igen, ezzel tisztaban vagyok, hogy 50-es nincs slickben, de az 55 talan jobb is, mert hegyesebb a gumiprofil es tobb a felfekvo felulet, hogyha lapon van az egyseg
mondjuk nem tudom mennyivel magasabb, de gondolom a gyari sarvedom ala beferne
A tapasztalataim szerint a legjobb gumi most 2013-ban az utcára a PR3...Nagyon jó visszajelzéseket kapok:tapad szárazon és esőben is,mellette baromi tartós.Márciusban vittek tőlem sólyomra,egy hete telefonált a gyerek,hogy 10000-et ment vele,de még mindig 60%-os a hátsó
Én nem vitatkozok de az én stílusomnak nem felelt meg. Mindenkinek magának kell eldönteni a motorozási stílusának melyik abroncs jön be Valaki erre valaki arra esküszik. Találkoztam olyannal aki a Contikra esküszik hát én max akkor tenném fel ha eladnám a motort. De volt olyan ismerősöm aki az R1-re csak a Michelinre esküdött fel tett egy gyári mintás verseny abroncsot és mikor ki próbálta sűrűn kapkodva a levegőt azt mondta többet se tesz fel Michelint. De tényleg mindig is a nagy igazság az mindenki a motorozási stílusához válaszon gumit és olyat amibe meg bízik
Nálam esőben sem csúszott meg elől a sima pilot power sem nem hogy a 2.
Hátul is nagyon jól viselkedik. Nyílván meg lehet csúsztatni mint minden gumit de én biztonságosan tudtam esőben is 120km/h-al használni.
Itt találsz róla pár dolgot.
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/nagy_gumiteszt_3_abroncsviz
sgalat
jo az a pilot power. nekem is az van elol es szazszor jobban bizok benne, mint a hatul levo fostalicska dunlop d221-ben, ami nagyon lassan melegszik, csomoszor rakja ki a segget hogyha nem eleg meleg...
fizu utan rakatnek fel jo allapotu vagott slickeket elore-hatra, mert azt mondjak hogy az jo dolog, ugyhogy akar ajanlhattok is valamit ugy 20-25K-ig tokkal-vonoval
hja, a gyari mereteim 120/70 es 190/50 R17
Igazat adok gab....-nak de mondjuk neked nem.
Én mióta pilot power van a világon azóta csak azt rakok fel előre.
Soha nem csúszott még meg.
Olvasson a kérdező néhány gumitesztet szakirodalmakban vagy boncteremben és meglátja hogy nem egy rossz papucs.
Nem azt állítom hogy nincs tőle jobb meg újabb de túrázni amatőr szinten illetve pályázni kiváló választás sztem.
Egyet tudok értein az előttem szólóval de én mondjuk Michelint biztos nem tennék fel a motoromra ezzel a 2CT-vel csak rossz tapasztalatom van ha az ember teheti akkor normális gumit tegyen fel amibe meg is bízik mert még is két keréken repesztünk
Szerintem nem a legjobb Mármint biztonságosan lehet vele motorozni,de nem az igazi.
Általában utcai motorozásnál két(esetleg 3) hátsó gumit fogyasztasz el,amíg az első elkopik.A melegedés ideje is nagyon más a két guminak.
Ha a hátsó gumid megcsúszik,akkor maximum azt érzed milyen fasza gyerek vagy és mosolyogsz.Ha az első csúszik meg,az 80%-ban perec.
Én azt javaslom,tegyél fel előre valami ragadós,puha gumit mindenképpen,hátra pedig kicsit sport-túrásabbat.
Tehát pont fordítva tenném fel,előre a Pilot Power 2-t,hátra a bt016pro-t.
De természetesen nem lesz semmi baj,akkor sem,ha az általad mondottat használod.
Az ördög vigye el, most dobálja vissza a rendszer az e-maileket az érvénytelen fájlforátum miatt. Délben leszek a gépemnél, és elküldöm megint neked!
Bocsánat a kellemetlenségekért.
nincs olyan gumi,ami nem csúszna meg