Megnézem én, h a TL-en hogyan fogsz kanyarodni a 200/60-as gumival. Sztem inkább a 190/55 vagy 180/55-öt használj, és nem kell beleerőszakolnod a kanyarba a motort...
szevasztok! egy gyors kérdés lenne. mennyi az ideális guminyomás egy illetve két személlyel? Yamaha Fzr 600-am van és általában 2 személlyel megyek, metzeler Z6-ot használok. válaszotok előre is köszönöm!
Utánajártam.
Van a "régi" BT-016, amely elsőgumi a gyár szerint 3komponensű (szerintem "csak" 2, mert egyféle keverék van középen és másféle a két szélén). A hátsógumit 5komponensűnek vélik, ami az én véleményem szerint "csak" három, hiszen van egy keverék középen, egy a kigyorsítási felületen mindkét oldalon és egy a kanyarodó felületen szintén mindkét oldalon. Talán így lehetne pontosan megfogalmazni: 3 különféle keverék (keménység) van a hátsógumin 5 részre osztva.
Az új BT-016 2010 novemberétől elérhető – elvileg – európában, amelyet BT-016 Pro-nak hívnak (és feliratoznak a gumi oldalfalán) és mind az első-, mind a hátsókeréken 3komponensű (tehát 2 különféle keverék van a futófelületén).
Ez oké, ők görgözték tavaly is.
a kérdés az, h nézessem meg velük a felnit, és ennyi, vagy egy futóművessel az egészet. A fékezéskori berázás sztem is a felni, vagy a tárcsa ütésétől lehet, de te már sok mindent láttál.
Háááj brájen!
Figy, elkaptam utcán egy követ (hegyomlást) tavaly, ki lett görgőzve a felni, aztán 2 hete meg egy megsüllyedt útszakaszon kaptam el egy bukkanót kb. 200-al...khhhm...izé, 80-al. A hétvégi ringezésnél meg azt éreztem a célegyenesben, hogy fékezéskor beráz az eleje. Összeraktam, h valszeg ez (ezek) miatt. Mit nézessek meg? Csak a felnit, vagy mást is? És hol? Mondjuk nálad / veled?
Az egyenesfutást mindenképp érdemes lenne megnézni, de a komplett elejét is célszerű lenne megnézni, villaszárak a hídban egyformán "lógnak" ki, rugóelőfeszítés és csillapítás azonos beállításban, stb, hogy ezeket kizárhasd.
Arra gondoltam, hogy ha egy, vagy két gumi széle van elnyalva, akkor valszeg bukott, vagy hibás gumi. Viszont minden guminál lehet, hogy a futómű van elállva, ha épp nincs, akkor nem a te személyedre van kiszabva. Ellenőrizd le a futóművet végig! Teleszkópok, olajak, rugózás, minden. De itt ki is merül a tudományom, majd az okosok megmonnyák!
Eddig az összes gumimnál látszott, de nem volt ennyire durva a különbség minta mostanin. Ez Conti Road2, és kb 4000 alatt elfogyott a jobb oldala, a balon még van kb 1-1,5mm.
Van a "régi" BT-016, amely elsőgumi a gyár szerint 3komponensű (szerintem "csak" 2, mert egyféle keverék van középen és másféle a két szélén). A hátsógumit 5komponensűnek vélik, ami az én véleményem szerint "csak" három, hiszen van egy keverék középen, egy a kigyorsítási felületen mindkét oldalon és egy a kanyarodó felületen szintén mindkét oldalon. Talán így lehetne pontosan megfogalmazni: 3 különféle keverék (keménység) van a hátsógumin 5 részre osztva.
Az új BT-016 2010 novemberétől elérhető – elvileg – európában, amelyet BT-016 Pro-nak hívnak (és feliratoznak a gumi oldalfalán) és mind az első-, mind a hátsókeréken 3komponensű (tehát 2 különféle keverék van a futófelületén).
Egy görgőzés + centírozás elkelne mindenképp.
a kérdés az, h nézessem meg velük a felnit, és ennyi, vagy egy futóművessel az egészet. A fékezéskori berázás sztem is a felni, vagy a tárcsa ütésétől lehet, de te már sok mindent láttál.
Figy, elkaptam utcán egy követ (hegyomlást) tavaly, ki lett görgőzve a felni, aztán 2 hete meg egy megsüllyedt útszakaszon kaptam el egy bukkanót kb. 200-al...khhhm...izé, 80-al. A hétvégi ringezésnél meg azt éreztem a célegyenesben, hogy fékezéskor beráz az eleje. Összeraktam, h valszeg ez (ezek) miatt. Mit nézessek meg? Csak a felnit, vagy mást is? És hol? Mondjuk nálad / veled?