Kicsit furcsállom hogy először motort veszel aztán jársz utána a dolgoknak.
Nem kicsit lehet megszívni ezeket a dolgokat.
Már rengetegszer leírták a dolgok menetét ,azt is milyen papírok kellenek hozzá. Két nyelvű adásvételi, eredeti forgalmi, eredeti forgalomból kivonó papír. Kötsz biztosítást, KPM vizsga, NAV reg-adó, rendszám. Ennyi. Ma vizsgáztattam ,becsengettem a reg-adót, holnap megyek a rendszámért.
(remélem kapok is)
hello!
szeretnék a témához én is csatlakozni!
ugyan ebben a cipőben járok, hogy itthon vettem egy olasz papiros motort és szeretném lepapiroztatni, de sajnos nem vagyok tisztában azzal hogy hogyan is kéne nekiállni, hova és mit vigyek először?!
irtunk adásvételit az eladóval de azt mondta hogy utánam küldi hamarosan a félig kitöltött olasz adásvételit meg az olasz forgalmiját, és azzal tudok majd ügyeket intézni, és amit velem töltött adásvételi az csak azért kell h amig viszem a motrot hazafele tudjam igazolni h most vettem... ez ügyben tudnátok segíteni? mik az első lépések, követelmények , és körülbelüli árak? Exc-f 250 ről lenne szó!
segitségeteket előre is köszi!
Sziasztok.
Van valami esély arra, hogy egy Olaszból behozott motor ami 1 személyes, 2 személyre legyen vizsgáztatva? (KTM EXC 450)
Van lábtartó is a motoron. Nálunk a KPM-ezt nem vállalja... Talán Bp-re kellene valahova vinni? Vagy valaki foglakozik ilyen ügyintézéssel?
Az Olaszországból származónál úgy tudom 2014 júliusától mindenképp olyan kell, hogy a motor eredeti forgalmi engedélyébe be legyen ütve egy nagy pecsét "annulato del esportazione", vagy beragasztva egy pecsétes, dátumos papír, amin szerepel ez a felirat is. Ezen kívül szokott lenni egy A4-es méretű zöldes alapszínű, hologramos szélű okmány is, ami ugyanerről szól. Az okmány kétharmadánál lévő rubrikában meg is van fogalmazva a kivonás, és annak oka két-három sorban. Ezekhez kell még egy kétnyelvű adásvételi az eladó és a vevő között. Ha itthon vesz valaki ilyen motort, akkor úgy szabályos, hogy Ő a magyar vevővel köt egy újabb adásvételit. Ezt legtöbbször biankó adásvételivel ki akarják kerülni a nepperek, de az jogilag már ingoványos talaj.
Valóban kell biztosítást kötni alvázszámra, de miután megvan a rendszám, nem kell visszamenni a biztosítóhoz, mert ezek kommunikálnak egymással. Legalábbis nem nem kellett, időm sem volt, mert kb mire hazaértem a rendszámmal, már várt az e-mail, az új kötvénnyel, amin már szerepelt a friss rendszám.
Én mondjuk elektronikus ügyintézést választottam, nem tudom, hogy van-e köze ehhez.
regisztrácios adatlapot csak 2008-ast találtam a Nav oldalán. állitólag 2014től más fajta van, valaki tud erről valamit. Jövőhéten mennék és kitölteném előre.
Még annyi kérdésem volna, hogy pontosan milyen papírok azok, amik mindenképpen kellenek ha itthon veszek külföldi motort? Illetve milyen adásvételit töltünk ki?
Azon már gondolkodtál, hogy miért akarna Magyarországról motort venni, bevállalva a nem kicsi szállítási költséget, amikor az USA-ban jóval olcsóbbak a motorok?
Tényleg nem rossz leírás, de ha jól nézem kimaradt belőle, hogy még az NKH vizsgát megelőzően kötni kell a motorra biztosítást, mert azt az NKH-nál és később az okmányirodán is kérik. Persze ekkor még csak alvázszámra tudod megkötni, majd az egész hajcihő végén vissza kell menni a biztosítóhoz lejelenteni mi lett a rendszám.
Amúgy ő a levelében így írta:" hope we can make the purchase as fast as possible and then I will contact my shipping company after receiving the payment."
Gondolom ő se fog csak úgy elutalni egy vadidegennek pénzt.... Nem teljesen értem miért nem jó a paypal (nem is ismerem:) de ha jól tudom ebay-en is így fizetnek és senki nem panaszkodik.
Ez az átverés megy pár éve, de tavaly már figyelmeztettek is rá több helye. Lelevelezed vele, megjelenik a szállító, de a pénz még sehol, erre hirtelen annyit mond, hogy elküldi az utalásról a bizonylatot mondván ő elutalta és majd megjelenik a számládon, de addig is mivel a szállítók már ott vannak had vigyék el a gépet, de a lé sosem lesz a számládon mert a bizonylat is kamu, ennyi.
Nem kicsit lehet megszívni ezeket a dolgokat.
Már rengetegszer leírták a dolgok menetét ,azt is milyen papírok kellenek hozzá. Két nyelvű adásvételi, eredeti forgalmi, eredeti forgalomból kivonó papír. Kötsz biztosítást, KPM vizsga, NAV reg-adó, rendszám. Ennyi. Ma vizsgáztattam ,becsengettem a reg-adót, holnap megyek a rendszámért.
(remélem kapok is)
szeretnék a témához én is csatlakozni!
ugyan ebben a cipőben járok, hogy itthon vettem egy olasz papiros motort és szeretném lepapiroztatni, de sajnos nem vagyok tisztában azzal hogy hogyan is kéne nekiállni, hova és mit vigyek először?!
irtunk adásvételit az eladóval de azt mondta hogy utánam küldi hamarosan a félig kitöltött olasz adásvételit meg az olasz forgalmiját, és azzal tudok majd ügyeket intézni, és amit velem töltött adásvételi az csak azért kell h amig viszem a motrot hazafele tudjam igazolni h most vettem... ez ügyben tudnátok segíteni? mik az első lépések, követelmények , és körülbelüli árak? Exc-f 250 ről lenne szó!
segitségeteket előre is köszi!
Van valami esély arra, hogy egy Olaszból behozott motor ami 1 személyes, 2 személyre legyen vizsgáztatva? (KTM EXC 450)
Van lábtartó is a motoron. Nálunk a KPM-ezt nem vállalja... Talán Bp-re kellene valahova vinni? Vagy valaki foglakozik ilyen ügyintézéssel?
Én mondjuk elektronikus ügyintézést választottam, nem tudom, hogy van-e köze ehhez.
Köszönöm a választ :)
Még annyi kérdésem volna, hogy pontosan milyen papírok azok, amik mindenképpen kellenek ha itthon veszek külföldi motort? Illetve milyen adásvételit töltünk ki?
Ez nagyon fasza,nagyon korrekt,és részletes útmutató!
Ez nagyban megkönnyíti a dolgom!
Jó olvasást.
http://www.sportmotor.hu/motor...
az biztonságos, nem vonható vissza
amikor jön az sms az összegről akkor csengethet a szállító