Üdv!
Hát ha valakit érdekel...
Ingyééééé vihető!!!!!!!!!
BT023 első ,hátsó
120/70R17 180/55R17
Inkább égetésre vagy a fene tudja mire javasolnám...
Csuszkálásra optimalizálva
Első még úgy ahogy jó
Hátsón középen már minimális a minta, de a szélein még van minta
Utcai használatnál elől 2.2-2.3 hátul 1.9-2.0 hidegen(adott használati hőmérséklet) pálya használat elől 2.1 hátul1.8-1.9 ugyanúgy hidegen utcai gumival versenygumi esetén elől stimmelnek a számok hátul típus függő.
SZIASZTOK!
ARRA LENNÉK KÍVÁNCSI HOGY TI MILYEN NYOMÁSBEÁLLÍTÁST AJÁNLANÁTOK NEKEM!
GIXXER K2 600 GUMI BRIDGESTONE S20EVO ÉN 70 KG
ÁLLTALÁBAN MÁTRÁZOK NÉHA PÁLYÁRA TÉVEDEK!
JELENLEG HIDEGEN ELŐL 2,1 HÁTUL 1,9-ET HASZNÁLOK
Én használtam egy időben 180/55 helyett 200/55-ös abroncsot hátul. Elöl marad a sima 120/70. Azt eredményezte a dolog hogy az abroncs "Kihegyesedett" Középen csúcsos lett kicsit az oldalfala meg ellapolt. Így az egyenes futása ideges lett. Majd egy bizonyos döntési fonál olyan stabil lett mint a veszett fene viszont a nagyobb bedőléseknél újra nehézzé vált mivel egy kisebb kicsúcsosodás ott is keletkezett. Amolyan enyhe háromszög rajzolódott ki a kihegyesedések mentén. Én azóta nem tettem vissza csak a gyári méretet. Közúton szerintem a gyári méret az ami a legjobb. Persze ha gyári felni van fent. Mert ugye a gumit a felni méret határozza meg.
Az emélet: azelső és hátsó gumi közti dinamikus gördülősugár eltérése már jelentős, ha a hátsó gumi szélessége ennyivel nagyobb. Ez azt eredményezni, hogy az adott szélességű kerékpánton a két futófelület íve jelentősen eltér egymástól.
A gyakorlat: kanyarban terhelésváltásra érzékenyebben reagál a motor a kanyarban, az ívre húzása és az íven tartása nehezebb lehet. A felegyenesedési hajlam is hatványozottan nőhet. Ugyan ahhoz a tempójú kanyarhoz kisebb bedöntés, viszont nagyobb erő is kellhet, ami pályán még előnyös is, de közúton, esetleg 2 személyel ez igen kényelmetlen is lehet. Nincs tapasztalatom ennek a mértékéről, ezért érdekelne azé, akinek van, h milyen változást tapasztalt, mielőtt kiadok közel 100e.et egy pár gumira.
Ez téli gumi bazzz, csuszkálsz vele nyáron is
Hát ha valakit érdekel...
Ingyééééé vihető!!!!!!!!!
BT023 első ,hátsó
120/70R17 180/55R17
Inkább égetésre vagy a fene tudja mire javasolnám...
Csuszkálásra optimalizálva
Első még úgy ahogy jó
Hátsón középen már minimális a minta, de a szélein még van minta
Ha netán valakit érdekel írjon privit...
ARRA LENNÉK KÍVÁNCSI HOGY TI MILYEN NYOMÁSBEÁLLÍTÁST AJÁNLANÁTOK NEKEM!
GIXXER K2 600 GUMI BRIDGESTONE S20EVO ÉN 70 KG
ÁLLTALÁBAN MÁTRÁZOK NÉHA PÁLYÁRA TÉVEDEK!
JELENLEG HIDEGEN ELŐL 2,1 HÁTUL 1,9-ET HASZNÁLOK
A gyakorlat: kanyarban terhelésváltásra érzékenyebben reagál a motor a kanyarban, az ívre húzása és az íven tartása nehezebb lehet. A felegyenesedési hajlam is hatványozottan nőhet. Ugyan ahhoz a tempójú kanyarhoz kisebb bedöntés, viszont nagyobb erő is kellhet, ami pályán még előnyös is, de közúton, esetleg 2 személyel ez igen kényelmetlen is lehet. Nincs tapasztalatom ennek a mértékéről, ezért érdekelne azé, akinek van, h milyen változást tapasztalt, mielőtt kiadok közel 100e.et egy pár gumira.
Enduró gumira lenne szükségem 130/70 17 Suzuki DR800 ra. 5-8 ezr ft között + posta áron.
120/70R17+180/55R17 MICHELIN PILOT ROAD 4 egy pár, forintban mennyi?