Még annó a motorkiállításon néztük milyen kicsi a hely a villa és a gumi között~4mm
Bár amikor forog a kerék akkor pont nem kellene hozzáérnie a hátsó villához neeem
Mekkora faszság az én moccom márkája nincs is a felsoroltak között Az nsr-ének meg előre hátra 17es kereket mutat csak hogy nekem előre 16os hátulra meg 18 as kel lol
ÓRIÁSI ÁRESÉS Pirelli motorgumik árából a raktárkészlet mértékéig augusztus 31-ig!
Árak Motoros Áruházban láthatók, bejelentkezés után. Minden raktáron lévő gumi ára csökkent! http://www.pasztoy.hu/motoros
a dunlop nem annyira kopós. nézheted persze azt is, hogy jéé a pirellin, meg a metzeleren 5 mm-es a jelölés, de kettőnél meg sőt, 3-nál már csúszik mászik...
amúgy meg azt veszel amit akarsz, minden gumit megesz a 998... az hogy 4000 vagy 4500 km -t mész szerintem tök mindegy...
Hello mindenki!
A motoromon ami egy Honda Ns125F most elöl egy 90/90-16 os hátul egy 110/90-18 as gumi van! Újakat akarok rá venni és ami szám van a / után az lehet kissebb vagy maradjak a 90-él?
Nekem a Metzeler Sportec M1-el csak az a problémám, hogy nem nagyon járok nyélgázon, de jelenleg 3000 km után, már látom, hogy kb. még 1500-at fog elmenni. Keveslem megmondom őszintén. Persze néha odahúzok neki, meg egszer voltam vele e.ringen 2 órát, de ott sem az egyenesben húzgáltam neki, így az oldala kopott ott a legjobban. A tapadás az érdekes, vízen nagyon szar szerintem, mivel elestem esőben. e-ringen 2-3 kör után jó volt, utcán nekem furcsa nem bízok benne eléggé, sőtt néha meg megcsúszik és akkor firkál a kaki rendesen.....
Napot!
Én is bele vau! Nekem 207RR páros van fönt. Egyenlőre nekem bejött,
igaz közuton (sokkal) többet motorozok mint pályán. Az én tapasztalatom:
Közuton 900RR átlagos felhasználás esetén=~8000Km ; digit csuklónál=5-6000
Tapadás közuton(egyéni vélemény!!) nekem elegendő, szerintem esőben is
(elég komoly vízelvezetővel rendelkezik). Két hete SK-ban semmi csúszást nem
tapasztaltam sem szárazon sem esőben, míg a többiek panaszkodtak kicsit.
Pályán az amatőr (nagyon amatőr ) motorozáshoz szinte tökéletes volt.
Egy helyen a célegyenesre ráfordítóban mintha az eleje mászott volna kifele
De ez szerintem az én butaságom miatt lehetett
Nekem az RF400-on is ilyen gumi páros feszült amiből a hátsót rojtosra koptattam peremig
a Mátrában. Csak lestek a hatvani gumi szerelők Az RF-en volt Bridgestone; Avon SP;Mez4,
de a 207RR-t találtam legjobbnak. Így ezt a gumit vettem cibberre is. Lehet, hogy maradi vagyok de
amíg nem kezd el alattam csúszkálni addíg maradok ennél a tipusnál.
Bocs, de kicsit hosszúúúúra sikeredett.
Szabb voltam.
Ja, ilyen lett egy H.ringes nyíltnap után:
Ok. Akkor szerinted Dunlop , de nekem egy ilyen ragadós gumi mint a D208RR vagy GP, gyorsan elfogy mert a 998 cm3 megeszi. Tehát az alatta lévő kategóriából kell vennem. Egy hayabusás srác a michelin pilot powerre azt mondta 4500 km, a diablót meg dícséri, mert az 3000 után alig kopott.
ezzel csak az infód lesz több. tényleg felesleges szerintem ennyit mojolni...
vedd meg használd. esőben vigyázz :o))
pályára a slick meg a dunlop gp király. meg a metzeler is meg a pirelli is.
meg a bridgestone is a p.ringre :o)
az avont, meg a continentalt nem ismerem, nem is fogom.
idm-ben az első 10-ben van dunlop, bridgestone, meg pirelli meg tán egy metzeler.
miről is beszélgetünk??
Bár amikor forog a kerék akkor pont nem kellene hozzáérnie a hátsó villához neeem
nem az oldal szar...
megjegyzem? az óriási kicsit túlzó....
Árak Motoros Áruházban láthatók, bejelentkezés után. Minden raktáron lévő gumi ára csökkent!
http://www.pasztoy.hu/motoros
megyek le P.ringre, de nekem nem kell michelin gumi, viszont a pályázás igen.
így mindketten jól járunk!? hm?
ha érdekel írj!
amúgy meg azt veszel amit akarsz, minden gumit megesz a 998... az hogy 4000 vagy 4500 km -t mész szerintem tök mindegy...
Tegnap vettem az R1-re Dunlop Sportmax gumit, de a hátsó beleér a villába 190/60. Mit lehet tenni?
A motoromon ami egy Honda Ns125F most elöl egy 90/90-16 os hátul egy 110/90-18 as gumi van! Újakat akarok rá venni és ami szám van a / után az lehet kissebb vagy maradjak a 90-él?
Én is bele vau! Nekem 207RR páros van fönt. Egyenlőre nekem bejött,
igaz közuton (sokkal) többet motorozok mint pályán. Az én tapasztalatom:
Közuton 900RR átlagos felhasználás esetén=~8000Km ; digit csuklónál=5-6000
Tapadás közuton(egyéni vélemény!!) nekem elegendő, szerintem esőben is
(elég komoly vízelvezetővel rendelkezik). Két hete SK-ban semmi csúszást nem
tapasztaltam sem szárazon sem esőben, míg a többiek panaszkodtak kicsit.
Pályán az amatőr (nagyon amatőr ) motorozáshoz szinte tökéletes volt.
Egy helyen a célegyenesre ráfordítóban mintha az eleje mászott volna kifele
De ez szerintem az én butaságom miatt lehetett
Nekem az RF400-on is ilyen gumi páros feszült amiből a hátsót rojtosra koptattam peremig
a Mátrában. Csak lestek a hatvani gumi szerelők Az RF-en volt Bridgestone; Avon SP;Mez4,
de a 207RR-t találtam legjobbnak. Így ezt a gumit vettem cibberre is. Lehet, hogy maradi vagyok de
amíg nem kezd el alattam csúszkálni addíg maradok ennél a tipusnál.
Bocs, de kicsit hosszúúúúra sikeredett.
Szabb voltam.
Ja, ilyen lett egy H.ringes nyíltnap után:
ezzel csak az infód lesz több. tényleg felesleges szerintem ennyit mojolni...
vedd meg használd. esőben vigyázz :o))
pályára a slick meg a dunlop gp király. meg a metzeler is meg a pirelli is.
meg a bridgestone is a p.ringre :o)
az avont, meg a continentalt nem ismerem, nem is fogom.
idm-ben az első 10-ben van dunlop, bridgestone, meg pirelli meg tán egy metzeler.
miről is beszélgetünk??