Sok kérdés
Használtam "ezer éves" 2003-as slickeket és BT002-ket, amikkel részemről semmi gond nem volt. De az új 190/650-es Bridgestone slickek már érezhetően lágyabb szerkezetűek, elasztikusabbak, mint a korábbiak. Technikailag nagyjából ugyanazt nyújtja, mint a BT003. Egyébként valóban 2,6-2,8 a gyári kopásjelző mélysége és természetesen keverék függvénye, hogy milyen gyorsan kopik el. Egyébként a legtartósabb szerintem a Dunlop slick. Egy GP-Racer slickkel nagyjából 3x annyit lehet menni, mint egy Brigivel. És szerintem a visszajelzése is jobb.
Érdeklődnék, hogy mi a tapasztalatod a Bridgestone Battlax Slick gumiról? Technikailag a BT-003-hoz képest miben tér el? Valamint az azonos árfekvésű slickek között hol helyezkedik el?
Még az is érdekelne, hogy újonnan vásárolt Bridgestone Battlax Slick futófelület mélysége kb. 2,6 mm volt. Ezt kissé keveslem és nem tudom, hogy pl a BT-003-hoz képest mennyit bír ki (előzőleg ez volt a motoron csak most ki akarom próbálni a slicket)?
180/55 17
Pirelli Diablo Corsa III 33000Ft
Bridgestone BT 016 36000Ft
Michelin Pilot Power 2CT 35000Ft
Pirelli Diablo Rosso Corsa 37300Ft
Michelin Power Pure 37000Ft
Nálam a Bridgestone felejtős nekem a 015 volt gyárilag de nem kellett hanyatt esni tőle szerintem valami puhább gumit vegyél pl Michelin Pilot vagy Pirelli Supercorsa
ha megvan a helye akkor pöcsöltesd meg a gumit de azt is csak 120 ig szokta mondani a gumis de van aki nem is pöcsöli meg vegyél egy használt gumit vagy egy slicket és ezt dobd el gumi kell csak szólj
U: H: 1,7-1,9
Én is thx