Lehet, hogy már kérdezték, de kérlek segítsetek!Nagy nehezen összekuporgattam egy 400-as burgonyára és nem szeretném megszívatni magam a papírozással!Magam intézném az egészet csak annyi lenne a kérdés, hogy pontosan milyen papírokat kell kapnom, hogy meg legyen minden a papírozáshoz?Miből kell eredeti?És tényleg nem kell köbcentinként illeték, ha a kinti tulaj és köztem szól az adás-vételi?
Előre is köszönök mindent és tényleg ne haragudjatok, ha én vagyok a 8000000ik aki ezt kérdezi!
Na hát pont ez érdekelne, hogy miben más, és hogy mennyi lenne a vám egy ilyen kategóriájú gépre...! Sztem a körny. védelmi besorolásnak nincs jelentősége, legalábbis remélem! Gyári állapotú (kipufogó), '99-es a vasalat.
Szia!
Nekem is olaszból van a Zizi, és a Givi tartóhoz nekem sem volt műbizonylatom, és a miskolci kpm-nél műszakiztattam.
Itt nem volt gond, de itt már műszakiztattam a volt oldalas peregyesemet is úgy, hogy nem volt rajta a gyári oldalkocsifék. A prizmát csak azért írtam, mert nekem nem volt rajta a sárvédőn gyárilag, nehogy emiatt visszadobjanak! Viszont nekem a KMX svájci, és mivel nem EU tag, nem tudom mi a különbség a papíroztatásnál! Ha lenne valakinek valami használható segítsége, azt megköszönném!
Szia!
Nekem is olaszból van a Zizi, és a Givi tartóhoz nekem sem volt műbizonylatom, és a miskolci kpm-nél műszakiztattam.
Itt nem volt gond, de itt már műszakiztattam a volt oldalas peregyesemet is úgy, hogy nem volt rajta a gyári oldalkocsifék. A prizmát csak azért írtam, mert nekem nem volt rajta a sárvédőn gyárilag, nehogy emiatt visszadobjanak! Viszont nekem a KMX svájci, és mivel nem EU tag, nem tudom mi a különbség a papíroztatásnál! Ha lenne valakinek valami használható segítsége, azt megköszönném!
Szia.
A prizma nem gond, szereztem gyári komplett sárvédőt, rajta van a prizma is. Forgalomba helyezéssel én se tudok konkrétumokat, csak amit itt olvasgattam, hogy hogy is zajlik, majd meglássuk.
Volna egy kérdésem, remélem valaki tud segíteni.
Természetesen én is motort szeretnék venni külföldön. Ezen a fórumon már sok mindenre megkaptam a választ viszont egy valamit még nem nagyon értek...Kint vagyok angliában pár hónapja, és még leszek egy darabig biztosan. A kérdésem az volna, hogy mi van akkor ha veszek itt egy motort és használom, majd úgy döntök mégis hazamegyek? Nem gurulhatok haza két keréken? Mert ha külföldön ki kell vonni a forgalomból a járgányt akkor haza kell szállítanom valami módon a járgányomat. Vagy nem?
Sziasztok szeretnék egy Endurot be hozni Németországbol és szeretném forgalomba helyeztetni ithon! az lenne a kérdésem, hogy kihez kell fordulni ez ügybe? és kb menyibe kerül? és ottani forgalmival kell-e, hogy rendelkezzen? előre is köszönöm!
Szia!
Én két éve helyeztem forgalomba a vasat, és nekem a képen látható Givi tartóval átment, nem szedtem le. Arra figyelj, hogy ha nincs prizma hátul beépítve a lámpabúrába, akkor tegyél fel hátra egy kerékpár prizmát, mert anélkül nem engedik át!
Én majd a 125 - ös KMX-et akarom lepapírozni, csak nem tudom mi változott azóta, hogy a Zizit intéztem. Van valami friss infód?
Üdv!
emcett
Sziasztok!
1 kis segítséget szeretnék kérni. Lassan aktuális lesz a külföldi paoíros mocim forgalomba helyzeése. Van rajta egy Givi túra doboz tartóm, ami gyári, vagy legalábbis erre a típusra gyártott (Suzuki RF 600 R). Az lenne a kérdésem, aki jártas ebben, hogy ez nem jelent gondot a vizsgán, vagy inkább vegyem le. Nem egy egyszerű művelet lekapni, meg ha átmegy vele felesleges is.
Kösz.
Rakok fel 1 képet hogy miről van szó.
FIGYELEM!
Vigyázzatok a SZABÓ GÁBOR (Balaton kenese és Pest között ingázó) "Uriemberrel",mert tavaly jól átvert minket.
Használt Olasz robogókkal kereskedik,játsza a nagykerest,pénz ellenében igérget,aztán persze eltűnik.
Aszalósék dobozos kisterherautóját kérte kölcsön vagy vette meg.
Remélem nem találkozunk többet,mert ráfázik..
Üdv.István
Tud valaki ajánlani valaki német használtmotoros honlapot az alábbiakon kívűl?
Autokomplex.de
Bike-Corner
Bikemarkt24.d
eM
obile.de (tipp
)Motoboerse.de
Motorrad-Gebraucht-Center
Motorr
ad-XL.de
Motorrad-bm.de
Motorrader
Motoscout24.de
Webmobil24
.de
Lehet, hogy már kérdezték, de kérlek segítsetek!Nagy nehezen összekuporgattam egy 400-as burgonyára és nem szeretném megszívatni magam a papírozással!Magam intézném az egészet csak annyi lenne a kérdés, hogy pontosan milyen papírokat kell kapnom, hogy meg legyen minden a papírozáshoz?Miből kell eredeti?És tényleg nem kell köbcentinként illeték, ha a kinti tulaj és köztem szól az adás-vételi?
Előre is köszönök mindent és tényleg ne haragudjatok, ha én vagyok a 8000000ik aki ezt kérdezi!
Motoros tisztelettel!
N.Krisztián