Vizsgabiztosa válogatja, de nálunk elég szigorúak (és dilettánsok) a biztosok. Fehérváron tuti bukta egy ilyen történet, de én a helyedben nem kockáztatnék.
Kösz, gyurgyának is , -és ilyen szigorított vizsgánál(NKH) számít hogy
víztiszta vagy füst(pl világos füst) színű a plexi? meg bal tükrömben nincs E betűs jelzés ahogy a hátsó prizmámban sem(belpiacos motorról van)?
Csak NKH. sőt, hallottam már olyanról is, hogy csak a területileg illetékes NKH vizsgáztathat. (Szóval pl. Én nem vihetem el Fehérvárról Pestre műszakira.) De ebben nem vagyok biztos, ennek kérdezz utána az Nkh-nál.
Áve.
Nem motor, autó a kérdésem, olaszoknál valóban megszűnt az exportrendszám (a papír a feliratokkal a hátsó ablakra) ? Ha ez így van csak tréler, saját lába nem játékos?
köszi
Üdv. Érdeklődni szeretnék van -e valakinek tapasztalata eun kívülről behozott jármű forgalomba helyezéséről. Nekem vázat kell cserélnem a motoromban, es Itthon nincs hozzá papiros az usaban viszont többet is talaltam. Tudom hogy vámot es afat is kell fizetni behozott motornál de váz esetében is ugyan ez a helyzet?
Már csak okmányiroda van hátra. Netrisken kötöm a biztosítást, de nem adják meg, mert nincs még rendszám és forgalmi engedély szám. Azt írták üzenetben, hogy majd utólag beírom ha forgalomba lett helyezve és akkor kell majd fizetni is és kapom meg a kötvényt. De tudtommal az okmányirodába meg kérik a biztosítást, addig meg csak alkuszi megbízásom és visszaigazolásom van a megrendelésről.
Ez elég az okmányirodába?
Köszönöm.
Nem motoros téma van egy futóm Német papírokkal jól tudom hogy első forgalomba helyezés esetén nincsen reg.adó?Kell valami igazolás a NAV-tól mielött megyek a rendszámért?
Nem motorbehozatal témában szeretnék kérdezni hanem forgalomba helyezéssel kapcsolatban, vettem egy 1971es 250es Jawat, első tulajtól de ő 1981ben kivonta forgalomból a motort és leadta a rendszámot, írtunk egy adásvételit és tudom az utolsó rendszámát, el tudjátok nekem mondani hogy nagyjából hol kellene kezdenem a forgalomba helyezést és hogy miből állna?
Sziaszotok!
Nem behozatal,hanem motor kivitel ügyében lenne pár kérdésem.
Egy 125-ös Dt-t árulok, aminap hívtak hogy megvennék, és Ukrajnából jönnének érte. Olvasgattam Ukrajna jogszabályait arról,hogy mire kell figyelni a vevőnek, mikor járműt visz be az országba, de arról nem találtam,hogy az eladónak( azaz nekem) van-e valami egyéb kötelessége, esetleges költsége ebből, mivel Ukrajna nem EU tagállam. Aki folytatott le hasonló adás-vételt, az megoszthatná velem,hogy mire figyeljek, az adás vételnél.
Előre is köszi!
Hali
Múlt héten voltam...első forgalomba helyezés! (27000Ft volt)
Indexeim nem gyáriak voltak de E betűsek és borostyán sárgák,hátul a régi szürke búrást újra cseréltem (nem kerültek sokba 3400Ft)
Kipufogót bontott gyárira cseréltem és nézték is és lefotózták!
Fékbetéteket nézegették, féktárcsa vállát, váz és motorszám fotózva. (gumik jók voltak nekem ránézésre)
Fényjelző berendezések és a duda működése...
A féket elöl és hátul megmérték!
Ennyi volt, kb.15-20perc!
Sziasztok
NKH-s műszakin forgalombahelyezésnél mennyire veszik komolyan ezeket a dolgokat?
-LED-es rendszámtábla világítás
-Gyárinál kisebb index, karbon mintázatú, E jeles (nem led-es, hagyományos), átlátszó búra alatt narancssárga búrával.
-Gyári kipufogó, de valahol ereszt, kicsit horpadt eséstől, kissé hangosabb mint kéne (80dB rá van írva, nyílván nem annyi)
-Nem gyári, picike tükrök (szintén karbonmintás tuningos..)
Valamint teleszóp szimeringet ki kell cserélni, gondolom ez fontos vizsga előtt.
víztiszta vagy füst(pl világos füst) színű a plexi? meg bal tükrömben nincs E betűs jelzés ahogy a hátsó prizmámban sem(belpiacos motorról van)?
Nem motor, autó a kérdésem, olaszoknál valóban megszűnt az exportrendszám (a papír a feliratokkal a hátsó ablakra) ? Ha ez így van csak tréler, saját lába nem játékos?
köszi
Már csak okmányiroda van hátra. Netrisken kötöm a biztosítást, de nem adják meg, mert nincs még rendszám és forgalmi engedély szám. Azt írták üzenetben, hogy majd utólag beírom ha forgalomba lett helyezve és akkor kell majd fizetni is és kapom meg a kötvényt. De tudtommal az okmányirodába meg kérik a biztosítást, addig meg csak alkuszi megbízásom és visszaigazolásom van a megrendelésről.
Ez elég az okmányirodába?
Köszönöm.
Igen persze simán jó így :)
Ilyen volt az első nagymotorom csak egy Remus rendszerrel nyomatékos egy masina volt, sok sikert hozzá.
A hátulja így jó lehet vizsgára? (E jeles kerékpár prizma, E jeles LED-es világítás)
Illetve a kicsit tákolt, de gyári kipufogó?
Köszönöm.
Nem motorbehozatal témában szeretnék kérdezni hanem forgalomba helyezéssel kapcsolatban, vettem egy 1971es 250es Jawat, első tulajtól de ő 1981ben kivonta forgalomból a motort és leadta a rendszámot, írtunk egy adásvételit és tudom az utolsó rendszámát, el tudjátok nekem mondani hogy nagyjából hol kellene kezdenem a forgalomba helyezést és hogy miből állna?
Nem behozatal,hanem motor kivitel ügyében lenne pár kérdésem.
Egy 125-ös Dt-t árulok, aminap hívtak hogy megvennék, és Ukrajnából jönnének érte. Olvasgattam Ukrajna jogszabályait arról,hogy mire kell figyelni a vevőnek, mikor járműt visz be az országba, de arról nem találtam,hogy az eladónak( azaz nekem) van-e valami egyéb kötelessége, esetleges költsége ebből, mivel Ukrajna nem EU tagállam. Aki folytatott le hasonló adás-vételt, az megoszthatná velem,hogy mire figyeljek, az adás vételnél.
Előre is köszi!
Még egy kérdés, amire nem találtam választ.
Ha megbukik, akkor újra 27000, vagy csak 4000?
Múlt héten voltam...első forgalomba helyezés! (27000Ft volt)
Indexeim nem gyáriak voltak de E betűsek és borostyán sárgák,hátul a régi szürke búrást újra cseréltem (nem kerültek sokba 3400Ft)
Kipufogót bontott gyárira cseréltem és nézték is és lefotózták!
Fékbetéteket nézegették, féktárcsa vállát, váz és motorszám fotózva. (gumik jók voltak nekem ránézésre)
Fényjelző berendezések és a duda működése...
A féket elöl és hátul megmérték!
Ennyi volt, kb.15-20perc!
NKH-s műszakin forgalombahelyezésnél mennyire veszik komolyan ezeket a dolgokat?
-LED-es rendszámtábla világítás
-Gyárinál kisebb index, karbon mintázatú, E jeles (nem led-es, hagyományos), átlátszó búra alatt narancssárga búrával.
-Gyári kipufogó, de valahol ereszt, kicsit horpadt eséstől, kissé hangosabb mint kéne (80dB rá van írva, nyílván nem annyi)
-Nem gyári, picike tükrök (szintén karbonmintás tuningos..)
Valamint teleszóp szimeringet ki kell cserélni, gondolom ez fontos vizsga előtt.
Köszönöm.