelenni. A
rendező a versenyek előtt és után jogosult a motorkerékpárokat és a felszereléseket ellenőrizni.
7 Edzések
Az edzések pontos időtervét a rendező az események előtt teszi közzé.
8. Versenyek
Az egyes versenyek versenytávja minimum 8 kör (35,04 km).
8.1 Rajtrács
A rajtrács kialakítását a pályalicenc tartalmazza, a pole pozíció a bal oldalon van. A rajtfelállás
az edzésidők alapján történik.
8.2 Rajteljárás
A rajteljárás a versenysorozat sportszabályában leírtak szerint történik.
9 A versenyek értékelése
A futamain győztes az a versenyző, aki az előírt versenytáv megtétele után a célvonalon elsőként
halad át. Értékelésre csak az előírt versenytáv 75%-át teljesített és leintett versenyző kerül. A futam
eredménylistáján a rajtjogosultságot szerzett valamennyi versenyzőt a teljesített körszámával együtt
fel kell tüntetni..
10. Versenydíjak
10.1 A lebonyolított versenyeken kategóriánként az első három helyezettet tárgy díjazásban
részesül.
10.2 A díjak átadására közvetlenül a versenyek leintését követően a díjkiosztó emelvényen kerül sor.
11 A versenysorozat lebolyolítása és értékelése
11.1 A versenyeken az első 15 versenyző kap pontot az alábbi pontskála szerint:
25, 20,.16. 13, 11, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1,
11..2 Az VI. Dunlop Trophy végső értékelésénél öt lebonyolított verseny eredménye kerül
összesítésre. A végső sorrendet a megszerzett pontok összesített száma adja, úgy hogy a legtöbb
pontot szerzett versenyző az első helyezett. A további helyezéseket a pontszámok csökkenő
sorrendje adja. Azonos pontszám esetén a több jobb helyezés, majd az utolsó versenyen szerzett
jobb helyezés dönt. További holtverseny esetén az utolsó előtti eredmény-és így tovább- eredmények
döntenek
12. Óvás fellebbezés
A Versenysorozatban óvásnak helye nincs. A felmerült vitás helyzetekben a rendező jogosult dönteni.
13. Egyéb általános előírások
13.1 A rendező köteles minden résztvevő (versenyző) részére a rendezvény költségére
szavatossági (harmadik személyre vonatkozó) biztosítást kötni.
13.3 A résztvevő csapatok és versenyzők kötelesek az általános környezetvédelmi szabályokat,
betartani, és azt minden résztevőtől megkövetelni. Környezetszennyező magatartást tanúsító
versenyző, vagy csapattag ellen a rendező jogosult fellépni.
13.4 Büntetések
A versenyeken alkalmazott büntetéseket a versenysorozat sportszabályai tartalmazzák.
13.5 Felelősség áthárítása:
A versenyek a MAMS Sport Kódex 60.2 pontban leírt résztvevői a Sport Kódex 110.3 pontjának
megfelelően felmentik a felelősség alól a MAMS-ot, a Rendezőt, a rendezvény hivatalos
tisztségviselőit, azok alkalmazottait és képviselőit bárminemű és minden felelősség alól, amennyiben
bármilyen káresemény, tárgyi vagy személyi sérülés érné őket a hivatalos rendezvény vagy edzések
során.
A résztvevők minden harmadik személynek okozott bármilyen káresemény kapcsán, tárgyi vagy
személyi sérülés esetén, amelyekért együttesen, vagy külön-külön felelősek, felmentik a Rendezőt, a
rendezvény hivatalos tisztségviselőit, azok alkalmazottait, valamint képviselőit mindennemű felelősség
alól.
13.6. Minden versenyző köteles a rendező által rendelkezésre bocsátott matricákat a rendező
utasítása szerint a motorkerékpárján elhelyezni. Természetesen mód és lehetőség van saját támogató reklámjának elhelyezésére is.

FORRÁS: www.brorganisation.hu
na azé.különben irdatlanul felpofoztatlak a bakterral
..nem olyan családból származom én..
szivogatják a vérem ,de nem elég erősen ezé csikiz
Zsebybaba meg ne sértőggyémá.na.
Csajok ne vitatkozzatok
tudom, hogy arra írtad, mert tudom használni az előzmény gombot, te Einstein!
én tudjam, hogy rád szállt-e? ..te írtad, hogy le lehet szállni Joe bácsiról..
..vagy te most kivel beszélgetsz? ..vagy én kivel?
11111-re irtam te okostojcsi
DEHOGYNEM ,BIROM ÉN AZ ÍVET NEM IS SEJTENÉD HOGYAN sosem adom meg magam
valaki rámszállt volna?
az, hogy te kivel-mivel csinálod? ..az nekem tényleg tök mindegy..
bár ahogy látom Zsebynek MIND1
néddmá, kis primadonna! ..ha ő szívja más vérét, az rendben van, meg azt tűrni kell, de ha ő kaptya az ívet, már nem is olyan finom, mi? ..egyébként nem mászott rá senki Joe bácsira, mert azt Joe bácsi biztosan megérezné..
na leszállni joe bácsiról.nem baszogatni há ezt kő csinyáni e?a legujabb csajtagotokkal?na.ja tényleg az nem is én vagyok hanem pohi.
azokra a felfújhatósakra gondolsz? ..inkább hullákkal próbálkozz, mert akkor legalább egyikőtöknél megvan a merevség..
nem ellenkezik a többi sem
A hullák legalább nem ellenkeznek, hajrá Crazy talán így összejön.
újévi hullaszag
Húúú pohi, ez kemény volt!
övöb alul......
Kollégám mondta egyszer, hogy neki nem lehet rendszertelen a nemi élete, hiszen ami nincs is, az nem lehet rendszertelen .
óóóÓÓÓóó tényleg te házas vagy elfelejtettem
az kizárt..mert mi az a szex?
Mi várható 2009-ben a Motoros Napokon a Hungaroringen?

A Hungaroringen a motoros aktivitás egyik legnagyobb szelete a nyílt napok programja volt 2008-ban, és várhatóan marad 2009-ben is.
Nem kevés fejtörést okoz olyan lebonyolítási és időtervet kitalálni, amely a résztvevők többségének elnyeri a tetszését.
Sok javaslatot, valamint egy egész sor korlátot figyelembe véve az alábbiak kerülnek kialakításra 2009-ben.
Még nincs végleges naptára a Motoros Napoknak, de várhatóan az idei számok lesznek megismételve: mintegy 20 alkalommal kerül megrendezésre a nyílt nap. A vasárnap délutáni motorozásra kb. 6 alkalommal fog sor kerülni.
Igen sok ötlet jött az idő és csoportbeosztásra. A végső beosztás a „normál” motoros napokon az alábbiak szerint alakul:

Tehát 2009-ben az közúti csoportok 3 x 25, a versenyzői csoportok 3 x 30 perces pályahasználatot kapnak.

Délelőtti „A” csoport: közúti lassú csoport, melynek keretében továbbra is együttműködünk az Erste Leasing Motoros Akadémiával. Azok indulására számítunk, akik kezdők a pályamotorozás területén.

Délelőtti „B” csoport: közúti gyors csoport. Itt azok részvételére számítunk, akik gyakorlott pályázók, és már számít számukra a gyorsabb köridő.

Du 1 / Licences csoport: Versenyzői csoport azon licences versenyzők számára, akik 2:08 köridő alatt teljesítenek a Hungaroringen. Közúti motorral (tükrök, csomagtartó, stb.) ebben a csoportban nem lehet a pályára lépni.

Du 2 / Közúti csoport: közúti csoport megkülönböztetés nélkül.

Du 3 / Licences: Versenyzői csoport azon licences versenyzők számára, akik 2:08 köridő felett teljesítenek a Hungaroringen. Közúti motorral (tükrök, csomagtartó, stb.) ebben a csoportban nem lehet a pályára lépni.

A várható részvételi díj bruttó 13.000.- Ft. csoportonként.

Jelentkezés a Motoros Napokra:

Az elmúlt években a legnagyobb vitát mindig a jelentkezési szisztéma váltotta ki. Úgy gondolom, hogy 2009-ben egy minden szempontból a legjobb megoldást találtuk meg.
Ez pedig az Online jelentkezés lehetősége. A http://www.brorganisation.hu honlapon lehet majd bejelentkezni a motoros napok csoportjaiba. A jelentkezési lehetőség mindig az adott nap előtt 30 nappal fog megnyílni, és az adott dátum előtt 2 nappal fog lezárulni.
Ez azt jeleni, hogy az első, április 3.-i Motoros Napra március 4.-től április 1.-ig lehet jelentkezni. Az Online jelentkezési oldalon mindig korrekt információ fog rendelkezésre állni a foglaltság aktuális helyzetéről, a szabad helyek számáról. Ugyancsak itt lesz lehetőség a korábbi jelentkezés törlésére, amennyiben mégsem tud az illető részt venni az adott eseményen.
A fennmaradó helyeket a helyszínen jelentkezőknek fogjuk kiadni. Természetesen figyelemmel fogjuk azt is követni, hogy kik azok, akik bejelentkezés ellenére nem jönnek el.
Többen érdeklődtek arról, hogy lesz-e bérletvásárlási lehetőség. Számukra nincs jó hírünk, mert nem tervezünk bérletet kibocsátani 2009-re.
Ugyanakkor azon licences versenyzők számára, akik a BR Organisation Kft.-nél váltanak licencet 2009-re ismét kedvezményekre jogosító BRO Fun Kártya kibocsátását tervezzük. Ennek részleteit januárban hozzuk nyilvánosságra.

FORRÁS: http://www.brorganisation.hu
Bódottá bétteté Belétek