Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"Az igazsághoz hozzátartozik azért, hogy a futóművet eléggé orrosra állítottam: alacsonyabb hátsóval és/vagy lágyabb hátsó csillapítással = több súly hátra talán elkerülhető."

Így is volt, a második pályaalkalomkor nem fordult elő átdobós megcsúszás (hátul közel 1 cm-t leengedtem). De ezzel a beállítással meg nem olyan fordulékony. Sebaj.
06209431543
Barta Laci. ki is cseréli.
Hello!
180/55 R17 gumit keresek Hornet-re.
ok. annyiért simán odaadom én is...
Helló!

Köszi, lehet hogy érdekelni fog. Még körülnézek a "fekti" gumisnál. Egyik ismerősöm volt náluk nemrég és azt mondta tele voltak 180-as használt gumikkal. 60-70%-os gumik kb 10 ezerért.
Ha itt nem találok akkor mindenképp írok!
Köszi mégegyszer!
bár lehet 190-es.
van, ha érdekel. széle használt főleg. dunlop asszem. meg egy pirelli is.
szerintem a mai világban nem árt,ha használtok gumit
HI!

Keresek 180-as hátsó sport gumit gixer 600-ra.
Jó állapotút, nem feltétlen újat. Utcára kell.
Metzeler Sportec M-1 (2005/40 körüli gyártás, "szőrös" új, e:2,1bar h: 1,9bar -hála a kedves németeknek akik kérésemre beállították, sőt, a boxukon is átgurulhattam)

Pályán:
(2006. szept. 10. , napos késő (17-18.30 délután)

Az első pályára felmenetelkor több melegítő kört mentem mert a gumiról még a formaleválasztó réteg sem volt lekoptatva még. Viselkedése ekkor kellemes, a megtett méterek növekedésével együtt inspirált mélyebb döntésre, illetve kigyorsításra. Bemelegedve szinte korlátlan bedöntést enged - viszont itt már nincs a hátsó gumiban "kigyorsítási tapadás": nagyon óvatos csuklót igényel (túl óvatosat). A gumi erőssége (sportos pályahasználat+intenzív kiülősdi esetén), hogy pontos ívválasztást és ívkorrekciót tesz lehetővé stressz nélkül, gyengéje, hogy a (hátsó kerék) tapadása többre nem elég, illetve nincs átmenet tapadás és megcsúszás között. (A "korlátlan bedöntés" alatt azt értem, hogy ameddig dönteni gondoltam a motort, addig bátran meg is tehettem, mindamellett nem feltétlen jelenti azt, hogy egy jobb gumi ne "ingerelt" volna még többre ugyanabban a helyzetben.)
E beszámolót egy highside közeli élmény ihlette a Hring sikán előtti jobbosában kigyorsítás közben, biztos nem voltam egyszerű látvány a mögöttem jövő(k)nek... Az esetet megelőzően csak könnyed köröket mentem visszafogott lelkesedéssel (lelkes: by Fekti Tibi; "Nem vagy fáradt? Akkor nem mentél elég lelkesen" - igaza volt :) ), ekkor a gumik tökéletes munkát végeztek. Aztán jöttek picit gyorsabban nálam és hoztak egy kis lelkesedést, amitől a csuklóm is aktívabbá vált. No, erre nem alkalmas a Sportec M-1, pár kör után elege lett belőlem. Az igazsághoz hozzátartozik azért, hogy a futóművet eléggé orrosra állítottam: alacsonyabb hátsóval és/vagy lágyabb hátsó csillapítással = több súly hátra talán elkerülhető. Szóba elegyedve egy német kollégával (lévén, hogy M-1 volt a motorján, igyekeztem megtudni, mire számíthatok majd) azt tudtam meg tőle, hogy ő el is csúszott az M-1-el (a társa után ment ugyanazon az íven, csak a Power Race tapadt kigyorsításnál az ő M-1-e meg nem (180/55-ös)), és hogy az azt a gumit követően feltett 190/50-es M-1 már jobb. Még annyit mondott, hogy vagy tapad, vagy nem, csúszás nincs. Igaza volt.
(Tavaly én is Power Race gumikkal mentem, az csak hidegen csúszott meg és sima ügy volt a mostani esethez képest, melegen az eddigi legjobb viselkedésű gumi volt a motoron. Kékes színük volt mikor a versenyzőtől megvettem..és mégis..! Mindamellett, hogy 180/55 volt 6 colos felnin)

Összefoglalva:
A Sportec M-1 (szerintem) nem jó vétel "lelkes" pályázóknak (kezdőknek elmegy, ill. közúti motorozáshoz).
Diablo!

Igen, téves a méret, de nem voltam benne biztos, ahogy le is irtam. Tehát a véleményed szerint nem szabad ezzel játszani? Mondjuk, én azóta egyáltalán nem mentem a motorral, mert általában a barátnőmmel motorozok, és felelősség meg minden :) ... Egy ismerősöm, aki gumifüstöléssel tölti a szabadidejét, felajánlotta, hogy megveszi, de valószínűleg szinte ingyen kell neki, de csak eladom, mert otthon minek porosodjon? Legalább annyival kevesebbet fizetek majd az újért. Egyébként ez a gumi típus fut még jelenleg is a Bridgestone-nál? Mert én ugyanolyat akarok venni a mocimra, mert azért gondolom, hogy a gyárban a tervezők a legjobb kompromisszumot választották, amikor ezt a gumit tették fel rá.
Vagy ajánlasz valami jobb alternatívát?
Köszi!
Hali nekem a gyári gumi méretem 140/70/17 ( hátsó) tudnék ingyen egy 160/60/17-es vágott szlikket és hozzá a pár ját 110/60/17 szerintetek fel megy az én felnimre mert az első igen de a hátsoban nem vagyok biztos . segítségeteket köszi.
és jelen esetben a szakszerű sem biztosított :o(((
Ha ráklikkeltél volna a nevemre, megtudtad volna. Most már, mint a dátumból látod, nem aktuális.

Egyébbként Diablo = Pásztóy Tamás, Pirelli motorgumi képviselet, kereskedés és gumiszerelő műhely,

P-Pásztóy Kft
1117 Budafoki út 113/b
Gumiszerelés, centrírozás, felni javítás.
nyitva 8-17, szombaton zárva
tel:206-26-26
A gumi méret amit írtál nem jó. (160/60ZR17) A probléma valós, nagysebességű motorgumi biztonsággal nem javítható, csak 130-at szabad vele menni szakszerű javítás után.
Sziasztok!
A motorom (Yamaha Fazer 600, 3 éves) hátsó gumija (Bridgestone Battlax, ha jol emlékszem 160/65) defektes lett. Elvittem egy gumishoz, de olyan falusi gumist kell elképzelni, aki nem motorgumikra van specializálva. Nem igazán akarta megcsinálni, de mivel egyetlen lehetőségem a hazajutásra ez volt, nagy nehezen rávettem. Volt benne egy kb 3 mm széles, éles, hegyes lemez tüske. Megragasztotta, de azt mondta, hogy nem vállal semmiféle garanciát a gumira, és nem vállalja a felelősséget, ha a gumi menet közben szétrobban. Szerinte a köpeny szálszerkezete megsérült, és ezért nagy sebességnél (állítása szerint ugy 100 felett) felrobbanHAT! Ez igaz? Elég egy defekt és a 20-30 ezres hátsó gumi kuka? Van benne vagy 5000 km, még le sem kopott róla az öntési szál mindenhonnan. Ha tleg uj kell rá, akkor hol lehet keveset futott, jo állapotú gumikat kapni? Segítséget előre is köszönöm!
Üdv Mindenkinek!
Terepen már régebbóta motorozom,..de aszfalton csak tavasz óta nyomom. Az utcai gumim megérett a cserére,így most nagy dilemmában vagyok,hogy milyen guma legyen a "befutó". A mocim supermoto, 120/60 és 160/60 mérettel,és 140-él többet szinte sosem megyek,a lényeg viszont hogy jól tapadjon szárazon és nagyritkán vizen is...ezzel csak aszfalton járok.Három "versenyzőre" szűkítettem a gumimárkák sorát:Metzeler,Dunlop,Pirelli (M.Pilot Power van fenn hátul,de ebbe nem szerettem bele).Ismereteim szerint a Metzeler Sportec M3,a Dunlop 208 és 208RR,valamint a Pirelli Diablo Corsa esik egy kategóriába,de az utóbbiból nincs a méretemben,csak Diablo.A kérdés az lenne a tőlem tapasztaltabbakhoz,hogy vajon ár/érték szempontból melyik lenne az ideális választás ezek közűl,...vagy van-e olyan 210-es seb alatti guma,amely partiban tud lenni ezekkel a gumikkal tapadásilag.
Még nem jött válasz. Hétfőn rákérdezek.
Hello Diablo!
Nemjött még Mail? kívácsi vok!
Sziasztok! Eladó egy 120-180-as Michelin Power Race Medium zsirúj gumipár óccsóba.. ha valakinek kell: 20-3917054.. Üdv mindenkinek!
hát az árak tényleg nagyon jók mer inkább meg veszem 13000 ért mint 23000 ért
pedig az árak jók...
18-as nemvirsli nincs...
hello engem nagyon érdekelne ez a dolog, hogy hol lehet megrendelni ezeket ha tényleg ilyen árban vannak???