ŐŐő azért nem elég csak a gumi, fék, világítóberendezések!
Nem szabad, hogy nagymértékű olajfolyás legyen a motoron, se a blokkból, se a teleszkópokból, épnek kell, hogy legyenek a lábtartók, (ezeket szeretik megcibálni) Akkor szeretik megtrángatnia futóművet, ha bármi lóg, IrgumBurgumvan, ha nagyon gáz a lánc, esetleg azt is megkritizálják, és egyes helyeken már fékpadot is használnak, de pl Egerszegen csak menni kell egy kört vele az udvaron, és fékezni, az a fékpróba!
Nos, viszont lehet trükközni! Ha pl folyik az olaj valahonann (pl telo)kicsit előbb megállsz, letörlöd stb stb (persze ettőlmég tessék megcsináltatni!!!!!!
Köszi az infokat. Van A jogsim, csak már 7 éve kaptam, így kicsit homályosak az emlékek:)))
Akkor simán át fog menni a baba a műszakin, mert ezek mind jók rajta...Csak az akksim halt meg, szerintem...igaz, még nem töltöttem fel, de nem értem, hogy az állásba hogy merülhetett le teljesen...:( Francba!!
még mindíg a mester-en mesterkedem.nem olyan gyorsvonat ez,hogy sitty sutty mester leszek.majd talán március végén meglesz a mesterlevél. kúva sokat kell tanulni,még1 szakmunkásvizsga 2 hónap alatt.
Az vagyok. Ez a pénteki munkaidő a legjobb az egészben, meg a 13. havi egyebek.
Már megint okosodsz? Most éppen milyen tanfolyam? A MESTER mellé még milyen titulust szeretnél? Annyit tanulsz, hogy a motorozásra már nem is lesz energiád! Kiszívja az összes erőd a TUDÁS! Akkorára nő majd a fejed, hogy új bukót kell venned!
Közalkalmazott vagy,hogy ily hamar lelépsz pénteken?
Én este 6-ig copok.Igaz,hogy itt csak 1/5ig kéne de menek tanfolyamra.
Lehet nekem lassú a felfogásom.
Akkor idáig csak nekem nem volt szerencsém. Valamit mindig kellett csinálni a használt motorjaimon. Hol egy láncszett, hol festés, hol a kopó-fogyó alkatrészek....stb. Viszont ha újat veszel akkor ezekre csak később lesz szükség.
Az autónál kicsit félreérthető voltam, nem a sajátom, csak használom (Seat Cordoba 2.0 verzió - az előző tk. lett ).
Visszaszívom, NEM vagy gonosz! Sőőőőőt! TARKAngyal vagy!
Szeretnék egyszer egy motort szalonból kitolni, az tuti kifogástalan. Idáig még csak autóhoz volt szerencsém, de egyszer a motor is összejön majd (remélem). Sajna mindennek ára van, használt dolgoknak mindig vannak anyagi vonzatai.
Jó estét kívánok, jogosítványt, forgalmi engedélyt... hehe!
Berezeltetek, mi?
Egyezzünk ki egy kis télben, de minden hétvégén legyen száraz az aszfalt és legyen legalább 8 fok, szél nem fúj. Aztán március elején a szokásos enyhe felmelegedés, lassan sok-sok napsütés, száraz út, 10-14 fok... A gazdák kedvéért éjjel egy kis eső...
Úgy látom, vannak, akik beruháztak egy új darabra, gratulálok hozzá! Tessék sokat gyakorolni, aztán nyáron túra!!!!
Meglehetősen sajnálom, hogy a "csajok" rovatban egyedül vagyok épp, de majd jöttök... (ugye?)
Nem szabad, hogy nagymértékű olajfolyás legyen a motoron, se a blokkból, se a teleszkópokból, épnek kell, hogy legyenek a lábtartók, (ezeket szeretik megcibálni) Akkor szeretik megtrángatnia futóművet, ha bármi lóg, IrgumBurgumvan, ha nagyon gáz a lánc, esetleg azt is megkritizálják, és egyes helyeken már fékpadot is használnak, de pl Egerszegen csak menni kell egy kört vele az udvaron, és fékezni, az a fékpróba!
Nos, viszont lehet trükközni! Ha pl folyik az olaj valahonann (pl telo)kicsit előbb megállsz, letörlöd stb stb (persze ettőlmég tessék megcsináltatni!!!!!!