Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Lehet, hogy már kérdezték, de kérlek segítsetek!Nagy nehezen összekuporgattam egy 400-as burgonyára és nem szeretném megszívatni magam a papírozással!Magam intézném az egészet csak annyi lenne a kérdés, hogy pontosan milyen papírokat kell kapnom, hogy meg legyen minden a papírozáshoz?Miből kell eredeti?És tényleg nem kell köbcentinként illeték, ha a kinti tulaj és köztem szól az adás-vételi?

Előre is köszönök mindent és tényleg ne haragudjatok, ha én vagyok a 8000000ik aki ezt kérdezi!

Motoros tisztelettel!

N.Krisztián
Na hát pont ez érdekelne, hogy miben más, és hogy mennyi lenne a vám egy ilyen kategóriájú gépre...! Sztem a körny. védelmi besorolásnak nincs jelentősége, legalábbis remélem! Gyári állapotú (kipufogó), '99-es a vasalat.
Na hallod.Lilák a tehenek.Naná hogy más.
Vám van mega jó fene tudja mi minden.
svájc az nem jó....
ott már környezetvédelmi besorolás sem mindegy
Na ez jól elment kétszer is...!
Szia!
Nekem is olaszból van a Zizi, és a Givi tartóhoz nekem sem volt műbizonylatom, és a miskolci kpm-nél műszakiztattam.
Itt nem volt gond, de itt már műszakiztattam a volt oldalas peregyesemet is úgy, hogy nem volt rajta a gyári oldalkocsifék. A prizmát csak azért írtam, mert nekem nem volt rajta a sárvédőn gyárilag, nehogy emiatt visszadobjanak! Viszont nekem a KMX svájci, és mivel nem EU tag, nem tudom mi a különbség a papíroztatásnál! Ha lenne valakinek valami használható segítsége, azt megköszönném!
Szia!
Nekem is olaszból van a Zizi, és a Givi tartóhoz nekem sem volt műbizonylatom, és a miskolci kpm-nél műszakiztattam.
Itt nem volt gond, de itt már műszakiztattam a volt oldalas peregyesemet is úgy, hogy nem volt rajta a gyári oldalkocsifék. A prizmát csak azért írtam, mert nekem nem volt rajta a sárvédőn gyárilag, nehogy emiatt visszadobjanak! Viszont nekem a KMX svájci, és mivel nem EU tag, nem tudom mi a különbség a papíroztatásnál! Ha lenne valakinek valami használható segítsége, azt megköszönném!
még azt akartam kérdezni hogy kell-e róla műbizonylat vagy valami, mert így jött be olaszból és nincs róla semmi papírom.?
Szia.
A prizma nem gond, szereztem gyári komplett sárvédőt, rajta van a prizma is. Forgalomba helyezéssel én se tudok konkrétumokat, csak amit itt olvasgattam, hogy hogy is zajlik, majd meglássuk.
Hagyd angol rendszámmal, legyen kint lakcímed és itthon is használhatod azzal.
sziasztok!

Volna egy kérdésem, remélem valaki tud segíteni.
Természetesen én is motort szeretnék venni külföldön. Ezen a fórumon már sok mindenre megkaptam a választ viszont egy valamit még nem nagyon értek...Kint vagyok angliában pár hónapja, és még leszek egy darabig biztosan. A kérdésem az volna, hogy mi van akkor ha veszek itt egy motort és használom, majd úgy döntök mégis hazamegyek? Nem gurulhatok haza két keréken? Mert ha külföldön ki kell vonni a forgalomból a járgányt akkor haza kell szállítanom valami módon a járgányomat. Vagy nem?
Sziasztok szeretnék egy Endurot be hozni Németországbol és szeretném forgalomba helyeztetni ithon! az lenne a kérdésem, hogy kihez kell fordulni ez ügybe? és kb menyibe kerül? és ottani forgalmival kell-e, hogy rendelkezzen? előre is köszönöm!
Szia!
Én két éve helyeztem forgalomba a vasat, és nekem a képen látható Givi tartóval átment, nem szedtem le. Arra figyelj, hogy ha nincs prizma hátul beépítve a lámpabúrába, akkor tegyél fel hátra egy kerékpár prizmát, mert anélkül nem engedik át!
Én majd a 125 - ös KMX-et akarom lepapírozni, csak nem tudom mi változott azóta, hogy a Zizit intéztem. Van valami friss infód?
Üdv!
emcett
Sziasztok!
1 kis segítséget szeretnék kérni. Lassan aktuális lesz a külföldi paoíros mocim forgalomba helyzeése. Van rajta egy Givi túra doboz tartóm, ami gyári, vagy legalábbis erre a típusra gyártott (Suzuki RF 600 R). Az lenne a kérdésem, aki jártas ebben, hogy ez nem jelent gondot a vizsgán, vagy inkább vegyem le. Nem egy egyszerű művelet lekapni, meg ha átmegy vele felesleges is.
Kösz.
Rakok fel 1 képet hogy miről van szó.
Rendben, kösz a segítséget!
megnéztem kb ugyan ennyi még a regdíj is rá..
kb soxor leírták már....
kb 65 ezer a műszaki, okmányok,rendszám, egyebek
plusz a regadó lásd a 2060 körüli hozzászólásban a linket
Sziasztok

Hozzávetőleg mennyibe lenne egy ktm 640 lc4 (2001) forgalomba helyezése?!
Aki csinált már hasonlót legyen szíves megírni, hogy mennyi!

Köszönöm
Sziasztok,

FIGYELEM!
Vigyázzatok a SZABÓ GÁBOR (Balaton kenese és Pest között ingázó) "Uriemberrel",mert tavaly jól átvert minket.
Használt Olasz robogókkal kereskedik,játsza a nagykerest,pénz ellenében igérget,aztán persze eltűnik.
Aszalósék dobozos kisterherautóját kérte kölcsön vagy vette meg.
Remélem nem találkozunk többet,mert ráfázik..
Üdv.István
Tud valaki ajánlani valaki német használtmotoros honlapot az alábbiakon kívűl?
Autokomplex.de
Bike-Corner
Bikemarkt24.d
eM
obile.de (tipp
)Motoboerse.de
Motorrad-Gebraucht-Center
Motorr
ad-XL.de
Motorrad-bm.de
Motorrader
Motoscout24.de
Webmobil24
.de
toth gyula 06309492804 motor szállitás motor mentés .
toth gyula 0639492804 hij fel meg beszéljük
06309428984
Igen, hívj és megbeszélhetjük.
Németországból vállal valaki motor hazaszállítást? Kb. 750km táv. Mennyiért?
Üdv,
PatoPalko