az injektornak a hibakódja, amennyire én tudom.nálunk volt ezres dl, abban volt prop-tech és azzal csinálta(kivette a tiltást,így ment 240 körül, több kaját adott neki)
Hello!
Azt mondták h itt keressem Briant mert ő talán tud nekem segíteni... Nos:
mit jelent az F1 hibakód(gsxr 600 k4). Ma amikor motoroztam kb 200nál egyszercsak megállt a motor az olajnyomás lámpa elkezdett villogni és az F1 hibakódot írta ki Megálltam, gyújtás lekapcs, gyújtás vissza, és indult is.... Mi lehet a baj? Azóta mentem már vele kb 80 km-t és semmi gáz, mondjuk annyi hogy mintha 6.ba 13ezer felett nagyon lassan megy fel a fordulat. Köszi előre is a segítséget
Én is hasonló cipőben járok. A Motor-Revü gumitesztje sokat segített. Saját tapasztalat is a Metz.Sport-tec M3,ráadásul viszonylag sokat megy és egyszerre kopik el elöl-hátul. 53ért adja a laci. itt,APRÓ,sportgumik,net legjobb árai-nál. Conti sport jó,olcsó,de a hátsó kopós,Mich.Pilot Power is tuti(a sima is) .Qualifier-ből szigorúan csak a római 2-est! És szuper a Pir.Diabló Corsa III, Dragon Supercorsa PRO SP.
szia. a 014-es felett már eljárt az idő.
Bs-ből a 016-os már jóval korszerűbb. gsxr-re bs-ből ezt ajánlatos tenni. ha tudsz kompromisszumot kötni a tapadás a fut.telj. között.
ha tapadni szeretnél akkor bs 003, de az nem fogja a 10 ezret sem megközelíteni. ( a 016 sem a 14 ezret) . Árban a conti sportattack verhetetlen. igazán olyan kiemelkedően rossz tulajdonsága nincs.
árak után nézz körbe a neten. üsd be a google-ba hogy akciós motorgumi...
Sziasztok!
Ha most elöl 80/100-21-es gumim van elöl fel lehet rakni szélesebb 90/100-as gumit?(mindkettő természetesen krossz). Ha igen lehet valami változást érezni?
Mondjuk pontosan nem értettem mit akartál nem nagyon vágom mi az a prop-tech.... ha lehetne elmondanád magyarul is