20000-ből nem igen jön ki manapság az okmányiroda mivel van vagyonszerzési illeték is. Egy 8 éves 80kw 600cm3 44000! csak az illeték és további 12000 az okmányok:(
Sziasztok !
Nem tudom hogy ezt a témát jó hejre írom e de keresek yamaha slider 50 robogót alkat résznek de a külső elemek éppek legyenek meg a karburátor.
De külön olyat is akinek ez a motor tipusa van de bontja .
Vagy esetleg külföldi papirost .
Az utobbi esetleg ha nem túl drága mert nem vagyok sajnos tul jólelengedve anyagilag sajnos.
Ha valakinek van kérem írjon .
De kérlek az email címemre mert ott töbször ott vagyok és nézem az oldalt kérlek jelentkezzetek .
Köszi Laci
sziasztok.
olvasgatom a hozzászólásokat. Nem olyan egyszerű hazahozni egy motort az EU-ból. Egyet legalábbis úgy tűnik a számomra nem kifizetődő, nem sporol az ember ezzel semmit. Vagy?
Üdv.!
2hete csináltam a 750-est.Ha van külföldi műszakid akkor 8000Ft a honosítás.43500FT okmány iroda+27500 a regadó(nekem)ebben benne van 6500 szelvény másolat.Ennyi volt..
Tehát összeségében kb 50.000 + Regadó az ár nameg a ráfordított idő. Amit utoljára zsebből csináltam az egy Burgmann 650 -es volt 2002-es az picit megszaladta már a 100.000-et de az 3 vagy 4 éve volt. Az én hondámat a kereskedő fizette de én csináltam az már bővel 100.000 fölött volt de az ugye 100 KW-nál több
hozott be mostansag vki motort EU-bol? ahhoz hogy magyar rendszam legyen rajta a papirmunka megvan 100bol ugye? regado kalkulatort neztem az lenne csak egy huszas, kulf muszaki van meg rajta 1 evig, 2nyelvu adasveteli van. a motor muszaki allapota jo, aug-ban kapott uj gumit, olajat. | válaszolok
20000-ből nem igen jön ki manapság az okmányiroda mivel van vagyonszerzési illeték is. Egy 8 éves 80kw 600cm3 44000! csak az illeték és további 12000 az okmányok:(
sok esetben a kamion pót alá felspaniferezve
meg ahová épp elfért
denke.ikrek@freemail.hu
Köszi Laci
Nem tudom hogy ezt a témát jó hejre írom e de keresek yamaha slider 50 robogót alkat résznek de a külső elemek éppek legyenek meg a karburátor.
De külön olyat is akinek ez a motor tipusa van de bontja .
Vagy esetleg külföldi papirost .
Az utobbi esetleg ha nem túl drága mert nem vagyok sajnos tul jólelengedve anyagilag sajnos.
Ha valakinek van kérem írjon .
De kérlek az email címemre mert ott töbször ott vagyok és nézem az oldalt kérlek jelentkezzetek .
Köszi Laci
olvasgatom a hozzászólásokat. Nem olyan egyszerű hazahozni egy motort az EU-ból. Egyet legalábbis úgy tűnik a számomra nem kifizetődő, nem sporol az ember ezzel semmit. Vagy?
2hete csináltam a 750-est.Ha van külföldi műszakid akkor 8000Ft a honosítás.43500FT okmány iroda+27500 a regadó(nekem)ebben benne van 6500 szelvény másolat.Ennyi volt..
Szükséges cuccok:
- 2 nyelvű adásvételi
- Külföldi kivonatásos papír
Lépések
1- Hatósági műszaki (Max 30.000)
2- Vám és pénzügyőrség (REG adó) (Kalkulátor megmondja)
3- Okmányiroda (Közben biztosítás) (kb 20.000 rendszám forgalmi törzskönyv)
Tehát összeségében kb 50.000 + Regadó az ár nameg a ráfordított idő. Amit utoljára zsebből csináltam az egy Burgmann 650 -es volt 2002-es az picit megszaladta már a 100.000-et de az 3 vagy 4 éve volt. Az én hondámat a kereskedő fizette de én csináltam az már bővel 100.000 fölött volt de az ugye 100 KW-nál több
Ezt a Svájcból származó motort ezekkel a papírokkal forgalomba lehet-e helyezni?
A válaszokat előre köszönöm!
Okvetlenül. Persze attól függ mikori évjárat.
Én is innen hoztam,azzal szívtam meg,hogy egy forgalmim volt először.
Szeretnék venni egy külföldi papíros motort.
Megvan a külföldi forgalmija és egy kétnyelvű adásvételi.
Ez a két okmány elég a forgalomba helyezéshez?
Előre is köszönöm a választ!
köszönöm!