Szia brian!
Látom Te elég sokat pályázol és a Dunlop gumikat részesíted előnyben.
Van valami tapasztalatod vagy infód a Dunlop Sportmax Qualifier gumával kapcsolatban?
Fel lehet vele merészkedni pl. az Euroringre kezdő pályázóként, vagy rögtön pályagumival próbálkozzak mind D209GP?
Szevasztok!
Használt már valaki 180/55-ös gumát 6,5-ös felnin? Mi a véleményetek róla? Csakmert bagóért hozzájutottam egy 95%-os 180/55-ös Michelin Pilot Power 2ct-hez Gixerr 1000-remre.
CBR1100XX-re keresek olyan gumit ami viszonylag tartós és tapad is.Jelenleg Pirelli diabló strada van fent, de néha kanyarban tréfálkozik.Igaz 9ezer van benne és csak minimálisan kopott.Köszi a segítséget.
Először is tapasztalataim a pályagumikra vonatkoznak (Pirelli Supercorsa Pro és Slick, Metzeler Racetec és Slick KONTRA Dunlop D208GP, D209GP és slick)
A Pi és Me gumik oldalfala kevésbé olyan szilárd, mint a Du-é. Ha a - még fel nem szerelt - gumit kézbe veszed, egy Pi-t és Me-t könnyedén "kifordítasz" ill kézzel behajlítható a perem, olyan, mintha papírvékony lenne az oldalfala, vagy mintha túl lágy anyagból lenne. Ez motorozás közben kissé nyúlóssá teszi a kanyarodást, kigyorsítást, az oldalfal csavarodik, lapul, deformálódik, a gumi "lefordul" a felniről. Személy szerint nekem olyan érzésem volt, mint egy lapos gumival ráadásul ezért nehéz különbséget tenni a jelenség és a tényleges megcsúszás között. Én eléggé precízen, pontosan követem az ívet, ezért nem szeretek eltérni a kinézett iránytól. Ebben a Du nagyon otthon van a kemény oldalfalnak köszönhetően, ráadásul sokkal határozottabban érezhető a csúszáshatár A másik tapasztalat a gumik súlyából adódik. A Pi és Me gumik jóval könnyebbek (az előbb említett papírvékonyságuk miatt) a Du-nál, ezért könnyebb kezelni a motort velük. Talán még annyit, hogy a Du hegyes elsőgumi profiljának köszönhetően, nagyon könnyű bedönteni a gépet (szinte magától beesik a kanyarba), de pont ezért hajlamos lehet némi kormányszitálásra.
A Racer nem kifejezetten versenygumi, pályára még jó (egy barátom próbálta, tartósabbnak tűnik a D208GP-nél és D209GP-nél, de tudod a tartósság a tapadás rovására megy) és láttam is az időeredményein . A Dunlop termékpalettán se a versenygumik között szerepel, hanem a Hypersport kategóriában. Szóval én még mindig a 208-209GP-t javaslom.
Itt találsz: Déli városkapu Kft., de tudomásom szerint még nincsenek meg a 2007-ben érvényes árak
Egyébként min 90e / garnitúra
Ha kipróbálnád, nekem van alig használt Eladó
Nem tudom Te milyen motorra szeretnéd
Ha pálya-, és/vagy sportorientált vagy, akkor én mindenképp a D208GP-t és a D209GP-t tudom ajánlani. Ugyan sokan ellenzik ezeket a tipusokat, de legalább ugyanennyien (ha nem többen ) mellette voksolnak! Én próbáltam korábban a Pirelli Supercorsa-t és a Metzeler Racetec gumikat is, de nekem, azok bizonytalan és mászkálós jellege nem volt kedvező.
Nekem minden ismerősöm elesett akinek M1 volt fent.Elcsúsztak.Én nem erőltetném.Dunlop ami jo választás szerintem, de erről kérdezd Briant. Engem is ő győzött meg, metzeleres voltam de már dunlopot használok.
Ez így van.Az R6-os is 60-as gumával jött ki valaha,de jobb volt a 70-es el.A felnit is kiméli a kátyukba,de a leg fontosabb a személyes tapasztalat. Jobb a magasabb gumi ,az én mocimon.Van aki leírja véleményét és még nem is mocizott na az a komoly érvelő te döntöd el miből mit fogadsz meg.A lényeg húúúúúúúzd a gázt!
Sose mértem le, sose néztem utána, azt hittem 6,5-es. Kösz a felvilágosítást ;)
Látom Te elég sokat pályázol és a Dunlop gumikat részesíted előnyben.
Van valami tapasztalatod vagy infód a Dunlop Sportmax Qualifier gumával kapcsolatban?
Fel lehet vele merészkedni pl. az Euroringre kezdő pályázóként, vagy rögtön pályagumival próbálkozzak mind D209GP?
Használt már valaki 180/55-ös gumát 6,5-ös felnin? Mi a véleményetek róla? Csakmert bagóért hozzájutottam egy 95%-os 180/55-ös Michelin Pilot Power 2ct-hez Gixerr 1000-remre.
Bridgestone Battlax BT012 ről tud valaki infot mondani?
CBR1100XX-re keresek olyan gumit ami viszonylag tartós és tapad is.Jelenleg Pirelli diabló strada van fent, de néha kanyarban tréfálkozik.Igaz 9ezer van benne és csak minimálisan kopott.Köszi a segítséget.
A Pi és Me gumik oldalfala kevésbé olyan szilárd, mint a Du-é. Ha a - még fel nem szerelt - gumit kézbe veszed, egy Pi-t és Me-t könnyedén "kifordítasz" ill kézzel behajlítható a perem, olyan, mintha papírvékony lenne az oldalfala, vagy mintha túl lágy anyagból lenne. Ez motorozás közben kissé nyúlóssá teszi a kanyarodást, kigyorsítást, az oldalfal csavarodik, lapul, deformálódik, a gumi "lefordul" a felniről. Személy szerint nekem olyan érzésem volt, mint egy lapos gumival ráadásul ezért nehéz különbséget tenni a jelenség és a tényleges megcsúszás között. Én eléggé precízen, pontosan követem az ívet, ezért nem szeretek eltérni a kinézett iránytól. Ebben a Du nagyon otthon van a kemény oldalfalnak köszönhetően, ráadásul sokkal határozottabban érezhető a csúszáshatár A másik tapasztalat a gumik súlyából adódik. A Pi és Me gumik jóval könnyebbek (az előbb említett papírvékonyságuk miatt) a Du-nál, ezért könnyebb kezelni a motort velük. Talán még annyit, hogy a Du hegyes elsőgumi profiljának köszönhetően, nagyon könnyű bedönteni a gépet (szinte magától beesik a kanyarba), de pont ezért hajlamos lehet némi kormányszitálásra.
Az alighasznált hátsó Racetec-et is leviszem már valamikor amit igértem.
Nincs valami infod a GP Racer-ről?
Szezonra kellene 1 garnitúra vagy 209-es vagy a racer de utobbiról nem tok semmi.
Egyébként min 90e / garnitúra
Ha kipróbálnád, nekem van alig használt Eladó
Ha pálya-, és/vagy sportorientált vagy, akkor én mindenképp a D208GP-t és a D209GP-t tudom ajánlani. Ugyan sokan ellenzik ezeket a tipusokat, de legalább ugyanennyien (ha nem többen ) mellette voksolnak! Én próbáltam korábban a Pirelli Supercorsa-t és a Metzeler Racetec gumikat is, de nekem, azok bizonytalan és mászkálós jellege nem volt kedvező.
FZS 1000re a Metzeler Sportec M1et néztem ki, kíváncsi vagyok a véleményekre. Előre is köszi!