Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez pl bemegy az enyém helyére ,csak kell hozzá hűtőt feltennem. Mert az enyém levegős. Itt egy olyan mint az enyém 250-esben. (narancssárga)
Ez egy 125 ös motor standard kínai CG blokkal szerelve. A 125-ös hengert le tudnám cserélni 150-esre minden gond nélkül csak hengert kéne cserélni, meg karbit még a hengerfej is stimmel csak rá kell állítani. Kínai quadokban ilyen blokk van 250-es is. Csak azokban 4+1 sebesség van.
Üdv,milyen az a 125 motor?Tip?mert vannak kompatibilis blokkok amik cserélhetőek nekem egy 400 steed van ami a vt600 kistesója de a 600 blokkot ha vannak papirjai akár külf.behozva csak legyen egy papir a kezedben akkor münk. a dolog..vt 600 nál könyebb már mint nekem mert csak egy tipusazonos igazolást kell beszereznek és berakhatom a steed be a 600 szivet.rakok fel egy képet a mocimról mivel ez motorépítős forum.2 év alatt lett kész jelenleg is optikai tuningon dolgozok...baloldalt van egy harley primer fedél jobbon meg kapott szelepemelő rudakat olyan mint egy öreg shovel harley.na csőőőgáz :)
én csavarnék az előző hozzászóláson egyet.
ha sikerülne is úgy összerakni, hogy az mindenféle műszaki(nem a vizsga!) szempontból kifogástalan legyen, akkor sem fogod tudni levizsgáztatni.
Cseréld le az egészet.Nemhogy szinte lehetetlen lepapírozni még komoly műszaki gondjaid is lesznek.
Helló! Úgy vélem ez a megfelelőt topic a kérdésemhez. Van egy 125-ös motorom. Amit elszeretnék adni és nagyobbat venni ,de ezzel a motorral igazából semmi bajom nincs, sőt nagyon is szeretem. Csak már váltanék nagyobbra keveslem a lóerőket. Az utazó sebességem tűrhető,de a dinamizmus hiányzik. Előzésnél 2X meg kell gondolni elinduljak-e. A kérdés az lenne mivel járna blokkot cserélni benne? A motornak jelenleg minden papírja rendben van,rendszámos, "A" jogsim is meglesz márciusban. Szóval megfordult a fejemben ,hogy egy blokkcsere is elég lenne. Csak mivel Magyarországon vagyunk nem tudom mennyire bonyolult blokkot cserélni. Valaki el tudná mondani mivel jár ez a dolog?
Ha a letisztult formákat szereted, ajánlom figyelmedbe ezt a motort.
kép1 kép2
Szerintem egy ilyen motorra ennél több alkatrész nem is kell, már azt sajnálnám, hogy a rendszámtáblát rá kell rakni :D
Az a cikk! Nagyon nagy! Na jó, megnyugodtam. Arra is gondoltam, hogy egy Super Tenerét vagy Transalpot alakítsak át street trackerré, majd meglátjuk mit lehet olcsón megszerezni. Esetleg egy Super Tenere, TDM 850 blokk, egy kis ültetés, műanyagok le, tank csere, ülésfabrikálás..
Igaz is, én mondjuk vázat nem is fogok alakítani, de azért biztos ami biztos, nem szórakozok vele. Nem tart tovább egy délutánnál mindent visszarakni.
Erről a nem tudnak semmit dologról jut eszembe
http://totalbike.hu/technika/kispolak
"Eredetvizsgálat?
Ugyan már. Amilyen adatbázisuk van Magyarországon a motoroknak, hát nyugodtan el lehet mesélni a műszakin, hogy a szovjetunióban gyártottak soros kéthengeres Uralt. "
nem hiszem h annyira képben lennének a vizsgáztatók. nyom az ember nekik vmi tudományos, oldtimeres dumát, és csak pislognak majd rajta. én is benne vagyok most egy junak faragásba. a váz, a blokk, a könyök és a hátsó kerékagy kivételével semmi sem marad meg az eredetiből, és a segédváz is át lesz szabva. bobbert csinálok belőle. ha minőségi munkával készül el akkor max. csak csodálkoznak rajta. az olyan dolgokért szoktak harapni mint a sárvédő és a fényvisszaverő prizma hiánya.
Én a vizsgára visszaalakítós megoldást fogom alkalmazni a 400-as hondámon, ha a télen elkészül :)
Szerintem ez a legegyszerűbb módja a vizsgáztatásnak.

Amúgy azon gondolkoztam már, hogy ha nem is vágom meg a vázat, de a vázon és blokkon kívül mindent kicserélnék (egy cimborámmal fantáziáltunk, hogy egy öreg 500as yamahából építünk egy "Pannóniát") akkor azzal mi lenne a helyzet?
nagyon vagány, jól néz ki. a forgalmiban be van jegyezve a szállítható személyek száma is. azt át kellene íratni, és kész. a többire rá lehet fogni, hogy csak le lett vágva a vége. vizsgán viszont a sárvédőkről gondoskodni kell. így nem fog átmenni, az tuti. de az is, hogy beborít majd szutyokkal előröl-hátulról pláne nedvesebb időben. kérdés, hogy mire szeretnéd használni. az is jó megoldás lehet ha úgy alakítjátok át, hogy könnyedén vissza lehessen állítani a gyári, vagy ahhoz közeli állapotot. ez persze attól is függ, hogy a gyári cuccokat akarjátok felhasználni, vagy újakat csináltok.
Ilyesmiben gondolkodom: http://nx650elsinore.blogspot....
http://2.bp.blogspot.com/__yjT...
A
váz átalakítását nem én csinálnám, hanem egy haverom, aki profi heggesztő. Elég feltűnő lenne a végén, hogy át van alakítva a motor :)
kérdés, hogy mekkora átalakítást akarsz végezni rajta. a segédváz(ülés alatti rész) faragható, de azért a nagyon feltűnő dolgokat kerüld el. annyira ne merülj bele, hogy még egy laikus kibökje, hogy itt vmi nem stimmel, és az esztétikára is adj. csináltam én is egy pár ilyet és nem vették észre a vizsgánál. milyen moci? chopper?
Sziasztok! Hiába kerestem, nem találom a motorépítésre, átépítésre vonatkozó szabályokat a neten. Az érdekelne, mit kell szem előtt tartanom, ha a vázhoz nyúlnék (ülés alatti részt átheggeszteném), engedélyeztetni kell-e valahol, stb. A műszaki vizsgán megnézik, hogy át van-e szabva az ülés, stb?
Kishibás etx350, tuareg350 blokk, dellorto karbival, cdi-vel, trafóval, fesszabályzóval kompletten eladó. Ha alkatrésze kell, érdeklődj, ha olyan az ajánlat bontom is. Ára 40000
Kawasaki gpz1100 dfi alu kormány+átalakító 12e ft
ha eddig is hüvely volt benne akkor igen, de ha bevonatos akkor az nem valószínű.
Eladó:10.000ft 06203498275
Üdv.

Aki felnit vagy más alkatrészt políroztat nálam, annak ajándékba polírozom a motor plexijét...
www.polirstudio.hu
Sziasztok!

Lehet nem teljesen ide tartozik a kérdésem, de hátha valaki tud segíteni.
Most, hogy lehet B-s jogsival 125-ös motort vezetni, elgondolkoztam azon, hogy átalakítom a motoromat és az 50-es blokkot kicserélem egy 125-ösre. Szeretném le rendszámoztatni és teljesen legálisan használni. Valaki meg tudja nekem mondani, hogy ez milyen papírköltségekkel jár? Előre is köszönöm!
Motorépítéshez kocka első lámpa 5e ft.
Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne felétek, hogy az alumínium hengert is lehet hüvelyeztetni vagy azt nem ?
Köszi!
sziasztok érdekel valakit egy simson turbó hűtéses blokk ?
Gyújtással karburátorral ?
annyit kell róla tudni hogy a staromban volt benne de a vázat eladtam és sajnos fölöslegesé vált de csak vázba kell betenni rárúgni és szépen be is indul :)
jó ok kössz