Jó estét.
Olyan embert keresek aki motor behozatallal(import tal) foglalkozik.
Aki ilyennel foglalkozik vagy tud olyat aki ezt csinálja kérem írjon .
A segítséget előre is köszönöm.
Helló.Akle jól îrta.Kell a Typenschein (tîpuskönyv),ès hozzá a 2 sárga biztosîtási papîr.Kètnyelvű adásvèteli.A 2014 elött kötött adásvètelivel nem kell illetèket fizetned.
Szia,
Én is osztrákból hoztam. Ki kell vonatni a motort. Mindenképpen kell a Fahrzeugschein Teil1,teil2. Ezek nélkül ne is hozd el,mert nem lehet forgalomba helyezni. Vagyis elé necces. Öreg motoroknál állítólag csak egyik van. Kétnyelvű adásvételi legyen.Számla is elég,de azt akkor le kell hivatalosan fordíttatni.
Engem érdekelne hogy kint milyen papírokat kell intézzek én, vagy a tulaj. Érvényes osztrák papírjai vannak. Ki kell vonassa a gazda kint, az a papír? Eredeti forgalmit meg törzskönyvet megkapom én úgy hogy be akarom íratni nálunk ? Teil1, teil2, valami ilyet mondtak még
Olasznál kinti forgalmi+autoclubbos kivonó papír+kétnyelvű adásvételi. Én raknák rá egy klx650c vagy klr600 km órát a vizsgára vagy egy koso digitálist.
Km óra kell, mindenképp 6000km felett legyen benne, mert amúgy a NAV újnak számolja és áfát is fizettet. Index nem kell, de duda, igen. Lámpákban legyen E-betű és a gyári kipu lehetőleg vagy E betűs. Gumi is enduro legyen, mert cross gumival nem fogadják el.(Én michelin t63-al hordom az endurokat, ami 50% onroad 50% offroad). 2 tükör is kell. Fékpad+világítás+alváz,motorszám,típustábla(ez utóbbi nem lényef, de jó ha van).
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék, nem volt időm visszaolvasni.
Pontosan milyen papíroknak kell meglenni ahhoz hogy itthon forgalomba lehessen helyezni egy külföldi motort?
Versenyeduróról beszélek (KLX650R), nincs kilométeróra csak napi számláló, nem E-betűs dob van rajta, visszapillantók sincsenek.
Műszakin ezen alkatrészekkel gondolom nem menne át!
Mi az ami mindenképpen kötelező hogy műszakin átmehessen?
Segítségeteket előre is köszönöm!
A számla csak az adásvételi szerződést helyettesíti, a motor okmányait nem. Azonosíthatatlan származású motort nyilván nem lehet fogalomba íratni. Egy kivétel van, ha veterán. Szóval adott esetben csak várnod kell.
Szevasz! Mond meg a kereskedőnek, hogy kell a motor papíroztassa le a nevedre és megveszed. Nekem anno több mint 1hónap volt mire megküldték az eredeti papírokat, addig semmit nem lehetett intézni csak nézegetni max...
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne.Mégpedig,hogy egy paksi kereskedés hirdet egy SV650-et.Külföldi papírjai elvesztek,de számlát adnak.Valóban lehet ezt papírozni?Járt már így valaki?Köszi!
Hello.
Egy kérdés
Ajánlottak cseréba egy 600ccm dr külföldi forgalmija meg van.
Eddig magyarba 2gazdája volt, egy aki a külföldről behozta van kinti adásvételi is. A másik gazdája pedig úgyszint magyar.
Nagy herce húrca lenne le rendszámoztatni vagy nem ér annyit? Egy cagiva ar 350 rendszámos motort adnék érte. A csávónak csak szaladgálós motornak kéne meg pecázni csak nem birja már tartani.
Hali,
Én nem üzlet szerűen csinálom ezt,így én csak magamnak oldom meg. Nincs rá kapacitásom másnak ezzel foglalkozni.Bocsi.
De ha kérdésed van szívesen segítek.
Az jó.A nyelvi hiányosságok miatt a kinti vásárlásba nem mertem belevágni,de egy kintrőkl behozott motort vettem meg.A papírozást már én intéztem.Veled esetleg meg lehetne beszélni egy behoztalt kintről?
Jó napot.
Azért írok most ide mert szeretnék kintről behozni motort saját felhasználásra.
Yamaha Yzfr 125 szeretnék behozni egyet pályamotornak egyet pedig utcára.
Ahonnan hoznák be az Anglia,Olasz o ezekben gondolkozok.
Esetleg valaki letudná írni hogy a kinti árra mennyit kell még rászámolnom szállítási költs,papírok,vám,adok stb..
Esetleg valaki szegedi ember aki jártas már ebben segítene azt megköszönném. :)
A segítségeteket előre is köszönöm.
Üdv:As
Az a mèrvadó.