Nem tudom, nekem a japán beles gépemhez simán meghozatták a karbi-alkatrészt a Suzuki Hollósban, és ott volt három napon belül. Igaz, a rendelési számot nekem kellett hozzá kideríteni, mert filmjük az nem volt a tipushoz, de onnantól tő simán ment minden.
Törökbálinton hol van az a japán beles szaküzlet?
szivesen.
élöben más azért, ront rajta a nemtul jo minöség. eredetileg mély, és kicsit olyan "reszelös" hangja van... a blokknak is van egy jellegzetes hangja, de azt nemtudom körbeirni... együtt a kettö nekem nagyonbejön 125ös cbr hangja teljesen más...
Pedig lehet, erőltesd meg magad. Bráner mellé nekem még NŐ is van aki gondozza, így nem igazán irigykedem. Az állandó kötözködésed már a múltkor is uncsi volt. Menj, beszélj egy orvossal. Talán még nem késő.
SziG!szalaggal a te pofádat kellene már rendesen és véglegesen megjavítani. Takarodj ki a topikból, mert megint csak köpködni meg köcsögölni tudsz. Markold meg a bránert a gatyádban, és húzz el innen.
ilyen nem is fog szembe jonni :) hal istennek MO-on vannak meg ertelmes,buszkeseggel rendelkezo motorosok,akik nem adjak lejebb egy szintnel. :) Kulonben akkor mar 1000-szer inkabb egy 250-es MZ,mint egy 125-os 2 hengeres lomhalmaz.Az is kenyelmes es meg olcsobb is. :) Es nincs rajta olyan dolog,amit szixszalaggal ne tudnal megjavitani. :)
Hát, én nem vennék használt motort, főleg idős gépet nem. Nagyon rá lehet kacsálni a dologra. De legyen szerencséd, és itt találkozzunk ne a balesetin, és ne járj sokat szerelőhöz sem! Nekem az tűnik aránytalannak, hogy egy CBF250-es Honda regadóval 960e, egy Hyosung GT250R 1035e, és ezekhez az árakhoz képest egy "ősöreg" gép ki tudja mennyi kilóméterrel és hány tákolással 400-500e. Ha pedig esel vele, akkor a költség durván ugyanannyi, vagy még soxor a régihez drágább/beszerezhetetlen a cucc.
Ha tk-ra vágod, akkor pedig inkább magad miatt aggódj, ne a motor miatt, azt veszel másikat, de kulcscsontot, gerincet és bordát nem tudsz.
te srác én is voltam az amargóban és uggyan ezt a dumát adta le! neked is vmi hasonló hogy 4HAyabusa 1 duvcati..... és nekem is azt mondta hogy ne vegyek banditát tiszta vicc
A hyosung a koramiatt a bandit medig már bizonyitott helytállása miatt. Birják a kiképzést és sok jó dologban hasonlítanak egymásra.
ÉN HANGSULYOZOM ÉN nem vennék uj gépet a 15 évemmel pedig már(nem akarok nagyképű lenni) tudok motorozni ezt tuom bizonyitani kb 10 éves korom óta váltós mocival nyomom.DE ez nem lényeg na szoval azért nem vennék mert eshetek vele,és nem csak én hanem akárki aki szeret őrültködni.(mondjuk ez alapján senki ne vegyen ujj motort)Az amargóban azt mondta a csávó :hozzám képest e terminátor élő szövet.És ezt nem felejtem el.
Még a profik is esnek,de ha a bandittal esek amire mondjuk költöttem kb 450e ret akkor nem bukok ki annyira mint ha a 1,2 milliós hyosungal estem volna el.
Végeredmény(nálam)
BANDIT
-de csak azért mert erősebb és mindenre lehet használni nameg azért is mert olcsóbban hozzá jutok.
-De ha nemm lenne akadály a pénz akkor lehet hogy nem tudnék dönteni.
-Jól veszik a kanyarokat,jól bírják a turákat és lehet velük agreszíven motorozni
mi kel még? Lehet valaki azt mondja hogy sebesség,de én arra azt mondom hogy hülye. Az ne ilyen motort vegyen. Ez nem az a motor amivel 230 -at kell jönni a györsforgalmin,ez az amivel kényelmes 150-60 as tempót jössz kényelmesen a motorhoz lapulva halgatod a hangját
szerintem ezek az ideális motorok.
jellegzetes csorgos hang,mindjart szetesik a blokk,az attol van. :)