A miénk,ami nekünk van,Pirelli Diablo Rosso Corsa III.,a legújabb fejlesztés,bocsi,ezt nem írtam oda.Ha kapsz ezt a faját ennél olcsóbban,vedd meg,persze,nincs gond belőle Nekünk a hátsó 190-es,de 1000-esre az is tökéletes egyébként.
[13243] ebben a hozzászólásban van árlista, amiben le se írom mennyivel olcsóbb ezen gumi (friss DOT-os) megnézheted Te is. Persze valóságalapja nem tudom milyen...
Egy garnitúra vadiúj pirelli diablo corsa III. garnitúránk van,a másik kettőt már eladtuk. Nem régi,és évjáratban is új!
75.000 ft párban( máshol 100 alatt nem kapsz ilyet..de tényleg...)
ha megnéznéd,írj,hívj :)))
Gumivásárlás előtt állok. SV1000-re túrázni kell ÚJ 120/70 és 180/55-ös szett. Csak új érdekel és csak ebbe a méretbe, látom sok a gumit áruló itt, ha van valakinek valami jó és nem a teljesen átlagos ajánlata akkor kérem mondja ki! Pirelli Diablo Corsa III, BT023, Pilot Road II, és hasonló társai érdekelnének DOT 2009
Nekem a slovakiaringen az első felmenetelnél pumpált a motor hátulja mint az állat.Gp racer n-tech medium slick.1,6-ra állítottam a nyomást amikor melegítőn volt a motor.Mikor lementem megmértem ,és 1,38 volt benne.Ezért a következő felmenetelnél a gumimelegítő levétele előtt 1,75-re állítottam,és eltűnt a pumpálás.Lejövetelkor megmértem a nyomást,és 1,58 volt benne.Egyszerüen még nem tudtam úgy felmelegíteni a gumit amennyire kellett volna,mert először jártam ott ,és még nem is vagyok gyors.A nap folyamán ahogy melegedett az idő,és gyorsultam egy kicsit,úgy kellett csökkenteni a nyomást,hogy az optimális közelében maradjon.
GP-Racer-be nem nagyon lehet medium/soft-od, ugyanis abból vagy Soft, vagy Medium vagy Endurance (esetleg Endurance +) van.
Rossz nem lehet a hidegen 1,7 bar, de jó lenne megmérni (beállítani) pár gyors kör után azonnal. Csak sajnos a következő 20 percig újra lehűl az 1 órás várakozásban, hiába lesz napon.
Erre a kérdésre igazán nehézkes a válasz mivel nagy mértékben függ attól hogyan is mész a pályán mikor hogyan gyorsítasz ki és hogyan veszed a féktávokat tehát eléggé stílus függő! A lényeg igazából az, akkor mérd meg a guminyomást amikor lejösz a pályáról persze nem nézelődős integetős tempóba. Tehát mikor lejösz a pályáról akkor a hátsóba legyen 1,9 az elsőbe 2,2-2,3bar ezt egy két felmenetellel ki lehet tapasztalni és akkor jó lesz a nyomásod ha ehez állítod! /érdemes normális bevizsgált nyomásmérővel mérni hogy ne vidd magad be az erdőbe/
75.000 ft párban( máshol 100 alatt nem kapsz ilyet..de tényleg...)
ha megnéznéd,írj,hívj :)))
Találtam 20000-ért német gumimelegítőt azt a citromsárgát.
Rendben . A szállítási idő 3-4 nap
üdv
Laci
mobilkozmetika@mail.com
küldenél képet...
üdv
Lehet fizukor rámennék a dologra,tudsz feltenni képet róla ?
Gondolom újról beszélünk.
szóval 200/70-es és 15 col.
majd tolj egy mélcímet.
ungvari(a)pacific.hu
Rossz nem lehet a hidegen 1,7 bar, de jó lenne megmérni (beállítani) pár gyors kör után azonnal. Csak sajnos a következő 20 percig újra lehűl az 1 órás várakozásban, hiába lesz napon.
Két hátsó felnim van és ezért a két gumi!
Erre a kérdésre igazán nehézkes a válasz mivel nagy mértékben függ attól hogyan is mész a pályán mikor hogyan gyorsítasz ki és hogyan veszed a féktávokat tehát eléggé stílus függő! A lényeg igazából az, akkor mérd meg a guminyomást amikor lejösz a pályáról persze nem nézelődős integetős tempóba. Tehát mikor lejösz a pályáról akkor a hátsóba legyen 1,9 az elsőbe 2,2-2,3bar ezt egy két felmenetellel ki lehet tapasztalni és akkor jó lesz a nyomásod ha ehez állítod! /érdemes normális bevizsgált nyomásmérővel mérni hogy ne vidd magad be az erdőbe/