Egy új gumi, főleg, ha a nyomása és vagy a fajtája/márkája/stb. is eltér az előzőtől, formaleválasztó nélkül is igényel egy kis megszokást. (kb. ennyi a lényeg)
Az én "módszerem" annyi, hogy az első kilométereken óvatosan bánok a fékkel és gázzal (óvatos= az út érdességéhez képest, pl. egy "sajtreszelőn" nem, fényes aszfalton meg igen), kanyargós úton pedig szintén visszafogottan közeledek a széleihez.
De pl. egy akármilyen versenypályára mindez felesleges, pl. régen, az új, szőrös sportec m1-el a hu-ringen kezdtem, ott lényegében a szokásos max 2 melegítő kör után már le volt ápolva a gumi.
Egyébként meg kb minden gumi nagyon csúszik az első km-eken (kivétel amiről indulás előtt szedték le a fűtőpaplant), egyszerűen, mert valamennyit mindenképp melegednie kell. Olyan embert nagyítóval se találsz, aki a gumi és nem pedig saját maga miatt perecelt.
Ne vegyetek használt gumit, ha árába kaptok újat!
AVON 120/60ZR17 SP.AV45 16.000 ft 2 db
VIP SUPER.SP 16.000 ft 13db
VIP SERIES AV50 17.000 ft 1db
180/55ZR17 AM42 28.000 ft 1db
BRIDGESTONE 120/65ZR17 BT010 17.000 ft 1db
BT014 18.000 ft 10db
BT019 19.000 ft 8db
G547 16.000 ft 2db
150/70ZR17 G548 17.000 ft 35db
G602 " "
DUNLOP 120/60ZR17 D205 14.000 ft 18db
120/70ZR17 D270 " 32db
GP RACER 18.000 ft 4db
180/55ZR17 D270 28.000 ft 4 db
Kérésre fotót küldök a mintáról! Min. vásárlási mennyiség 5db!
06207793215 Sanyi
Szerintem a legjobb módszer, ha kimész egy nagy parkolóba (Tesco...stb.) és ott kis nyolcasokat írogatsz. Így kis tempóval is meglepően mélyre le lehet dönteni. Ezzel a módszerrel para nélkül tudod lekoptatni a széleit.
Ha valaki Continental motorgumit szeretne venni, akkor azt hiszem eljött a pillanat.
120/180 Párban ContiMotion: 44960.- Ft
120/180 Párban SportAttack: 55140.- Ft
180/55R17 RoadAttack 2: 34920.- Ft
További kedvezményes árakat a kerekcsere.hu oldalon találni.
Sziasztok!
Suzki Dr 650 es supermotomra kéne új gumi. Le is szükítettem 3 db ra de így is nagy a dilemma akármennyi tesztet olvasok is ezért kérném olyanok véleményét akiknek van tapasztalatuk ezekkel kapcs: Dunlop D208, Bridgestone BATTLAX BT020, és Michelin Pilot Road 2. Mindegyik 20 ezer ft. Kb 4-6 mm mintával. Amire használom a gépet: Város,túra,szerpentin és mindenhol sportosan. Az élettartam is fontos de ne mennyen nagyon a tapadás rovására. Segítségéteket köszönöm.
Szia!
Ennyire azért nem kritikus a helyet. Nem kell csiszolgatni, meg lekapargatni róla semmit. Ha pályán használod, akkor 1-2 kör alatt lekopik, de a lényeg az, hogy kevesebb kanyarsebesség a kanyarban és óvatosan a gázzal.
Hello!Most vettem egy 2003-as triumph speed triple-t.Néhány évig garázsban állt,az előző tulaj nem nagyon használta.Michelin pilot power 2ct gumi van rajta elöl-hátul,érdemes lenne lecserélni ezeket,márcsak a hosszú állás miatt,egyébként nem látszanak kopottnak még.Ha valaki szakavatottnak érzi már magát ilyen téren, segíthetne!Köszi!
Hamarosan kap egy új garnitúra gumit a gépsárkány, és ezzel kapcsolatban kérdezném, hogy ugye a gyári, új gumikon van egy vékony "konzerváló" réteg, ami miatt az első pár km-en nagyon csúsznak, éppen ezért óvatosan kell "bejáratni" az új gumikat.
Namost a gumi közepével még nem is lenne gond, mert egyenesben még csak-csak elgurul az ember, nade a gumi széleiről hogy a francba koptassam le ezt a réteget perecelés nélkül? Ahhoz hogy a széle is lekopjon, elég erősen be kell döntenem a kanyarban, viszont eléggé parázok tőle, hogy meg fog csúszni... Létezik erre valami bevált módszer? Lehet hülyeség, de én arra gondoltam, hogy valami finom csiszolópapírral egy kicsit megdörzsölöm a gumit. Vagy ti hogy szoktátok?
Keresek jó állapotú Dunlop Sportmax D211GP-Racer garniturát.
120/70r17 ill 180/55r17 méretben.
Esetleg valaki tudja, hogy a D209 gp-raceren (dot számoshoz), hogy van feltüntetve a gumi keveréke.
Előre is köszi!
Az én "módszerem" annyi, hogy az első kilométereken óvatosan bánok a fékkel és gázzal (óvatos= az út érdességéhez képest, pl. egy "sajtreszelőn" nem, fényes aszfalton meg igen), kanyargós úton pedig szintén visszafogottan közeledek a széleihez.
De pl. egy akármilyen versenypályára mindez felesleges, pl. régen, az új, szőrös sportec m1-el a hu-ringen kezdtem, ott lényegében a szokásos max 2 melegítő kör után már le volt ápolva a gumi.
Egyébként meg kb minden gumi nagyon csúszik az első km-eken (kivétel amiről indulás előtt szedték le a fűtőpaplant), egyszerűen, mert valamennyit mindenképp melegednie kell. Olyan embert nagyítóval se találsz, aki a gumi és nem pedig saját maga miatt perecelt.
AVON 120/60ZR17 SP.AV45 16.000 ft 2 db
VIP SUPER.SP 16.000 ft 13db
VIP SERIES AV50 17.000 ft 1db
180/55ZR17 AM42 28.000 ft 1db
BRIDGESTONE 120/65ZR17 BT010 17.000 ft 1db
BT014 18.000 ft 10db
BT019 19.000 ft 8db
G547 16.000 ft 2db
150/70ZR17 G548 17.000 ft 35db
G602 " "
DUNLOP 120/60ZR17 D205 14.000 ft 18db
120/70ZR17 D270 " 32db
GP RACER 18.000 ft 4db
180/55ZR17 D270 28.000 ft 4 db
Kérésre fotót küldök a mintáról! Min. vásárlási mennyiség 5db!
06207793215 Sanyi
Ezt keresd:
... Sportmax GP-Racer M
Sajna valamiért nem találom a gumin a jelöléseket.
S - Soft
M - Medium
E - Endurance
120/180 Párban ContiMotion: 44960.- Ft
120/180 Párban SportAttack: 55140.- Ft
180/55R17 RoadAttack 2: 34920.- Ft
További kedvezményes árakat a kerekcsere.hu oldalon találni.
Suzki Dr 650 es supermotomra kéne új gumi. Le is szükítettem 3 db ra de így is nagy a dilemma akármennyi tesztet olvasok is ezért kérném olyanok véleményét akiknek van tapasztalatuk ezekkel kapcs: Dunlop D208, Bridgestone BATTLAX BT020, és Michelin Pilot Road 2. Mindegyik 20 ezer ft. Kb 4-6 mm mintával. Amire használom a gépet: Város,túra,szerpentin és mindenhol sportosan. Az élettartam is fontos de ne mennyen nagyon a tapadás rovására. Segítségéteket köszönöm.
Egyébként egy Pirelli Diablo Corsa III lesz a szerencsés választottam.
Köszi!
Ennyire azért nem kritikus a helyet. Nem kell csiszolgatni, meg lekapargatni róla semmit. Ha pályán használod, akkor 1-2 kör alatt lekopik, de a lényeg az, hogy kevesebb kanyarsebesség a kanyarban és óvatosan a gázzal.
Üdvözlettel:
Májer Norbert
Hamarosan kap egy új garnitúra gumit a gépsárkány, és ezzel kapcsolatban kérdezném, hogy ugye a gyári, új gumikon van egy vékony "konzerváló" réteg, ami miatt az első pár km-en nagyon csúsznak, éppen ezért óvatosan kell "bejáratni" az új gumikat.
Namost a gumi közepével még nem is lenne gond, mert egyenesben még csak-csak elgurul az ember, nade a gumi széleiről hogy a francba koptassam le ezt a réteget perecelés nélkül? Ahhoz hogy a széle is lekopjon, elég erősen be kell döntenem a kanyarban, viszont eléggé parázok tőle, hogy meg fog csúszni... Létezik erre valami bevált módszer? Lehet hülyeség, de én arra gondoltam, hogy valami finom csiszolópapírral egy kicsit megdörzsölöm a gumit. Vagy ti hogy szoktátok?
Köszi!
Én egy Pirelli Diablo Supercorsa-át keresek 120/70r17 méretben. Ha lehet SC1, vagy SC2.
Ha valakinek van, akkor pls. jelezze!
Köszönöm!
Keresek jó állapotú Dunlop Sportmax D211GP-Racer garniturát.
120/70r17 ill 180/55r17 méretben.
Esetleg valaki tudja, hogy a D209 gp-raceren (dot számoshoz), hogy van feltüntetve a gumi keveréke.
Előre is köszi!
Sziasztok!
Eladó egy pár sc03-as supercorsa.
Üdvözlettel: Norbi
keresek 150/60-17 gumit, van valakinek esetleg?