Tőlünk nyugatabbra eldobják , nálunk javítják ! Nem , nem száguldhatsz vele ugyan úgy , ez már csak egy javított gumi ! Hazáig kibírja aztán csere , esetleg egy ligthosabb motoron koptatható tovább ! Sportmotoron nincs helye javított guminak , főleg ha kened is a száját !
De van. Eddig jo nehanyszor kerdeztem a gumi tipusat. Csak azt tudtuk eg, hogy melyik tipus fogyott el 3 ekm alatt, azt nem, hogycmmelyik bir ennyit. Titok?
Megneztem. Tovabbra is azt gondolom, hogy vagy a gumid bakelit kemeny vagy nagyon lajtosan kezeled az elso feket. Ez ha jol tudom inkabb sport mint tura motor.
és nem vitaindító, meg kételkedő és motorgumi tesztelő de nézve a gumidat az főként egyenes lehet. Nekem általában a széle és közepe között kopásban 1-2 mm különbség szokott lenni.
Fogalmam sincs, milyen gumival és milyen motorral mész. DE ha 28-000-et mentél el akkor nem használod szinte az első féket, kanyarokban alig döntöd. Szerintem ez közel világcsúcs lehet.
Motodetail-es kukacot láttam ami egy sárga gumi henger ami tele van lamellával és sokkal kisebb a fúrója mint a hagyományos kukacnak.
Ismeri valaki ezt a fajtát?
28.000 tempós közúttal? Az igen. Ez itt egy 13.000-et futott Metz Z8 120/70 elsőgumi, 2 hete vettem le. A mintamélység nem éri el az 1mm-t. Vagy a tempós motorozást nem értem, vagy a 28.000-et.....
Ismeri valaki ezt a fajtát?
Köszi