remélem azt is figyelemebe veszitek hogy kezdő vagyok!!4ezért kérdeztem mer tazt mondják hogy a 4T könnyebben kezelhető. előszőr normálisan kell megtanulni motorozni(legalább is én azt szeretném) utánna vagánykodni
ha elmenyt szeretnel,akkor 2T
ha nyugodt motorozast 4T
2T crossban az a jo,hogy egy dugo cserevel megoldottal szinte mindent.csak benzint es olajat kell bele tolteni.
A 2t motorok annak való aki jól/sokat tud szerelni. Ami a 4t illeti, nem biztos hogy jobban értenek hozzá a szakszervízben mint te+akár hónapokig hozzá se nyúlnak. Ha nem versenyzel/nem vagy még olyan gyors a 4t mindenképpen jobb.
Motorvásárlás előtt állok és megint nálam is az a kérdés jön elő hogy 2T vagy 4T egy cross motornál.Most elsősorban a szervizelés érdekel.Én hobby célra használnám, tehát a dugót egy 2T esetében fél esetleg évenete cserélném.míg egy 4T esetében 15 üzemóránként olajcsere és 30 üzemóránként szelepbeállítás.Érdemes tehát egy 4T elvinni "folyamatosan" a szerelőhöz és közbe megtanulni vagy a költségek akkor már eleve magasabbak?Akinek van tapasztalata vélemény hozzáfűznivalója azt kérem hogy írjon!!Kösz!!
ha nyugodt motorozast 4T
2T crossban az a jo,hogy egy dugo cserevel megoldottal szinte mindent.csak benzint es olajat kell bele tolteni.
vagy elcserélhető,beszámítható egy 250 es vagy 400 as gépbe
"egyéb" =- "irások"
Mert Mr 2ütem meg 84.