Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Werth !
A tavaszi vásárlással vigyázz, mert akár 30 % - ot is bukhatsz.
Akciók most indulnak és álltalában Február elejéig tartanak.

A contiról azt hallottam, hogy nagyon tartós, de itt írta valaki, hogy nagyon csúszik.
Üdv:
Ferkó
Mit szóltok a Conti Sport Attack gummához? Használt már vki ilyet? Az ára naon barátságos, vajon a teljesítménye is ilyen?
A Z6 és a Diablo Strada szinte teljesen azonos. Az előbbi picit tovább tart, az utóbbi hangyányival jobban tapad. A 2 legjobb sport-túra gumi.
Köszi! Majd utánanézek, végülis jövő tavaszig ráér a dolog. Bár az első motorozást már új papucsokon szeretném megtenni, és lehetőleg jót szeretnék választani.
Werth !
Hasonló árkategóriás gumi a Pirelli Diablo Strada.
Jól tapad mind szárazon mind vizesen jó a szerpentineken.
Csendes sima futású.
A lecserélt BT 020 után egy más világ.
Hogy mennyire jó pályán azt nem tudom, soha nem fogom megtudni.
Ez a gumi nem pályára való hanem közútra.
Hali!

Akkor a Z6 valszeg kiesett a kosárból. Van vmi egyéb ötlete vkinek? Vegyek inkább vmi sportgumit? Metzeler M3, vagy Michelin Pilot Power? Ezek vajon bírják a túrákat? Nem fogy el hamar a közepe?
Hogy hátul csúszik vizen, azt hallottam.
Elöl hangos?? Ilyet tulajdonságot sem hallottam még Nem ladaniva gumi ez:)
Egyébként nekem z6 van elöl, és nem hangosabb, mint az előző.
A Z6 egy meglehetősen idegesítő gumi a sajátságos mintázata miatt: elől zavaróan hangos, hátul (mivel középen nincs mintája, tök sima a futófelülete!!!) vizes úton nagyon csúszik. Eddig jót még nem hallottam róla.
Z6: lábtartót ezzel is le tudod tenni, és azt hallattam, hogy 1.2es túramocikon is több mint 10000et megy el hátul. De talán írnak róla mások is...
(Ha kell jó áron, akkor írj mail, és adok egy címet)
Sziasztok!

Gummát szeretnék vásárolni 600-as Hornetemre. Mit javasoltok erre a kis fullánkosra? Hosszabb túrákra is használom a vasat, de egyre többet járok Ausztriába szerpentinezni, ahol azért karcol a lábtartó.
Szemezgetek a Metzeler Z6-os gumival. Lehet ezzel túrázgatni úgy, hogy nem mondok le a sportos vezetés adta élményekről? Még a gyári Battlax van fenn, de hátul 8000 km után a kopásjelzőn járok, és erről a gummáról nincsenek jó véleménnyel.
Dunlop Qualifier-ről mik a tapasztalatok ? bemelegedés, tapadás, élettartam stb.

D208-hoz képest mennyivel jobb ?
szevasztok van egy vadi új michelin macadan 130/70 17-es gumim ha valakit érdekel szóljon!!van msn-em is:ferenczydavid@hotmail.com vagy telefon 06303134721
Nálam d208 van fenn, és istenkirály a gumi, viszont ami nagyon nem tetszik benne, hogy éjjel, vagy picit hűvösebb időben nagyobb fékezésnél a motor hátulja elmászik mindenfele,táncol, és ez elég nagy para tud lenni!! Ha be van melegedve akkor viszont tapad, tapad és tapad!!
ez normális?
Szia!

Email ment!!!
Szia!

Nekem is Pilot Powerem van. Ha utcán jársz szerintem felesleges a 2CT. Mível a széle ami puhább, azon pedig ritkán gurul az ember a közúton.

Viszont, ha mész pályanapra biztosabb tapadást ad ledöntve.

Én ismét "sima" Pilot Power-t veszek mikor ez lekopik.

Ming
haverom is azt mondta h neki elöl csuszott a pilot power. nekem csak hátul van az ott néha megcsusszan, de akkor előre asszem nem azt veszek az már tuti
Sziasztok!
Nekem Pilot Power van a vason nem hagyott még cserben, viszont mégsem vagyok megelégedve vele. Valószínüleg létezik ebből többfajta keverék is és az enyémen a legkeményebb van (a 2CT-t nem számítom). Régebben olvastam olyasmit a Michelin gumikról, hogy a tapadásuk végén nemigen van csúszási képességük a többivel szmeben. Párszor megcsúszott főleg az eleje, és rendesen fel kellett állítani a motort, hogy újra összeszedje magát a gumi. Kereszteződésekhez közeledve töbször megcsúszott az eleje a huplikon, viszon a régi D207RR sosem, pedig leginkább utcán motorozom! Ennél tapadósabbra számítottam, viszont több mint 5000 km-t futott és a hátsó még legalább 50%-os annak ellenére hogy, nem vagyok egy ghost rider azért adok a szájának. Egyszerűen nem sarkall még keményebb hajtásra, mintha kicsit elbizonytalanítana. Következőre egy ennél tapadósabb Pirellit szeretnék... Vagy D208RR-t...
szia!

érdekel a gumi, mikor és hol tudom megnézni, megvenni?

Csaba pozsika@t-online.hu
Köszi az infót, pályán szoktam használni, és szeretem is nagyon, csak kicsit elbizonytalanított, mert a D208-at nem tudtam így megcsúsztatni, persze akkor gyengébb volt a moci is.
sajnos a metzeler nincs a méretemben egyenlőre csak előre veszek mert már kicsit régi a dunlop, hátul a pilot power mér okés... de köszi az infókat. a d208gp az tetszik, legfeljebb megyek 1 kört csak cikázva, hátha kicsit helyettesíti a melegítést
hy
ha igen légszi árulja már el nekem
Egyébként nálam sokkal tapasztaltabb pályázók ajánlottak Pirelli Dragon Supercorsa Pro SC vagy Metzeler Racetec K gumit, széria futómű és utcai-pálya használathoz. Állítólag ezek a legengedékenyebb gumik, ezeknek van a legnagyobb csúszáshatáruk. Az etalon a Dunlop D208GP vagy D209GP, de ezek inkább pályára és ajánlott a gumimelegítő használata is .
Igen esőben tényleg jól tapad, tapasztaltam h.ringen... viszont jövőre havi min. 1X de inkább 2X szeretnék pályázni. tehát csuszkálni a powerrel nem szeretnék. megfontolom a race-t. esőben nem nagyon szoktam mocizni, viszont néha előfordul de csak közúton. hm hm... talán dunlop lesz belőle.
Szerintem a legjobban tapadó pályagumi a D208GP és D209GP. Viszont a megfelelő tapadás eléréséhez üzemi hőfokon kell lennie. Közúton és hűvösebb időben ezt nehéz biztosítani. Mindemellett a nálad észlelt jelenség függhet még: a nyomástól, futóműbeállítástól, vezetési stílustól, az út koszosságától, csúszósságától is.
Szia Csaba!

Nekem van Conti sport attach 1 pályanapot ment 40e tied a garnitúra!!!

Ha kell keress!!!